Αποστολική παράδοση και ιδιωτικός χριστιανισμός

1 Σχόλιο

Αποστολικά χρόνια. Χρόνια και άνθρωποι που κυριολεκτικά χαρακτηρίζουν την Εκκλησία μας. Αποστολική Εκκλησία του Χριστού όρος που κυριαρχεί και καθιερώνεται στη σύνοδο της Νίκαιας και αποτελεί την προμετωπίδα του Συμβόλου της Πίστεως μας. Οι Άγιοι Απόστολοι, οι οποίοι μεταδίδουν πρώτοι και αυθεντικά το λόγο του Κυρίου στα πέρατα της Οικουμένης και ιδρύουν κατά Τόπους Εκκλησίες, διεφύλαξαν με σχολαστικότητα την ταυτότητα της Εκκλησίας, ως Εκκλησίας Χριστού σταυρωθέντος και αναστάντος.Του παπά Στυλ. ΘεοδωρογλάκηΔεν ιδρύουν εκκλησίες με το όνομα τους ενώ θα μπορούσαν να το κάνουν, μάλιστα όταν οι Χριστιανοί αρχίζουν να δηλώνουν την προτίμηση τους σε κάποιον από τους Αποστόλους, οι ίδιοι οι Απόστολοι παρεμβαίνουν δυναμικά για την αποκατάστασης τάξεως στην Εκκλησία του Χριστού. Π.χ (Εκκλησία Κορίνθου όπου οι Χριστιανοί εκφράζουν προτιμήσεις σε διαφόρους Αποστόλους έχουμε την παρέμβαση του κορυφαίου των Αποστόλων Παύλου ο οποίος προτρέπει τους πάντες να μείνουν πιστοί στην εκκλησία του Χριστού). Κανένας Απόστολος ή διάδοχος των Αποστόλων δε βαρύνεται με τέτοιου είδους ανοσιούργημα υποκατάστασης του Χριστού με το δικό τους πρόσωπο. Υπήρξαν όλοι απ’ αρχής και παραμένουν μέχρι το τέλος δούλοι Κυρίου: «Παύλος Απόστολος δούλος Χριστού»Επισημαίνουμε αυτό το ταπεινό φρόνημα των Αποστόλων γιατί σήμερα παρατηρείται μια έξαρση εγωκεντρική έως Εωσφορική στο σημερινό άνθρωπο που δε διστάζει να χρισημοποιεί ιερά και όσια προκειμένου να προβάλλει τον εαυτό του το όνομα και το πρόσωπο του. Οι Απόστολοί δεν έχουν αυτό το πάθος. Κυριαρχούνται όλοι από το πάθους της διάδοσης του Ευαγγελικού λόγου του Θεού στον κόσμο και το πραγματοποιούν με οποιοδήποτε κόστος ακόμη και με τη θυσία της ίδιας της ζωής τους.Η έννοια του ιδιωτικού για τους Αποστόλους είναι άγνωστη στην οποιαδήποτε δραστηριότητα τους. Ιδρύουν εκκλησιαστικές Κοινότητες, Ενορίες τις οποίες παραδίδουν στους διαδόχους τους πρεσβυτέρους και επισκόπουςΚανένας Απόστολος δεν κρατά τίποτα για τον εαυτό του. Καμμιά προστριβή , καμιά σύγχυση ανάμεσα τους. Το φαινόμενο του ιδιωτικού χριστιανισμού είναι μεταγενέστερο και φαίνεται να φουντώνει στις ημέρες μας όπου πράγματι και ο εγωκεντρισμός βρίσκεται στο αποκορύφωμα του και όλα τα διαφεντεύουν και τα πατρονάρουν τα συμφέροντα. Οι άγιοι απόστολοι με τη ζωή και το έργο τους έρχονται από τα βάθη των αιώνων να μας προσγειώσουν στην αλήθεια της Εκκλησίας του Χριστού που τη γνωρίζουμε μόνον ως Εκκλησιαστική Κοινότητα Ενορία ή Μητρόπολιτική περιφέρεια Μητρόπολη Αρχιεπισκοπή Πατριαρχείο.Ιδιωτικοί Ναοί και ιδιωτικά Μοναστήρια και ιδρύματα και Καταστήματα εν ονομάτι της Εκκλησίας του Χριστού, όπου και λειτουργούν ως ιδιωτικά, χωρίς δηλαδή την ένταξη τους στην Ενορία ή την Μητρόπολη, όχι μόνον δεν είναι ξένα ΣΤΗΝ Αποστολική Παράδοση της Εκκλησίας αποτελούν και κίνδυνο εκτροπής από την πίστη καθώς και διασυρμού και διαβολής προσώπων και αξιών.Οφείλουν επομένως να γνωρίζουν όσοι θέλουν να είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι ότι δεν μπορούν στο όνομα της ιδιωτικής τους δόξας να θάφτουν τη δόξα του Θεού και τον ίδιο το Θεό μαζί. Καλούνται πάντες εν αγάπη να βρίσκουν το δρόμο της ταπείνωσης που βάδισαν οι άγιοι απόστολοι και να γνωρίσουν την Εκκλησιαστική Κοινότητα την Ενορία και μέσα από την Ενορία να διακονήσουν την εκκλησία και το λαό του Θεού.……………………………………………………………………………Σης τάχα των αδυνάτων και σωτηρίας των πιστών του Χριστού χωρίς το φρόνημα και το ήθος του Χριστού το οποίο λειτουργεί και λειτουργείται μόνον στην Ενορία στη λατρεία της Ενοριακής Κοινότητας στη ζωή των αγίων.