Από το τραγικό αεροπορικό δυστύχημα στο Πακιστάν επιβίωσε μόνο ένας τραπεζίτης – Πιθανό να υπάρχουν άλλοι δύο ζωντανοί

Κανένα σχόλιο

Τουλάχιστον ένας επιβάτης επέζησε μετά τη συντριβή αεροσκάφους των Διεθνών Πακιστανικών Αερογραμμών (PIA) σήμερα σε μια κατοικημένη περιοχή του Καράτσι στο Πακιστάν, όπως δήλωσε κυβερνητικός αξιωματούχος.

Πρόκειται για έναν CEO τράπεζας, ονόματι Ζαφάρ Μαχμούντ, ο οποίος επέζησε ως εκ θαύματος, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο εκπρόσωπος της επαρχιακής κυβέρνησης Αμπντούρ Ρασίντ Κάνα.

Οπως μεταδίδει η Daily Mail, εκτός από τον τραπεζίτη άλλα δύο άτομα είναι πιθανό να έχουν ανασυρθεί ζωντανά μέσα από τα συντρίμμια του αεροσκάφους.

"Sponsored links"

Ενας κυβερνητικός αξιωματούχος του Πακιστάν, εκπρόσωπος της κυβέρνησης, ανέφερε ότι ως εκ θαύματος ανασύρθηκαν ζωντανοί επιβεβαιωμένα δύο άτομα: Ο CEO της τράπεζας και ένα ακόμη άτομο, ονόματι Mohd Zubair.

So far i can confirm that 2 passengers on board the PIA plane have miraculously survived the crash. Their names are Zafar Masood & Mohd Zubair. Both are in stable condition. Keep praying for others

Στα τηλεοπτικά πλάνα φαίνονται μια στήλη πυκνού μαύρου καπνού να υψώνεται από το σημείο της συντριβής, κατεστραμμένες στέγες σπιτιών και συντρίμμια παντού στους δρόμους, καθώς και ασθενοφόρα να περνούν ανάμεσα σε πανικόβλητους κατοίκους.

«Στην αρχή το αεροπλάνο χτύπησε έναν πύργο κινητής τηλεφωνίας και συνετρίβη πάνω σε σπίτια», δήλωσε στο Reuters ο αυτόπτης μάρτυρας Σακίλ Άχμεντ που βρισκόταν κοντά στον τόπο του δυστυχήματος λίγα μόλις χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο. Το χειρότερο αεροπορικό δυστύχημα στην ιστορία της χώρας σημειώθηκε το 2010 όταν μια πτήση της εταιρείας AirBlue κατέπεσε κοντά στην πρωτεύουσα Ισλαμαμπάντ σκοτώνοντας 152 ανθρώπους.

Σύμφωνα με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του Πακιστάν, στο αεροπλάνο επέβαιναν 91 επιβάτες και 8 μέλη πληρώματος, ενώ οι πρώτες πληροφορίες έκαναν λόγο για 99 επιβάτες και 8 μέλη πληρώματος.

Το αεροσκάφος, σύμφωνα με την ιστοσελίδα flightradar24.com, ήταν ένα 15ετίας A320, το οποίο είχε αναχωρήσει από την Λαχώρη στο ανατολικό Πακιστάν και είχε προορισμό το Καράτσι στα νότια της χώρας λίγο αφού η χώρα ξεκίνησε εκ νέου τις πτήσεις εσωτερικού στον απόηχο της πανδημίας του κορονοϊού.

Στο σημείο έχει σπεύσει και η Ερυθρά Ημισέληνος, προκειμένου να συνδράμει τις επιχειρήσεις διάσωσης.

Γυρίζουμε πίσω, κύριε, έχουμε χάσει τους κινητήρες

"Sponsored links"

“Η τελευταία συνομιλία μας με τον πιλότο ήταν όταν ανέφερε ότι αντιμετώπιζε κάποιο τεχνικό πρόβλημα”, είπε ο εκπρόσωπος της PIA Αμπντουλάχ Χ.Χαν σε ανακοίνωσή του μέσω βίντεο.

“Του απαντήσαμε ότι είναι έτοιμοι και οι δύο διάδρομοι προσγείωσης για να προσγειωθεί όπου μπορέσει, αλλά ο πιλότος αποφάσισε να κάνει μια περιστροφή…Πρόκειται για ένα πολύ τραγικό περιστατικό”.

Εθελοντές απομακρύνουν τραυματία από το σημείο της συντριβής του πακιστανικού Airbus στο Καράτσι
Εθελοντές απομακρύνουν τραυματία από το σημείο της συντριβής του πακιστανικού Airbus στο Καράτσι  AP

Σύμφωνα με ηχογραφημένη συνομιλία που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα παρακολούθησης πτήσεων liveatc.net, ο πιλότος έστειλε σήμα κινδύνου ότι το αεροπλάνο είχε υποστεί απώλεια ισχύος και στους δύο κινητήρες του.

“Γυρίζουμε πίσω, κύριε, έχουμε χάσει τους κινητήρες”, ανέφερε ο πιλότος, μετά την πρώτη αποτυχημένη απόπειρα προσγείωσης και ενώ ήταν σε διαδικασία περιστροφής. Ο ελεγκτής του έδωσε άδεια να προσγειωθεί σε όποιον από τους δύο διαδρόμους προσγείωσης του αεροδρομίου του Καράτσι.

Δώδεκα δευτερόλεπτα αργότερα ο πιλότος εξέπεμψε σήμα κινδύνου και του δόθηκε πάλι άδεια από τον Πύργο Ελέγχου να προσγειωθεί σε όποιον από τους δύο διαδρόμους. Μετά δεν υπήρξε κάποια επικοινωνία.

Στα : Κόσμος

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις