Ένωση Συλλόγων Γονέων – Μαθητών Δήμου Χανίων: Για άλλη μια φορά τα ρίχνουν στην «ατομική ευθύνη»

Κανένα σχόλιο

«Για μια ακόμα φορά προτάσσεται η ατομική ευθύνη για να κρύψει τις τεράστιες ευθύνες και παλινωδίες στην προστασία των μαθητών – εκπαιδευτικών και γονιών από την πανδημία του covid 19. Αυτό επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Συλλόγων Γονέων – Μαθητών Δήμου Χανίων η οποία ζητά τη λήψη συγκεκριμένης δέσμης μέτρων.

Πιο αναλυτικά στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

Αγαπητοί γονείς,

"Sponsored links"

Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Δ. Χανίων με την έναρξη της σχολικής χρονιάς ευχόμαστε στους  μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς μια καλή σχολική χρονιά. Μία χρονιά που όμως διαφέρει τόσο πολύ από όλες τις προηγούμενες. Εκφράζουμε την ανησυχία μας για το άνοιγμα των σχολείων, το οποίο τελικά συνοδεύτηκε από ένα και μοναδικό μέτρο προστασίας για την υγεία των παιδιών μας, την υποχρεωτική χρήση μάσκας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Το γεγονός ότι δεν έγινε καμία αναφορά σε τμήματα με μικρό αριθμό μαθητών, σε προσλήψεις εκπαιδευτικών ώστε να στελεχώσουν το σύνολο των κενών, σε εύρεση νέων χώρων κατάλληλων για μάθημα, σε παροχή όλου του υγειονομικού υλικού που είχε εξαγγελθεί υπό την ευθύνη του Κράτους, μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι για μια ακόμα φορά προτάσσεται η ατομική ευθύνη για να κρύψει τις τεράστιες ευθύνες και παλινωδίες στην προστασία των μαθητών – εκπαιδευτικών και γονιών από την πανδημία του covid 19. Η ποιοτική και ασφαλής λειτουργία των Σχολείων μας εν μέσω υγειονομικής κρίσης είναι πολλά περισσότερα από το δωρεάν «παγουρίνο» στα παιδιά του δημοτικού.

Απαιτούμε περισσότερα και ουσιαστικότερα μέτρα από την Πολιτεία για την Παιδεία:

– Επισκευή σχολείων και εξασφάλιση κατάλληλων χώρων, ώστε να διασφαλίζονται οι απαραίτητες αποστάσεις σε κάθε τάξη και η αποφασιστική μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη, ώστε κανένα τμήμα να μην έχει πάνω από 15 μαθητές.

– Να προσληφθεί ο απαραίτητος αριθμός εκπαιδευτικών που να ικανοποιεί την παραπάνω συνθήκη για περισσότερα τμήματα με λιγότερους μαθητές.

– Να εξασφαλισθεί ικανός αριθμός καθαριστριών για όλες τις σχολικές μονάδες, ώστε κάθε

σχολική μονάδα να έχει τη δική του καθαρίστρια ή καθαρίστριες που θα μπορούν να αντα-

πεξέλθουν με επάρκεια στις νέες αυξημένες απαιτήσεις καθαριότητας και υγιεινής στα

σχολεία.

"Sponsored links"

– Να εξασφαλισθούν επαρκή κονδύλια στις Σχολικές Επιτροπές για την προμήθεια με το απαραίτητο υλικό (Μέσα Ατομικής Προστασίας, είδη καθαρισμού, αντισηπτικά κλπ.).

– Να γίνουν όλες οι απαραίτητες δράσεις/ενέργειες για το Ολοήμερο (σε πλήρη λειτουργία), τη Σίτιση, τα Κυλικεία, τον προαυλισμό-διαλείμματα, τα Εργαστήρια Υπολογιστών κ.λπ. πριν από την έναρξη των μαθημάτων.

– Θεωρούμε αναγκαίο, άμεσα και πριν την έλευση των μαθητών στα σχολεία, να γίνουν διαγνωστικά τεστ σε εκπαιδευτικούς και το προσωπικό που απασχολείται στις σχολικές μονάδες. Δημιουργία Σχολιατρικής Υπηρεσίας στον Δήμο που θα έχει την ευθύνη για τον έλεγχο λειτουργίας των σχολείων αλλά και τη διαχείριση των κρουσµάτων.

– Παρεμβάσεις για δωρεάν και ουσιαστική δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των μαθητών. Δωρεάν αθλητικά και πολιτιστικά προγράμματα στα σχολεία.

Καλούμε όλους του Συλλόγους Γονέων του Δήμου μας να διεκδικήσουμε την άμεση επίλυση όλων των προβλημάτων των σχολείων μας.

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις