Η Fraport θέλει και τα υπόλοιπα 23 αεροδρόμια! – Tη μικρότερη αύξηση σε κίνηση το αεροδρόμιο Χανίων

Κανένα σχόλιο

Ενδιαφέρον για τα υπόλοιπα 23 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας έχει η Fraport, αλλά θα περιμένει τις κυβερνητικές αποφάσεις για να πάρει τις αποφάσεις της, ενώ δεν προβλέπεται να συμμετέχει στη διαδικασία για την πώληση του 30% των μετοχών τού «Ελ. Βενιζέλος», σύμφωνα με την «Εφημερίδα των Συντακτών».

Τη δήλωση έκανε ο Αλεξάντερ Τσινέλ, διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, κατά τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου, στην οποία παρουσίασε τα αποτελέσματα για τον πρώτο χρόνο της στη διαχείριση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, δίνοντας έμφαση στη θετική και πολλαπλάσια συμβολή τους στην οικονομία και στον τουρισμό της Ελλάδας. Από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε, το 2017 από τα συγκεκριμένα αεροδρόμια εξυπηρετήθηκαν 27,6 εκατ. επιβάτες και ήταν αυξημένοι κατά 10,3% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Ο Αλεξάντερ Τσινέλ παρουσίασε επίσης, το χρονοδιάγραμμα αναμόρφωσης των 14 αεροδρομίων, σημειώνοντας ότι από το 2019 έως το 2021 θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα. Οι εργασίες, σύμφωνα με τον ίδιο, θα γίνονται με όλα τα αεροδρόμια σε λειτουργία, χωρίς να παρακωλύεται η λειτουργία τους, με κύριο γνώμονα την ασφάλεια των επιβατών.

"Sponsored links"

Στη Θεσσαλονίκη, παρά τους περιορισμούς που έφεραν για ένα τρίμηνο τα έργα στον διάδρομο προσγείωσης/απογείωσης, η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 11,5%. Εχει ενδιαφέρον ότι η Καβάλα, όπου κατευθύνθηκαν πολλά αεροπλάνα που δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου «Μακεδονία», εκτοξεύτηκε στο 22,8%. Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκαν η Κως (αύξηση 20,7%), η Μύκονος (18,6%) και η Σάμος (12,9%).

Συνεχίζει η Ryanair

Στον αντίποδα κινήθηκαν τα Χανιά, όπου η αύξηση περιορίστηκε στο 2,6%, κυρίως λόγω της αποχώρησης της Ryanair από τις γραμμές εσωτερικού. «Δεν είναι θέμα υψηλών τελών, αλλά γενικότερης πολιτικής της εταιρείας» διευκρίνισε ο επικεφαλής της Fraport στην Ελλάδα, που επισήμανε ότι η ίδια εταιρεία συνεχίζει τα δρομολόγια εξωτερικού από όλα τα αεροδρόμια που διαχειρίζεται. Υπενθύμισε ότι μετά την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων ο έλεγχος έχει ανατεθεί σε ιδιωτικές εταιρείες και οι υπηρεσίες χρεώνονται προς 1,50 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη.

Στα : Ελλαδα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις
τι παίζει τώρα στον kritifm1015
  • Hip to the JiveΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 7:00 pm - 9:00 pmμε τον Farmer Fastbird
    Οδηγός μας παραγωγές και μουσικά κομμάτια από όλο τον κόσμο, παλιά και νέα, γνωστά και άγνωστα, που για εμάς ήταν, είναι και θα παραμείνουν “Hip to the Jive”. Σκοπός μας να χαλαρώσουμε, να γκρουβάρουμε, να προβληματιστούμε αλλά και να διδαχτούμε από αυτές τις περιπλανήσεις. Κεντρική φιλοσοφία της εκπομπής είναι πως υπάρχει μία γλώσσα ικανή να περιγράψει την έννοια της ελευθερίας καλύτερα από όλες της άλλες, αυτή είναι μια γλώσσα παγκόσμια και ονομάζεται Μουσική.