Ανάπτυξη στο νομό Χανίων

Κανένα σχόλιο

Με ικανοποίηση διάβασα στον τοπικό τύπο την διάθεση 5 εκ. ευρώ για την βελτίωση της παλαιάς εθνικής οδού από Κολυμπάρι έως Κλαδισό, και από Χανιά μέχρι Σούδα. Η μεγάλη μου όμως απογοήτευση, η μεγάλη ντροπή, η ελεεινή κατάσταση του οδικού δικτύου από Αεροδρόμιο Χανίων μέχρι την πόλη και τα δύο αυτά τμήματα που είναι ο καθρέπτης της πόλης για χιλιάδες επισκέπτες ημεδαπούς και αλλοδαπούς να καθρεπτίζουν τον πολιτισμό μιας ολόκληρης περιοχής που μοναδική βιομηχανία της είναι ο τουρισμός. Δεν συγκινεί κανένα παράγοντα, κανένα φορέα;

blueprints Οι προηγούμενοι παράγοντες κρίθηκαν για την ανεπάρκειά τους και οι Χανιώτες τους συνταξιοδότησαν. Οι διάδοχοί τους άραγε θα έχουν την ίδια τύχη; Αυτό βέβαια λίγο μας ενδιαφέρει, το μόνο σίγουρο είναι ότι η οικονομία του τόπου με αυτή την ανεπάρκεια θα πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο εκτός και αν η βελτίωση έρθει από το μεγάλο σύσσωμο αγώνα για την παραμονή του Εφετείου στην πόλη μας.

"Sponsored links"

Μακάρι να δείχναμε την ίδια αγωνιστικότητα και να αισθανόταν την ίδια πίεση η κεντρική εξουσία και για τα υπόλοιπα θέματα του νομού μας. Ντροπή και μόνο ντροπή, πρέπει να νιώθουν παράγοντες και φορείς για την μεγάλη αδιαφορία σε έργα ζωτικής σημασίας που αφορούν την πρόοδο και την οικονομική ανάπτυξη του τόπου μας. Αν και διαβάζουμε διάφορες θέσεις και τοποθετήσεις τοπικών συλλόγων περί του τουρισμού οι οποίες όμως αποτέλεσμα θα έχουν μόνο μέσα στα πλαίσια μιας σωστής και μακρόχρονης σχεδίασης στόχων και στρατηγικής για την ορθολογική οικονομική ανάπτυξη του νομού μας.

Τρίτος χρόνος που η πόλη των Χανίων στερείται διαγραμμίσεις στα σημεία διέλευσης πεζών, ίσως την πρωτοτυπία αυτή την μεταφέρουν οι αλλοδαποί στη χώρα τους μαζί με τα υπόλοιπα στραβά που αντιμετώπισαν κατά την παραμονή τους.

Ως πότε θα πουλάμε ήλιο, θάλασσα και φυσικές ομορφιές; Θέλουμε ή δεν θέλουμε ποιότητα στον τουρισμό; Ας το ξεκαθαρίσουμε επιτέλους όχι με λόγια αλλά με σοβαρά έργα. Καλές είναι οι ανακατασκευές των πεζοδρομίων αλλά στερούμεαστε βασικών υποδομών, όπως: φθηνή εργασία – αιολική, υδροηλεκτρική, φωτοβολταϊκή, φυσικό αέριο, αφαλάτωση, μαρίνες 4 – 5, γκολφ, ακτοπλοϊκές συνδέσεις, διεθνές αεροδρόμιο, ιατρικό τουρισμό, συνεδριακό κ.α., προώθηση τοπικών προϊόντων, εξωστρέφεια σε ξένες αγορές με πρόγραμμα και όχι με λύση στο κυκλοφοριακό, ανισόπεδους κόμβους, parking, πεζοδρομήσεις – παλιά πόλη, ποδηλατοδρόμους, ανάδειξη του πολιτισμού μας, ακόμα και η σήμανση για το που θα πάμε και γιατί, τουριστική προβολή και διαφήμιση. Αν δεν δούνε οι «κυβερνήτες» μας συνολικά την ανάπτυξη και μόνο μικροκομματική ή συντεχνιακή τότε σε λίγα χρόνια θα είμαστε φιλοξενούμενοι στον τόπο μας. Κουραστήκαμε να τους βλέπουμε μόνο σε δημόσιες εκδηλώσεις, γάμους, βαπτίσεις, μνημόσυνα. Ας σχεδιάσουν κάτι για το συνολικό καλό του τόπου και όχι μόνο για τους κολλητούς και τους κουμπάρους.

Μαργαρώνης Διονύσης

Τέως Πρόεδρος ΕΒΕ

Στα : Θεσεις

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live
διαφημίσεις