Δεν μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί τα ευσεβή αισθήματα των ανθρώπων και μάλιστα να προχωρεί και στην εκμετάλλευση του Χριστού και των αγίων.Το σταυρό του Χριστού τον προσκυνούμε και τον κρατούμε στους ώμους μαςΤους αγίους τους τιμούμε γιατι στη ζωή τους συνεχίζεται η ζωή του Χριστού.Αν χρησιμοποιούμε το Σταυρό του Χριστού και τους αγίους για κανένα λόγο. Γιατι ο σταυρός του Χριστού είναι ο σταυρός της δικής μας ύπαρξης και προβολής. Εκτός Ενοριακής Εκκλησίας δεν υπάρχει σωτηρία.Οι άγιοι πατέρες δε γνωρίζουν κανένα άλλο σχήμα εκτός Ενοριακής λατρευτικής Κοινότητας.Όλα τα σχήματα του λεγομένου ιδιωτικού Χριστιανισμού των τάχα καλών έργων είναι σχήματα εκμετάλλευσης του Χριστό και των αγίων και φυσικά εμπαιγμού των πιστών που από άγνοια ή άλλες αιτίες καταφεύγουν σ’ αυτά τα οποία κατά κανόνα αναδείχνονται σε κέντρα διαφθοράς συνειδήσεων και ψυχών.Αυτό δεν είναι δικό μας αυθαίρετο συμπέρασμα φανατισμού και μισαλλοδοξίας , αποτελεί ζωντανή μαρτυρία των καιρών που πρόκειται για οδυνηρή κοινωνική εμπειρία που δεν μπορεί κανένας να αρνηθεί.Τα κάστρα της ορθοδοξίας είναι οι Ενορίες και τα Μοναστήρια της όπου και λειτουργείται το συνοδικό συλλογικό πνεύμα ενότητας και κοινωνίας πιστών.Κάθε άλλο σχήμα που εμφυτεύεται μέσα στην ενορία και λειτουργεί σε βάρος της όχι μόνον προάγει τη ζωή και την κοινωνία των πιστών , οδηγεί με ακρίβεια σε σχισματικές καταστάσεις , διχάζει και διαιρεί το σώμα της Εκκλησίας και πονεί και ξεσχίζει την ίδια την ψυχή της που είναι ο Χριστός που με το σώμα του ενώνει όλους τους πιστούς οργανικά και αδιάσπαστα. Αυτό είναι η Εκκλησία. Σώμα Χριστού με μέλη τους σώματος τους πιστούς.Τέλος κανένας δε δικαιούται να ξεχνά ότι η τελευταία εναγώνια «λέξη» του Χριστού προς τον «εν ουρανοις πατέρα του» είναι η ενότητα της Εκκλησίας: «Τήρησον αυτούς εν τη τη ενότι Σου, ίνα ώσιν εν καθώς ημείς»Ότι διχάζει και διαιρεί το πλήρωμα της Εκκλησίας , τον ευσεβή λαό του Θεού έχει προέλευση και χαρακτήρα δαιμονικό και αυτοί επινοούν και στηρίζουν ανάλογες νόθες καταστάσεις και ακόμα αν πρόκειται για χαρισματικούς ανθρώπους συνειδητά ή ασυνείδητα μεταβάλλονται σε λειτουργούς του Σατανά προάγουν το έργο του και τιμούν το σκοτεινό πρόσωπο του.Το μεσαίωνα τον οικοδόμησαν διακεκριμένες προσωπικότητες της Δύσης κληρικοί και λαϊκοί. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί άλλοθι το καλοσυνάτο πρόσωπο επιτυχημένος επαγγελματίας ή διακεκριμένη προσωπικότητα για να χρισημοποιηθει σαν μοχλός κίνησης της………………..Η Ορθόδοξη Εκκλησιαστική μας Παράδοση που είναι αυθεντική προέκταση της Αποστολικής παράδοσης της Εκκλησίας του Χριστού παρέχει δυνατότητες ανάδειξης και προβολής χαρισμάτων και χαρισματούχων μέσα στην Ενορία ή την Μητροπολιτική περιφέρεια πάντοτε προς οικοδομή και στήριξη της ενότητας της ίδιας της Εκκλησίας και λύτρωση και σωτηρία όλων των πιστών

Στα : Θεσεις

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

1 Σχόλιο

  1. Απόστολος

    Το ιδιωτικό στη συγκεκριμένη περίπτωση σημαίνει να μή χάσετε τον παρά που παραγεμίζει τσι τσέπες σας και κατ’επέκταση τσι κοιλιές σας. Η μόνη αλήθεια που γνωρίζετε εσείς οι παπάδες ειναι να τα αρπάτε και να δημιουργείτε την καλήτερη δυνατή συνένεση ανάμεσα στις κακομοίρες που έρχονται στην εκκλησία επειδή είναι αγάμητες και επειδή αυτήν την νοοτροπία διδασκατε στις μανάδες μας για να τις ελέγχετε και να ελέγχουν μετα και μας αυτές… αλλα λίγα ειναι τα ψωμια σας βρωμεροί υποκριτές…
    Μολότοφ χρειάζεστε ούλοι, φωτιά θα ρίξουμε να σας κάψουμε μέσα στις εκκλησίες να ξεβρωμέσει ο τόπος.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live
διαφημίσεις