Απερίγραπτο μπάχαλο στους δρόμους της πόλης των Χανίων

Κανένα σχόλιο

Οι εκλογές πλησιάζουν και τα ζητήματα της καθημερινότητας οπωσδήποτε θα παίξουν σημαντικότατο ρόλο για το πώς θα ψηφίσουν οι Χανιώτες.

Ένα από αυτά είναι και το κυκλοφοριακό αλλά και οι δημόσιοι χώροι.

Η κατάσταση στα Χανιά είναι η χειρότερη εδώ και πολλά χρόνια.

"Sponsored links"

Πλέον δεν υπάρχει δημοτική αστυνομία και η αστυνομία είτε δεν επαρκούν οι υπάλληλοι ή δεν κάνουν τη δουλειά τους. Κι έτσι, πεζόδρομοι παντού μέσα στην πόλη μετατρέπονται σε πάρκινγκ αυτοκινήτων. Θα μου πείτε, ποιος παρκάρει τα αυτοκίνητα στους πεζόδρομους αν όχι κάτοικοι της πόλης. Αυτό ισχύει. Αλλά όπως σε κάθε περίπτωση, λίγοι που ακολουθούν κακές πρακτικές αρκούν για να δημιουργήσουν πρόβλημα για πάρα πολλούς. Εκεί, οφείλει να επεμβαίνει η πολιτεία.

Αλλά, ποια πολιτεία; Αν η πολιτεία είναι η ίδια που έχει μετατρέψει τις τελευταίες εβδομάδες ολόκληρη την πόλη σε εργοτάξιο, τότε, δεν υπάρχει ελπίδα.

Για όσους έχουν ζήσει σε κάποιες χώρες του Βορρά της Ευρώπης, γνωρίζουν ότι τα δημόσια έργα πολλές φορές ξεκινάνε το απόγευμα μίας μέρας και μέχρι να φτάσει το πρωί της επόμενης, δε βλέπεις ούτε σημάδι ότι πραγματοποιήθηκαν έργα σε κάποιο σημεία.

Στα Χανιά (όπως και στην υπόλοιπη Ελλάδα) τα έργα κρατάνε …καιρό. Στη Χάληδων η κατάσταση είναι απερίγραπτη εδώ και μήνες. Αλλά και σε κεντρικούς δρόμους της πόλης η κατάσταση είναι απερίγραπτη εδώ και βδομάδες. Χαρακτηριστικό αυτό που συμβαίνει στην Αποκορώνου όπου τα έργα έχουν αφήσει μια μόνο λωρίδα για αμάξια δημιουργώντας απίστευτο κυκλοφοριακό κομφούζιο καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Κακές πρακτικές κακών οδηγών χειροτερεύουν ακόμη περισσότερο τα πράγματα αφού παρκάρουν σε σημεία που ήδη ο δρόμος έχει στενεύσει λόγω πραγματοποίησης έργων. Έτσι, για να διασχίσει ένα αμάξι διαδρομή 300 μέτρων μπορεί να χρειαστούν και 10 λεπτά! Πραγματικά απίθανο!

Αναρωτιόμαστε, σε άλλες χώρες έχουν κάποιο μαγικό ραβδί και καταφέρνουν να διεξάγουν τα έργα δίχως να προκαλούν τόσα προβλήματα;

Αλλά ακόμη και να μην γινόταν έργα η κατάσταση στους δρόμους της πόλης (όπως και σε όλο το οδικό δίκτυο) είναι άθλια. Η αιτία, βεβαίως, δεν είναι οι πρόσφατες κακοκαιρίες, αλλά η παντελή έλλειψη συντήρησης ή οποιασδήποτε εργασίας που θα βελτιώσει την οδηγική εμπειρία.

Είναι άγνωστο πότε βάφτηκαν τελευταία φορά οι διαγραμμίσεις σε πολλούς δρόμους της πόλης, ενώ οι λακκούβες είναι τόσο συχνές που νομίζεις πως αποτελούν στοιχείο του περιβάλλοντος της πόλης μας.

Άραγε, τόσοι υπουργοί που κατεβαίνουν ανά καιρούς στα Χανιά (συνήθως Σαββατοκύριακα) πέρα από το να κάνουν δηλώσεις και να διαπιστώνουν πόσο σπάνια όμορφος είναι ο τόπος μας, μπας και να ανοίγαν τα κρατικά ταμεία για να βελτιωθεί κάπως η κατάσταση;

"Sponsored links"

Σε οποιαδήποτε περίπτωση, ελπίζουμε ότι όποιος και αν είναι ο επόμενος δήμαρχος της πόλης μας να είναι έτοιμος για διεκδικήσεις αλλά και για αλλαγές σε νοοτροπίες και πρακτικές. Γιατί πολλά από τα προβλήματα του τόπου μας λύνονται και με λίγα λεφτά.

Στα : Θεσεις

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις