20.8 C
Chania
Friday, April 19, 2024

Κρήτη: Τραγικό τέλος σε τροχαίο για τον πιλότο της Ομάδας “Ζευς” – Πρόεδρος Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων: Προβληματικός ο δρόμος στη Σούδα

Ημερομηνία:

Ανείπωτος είναι ο πόνος και η θλίψη για τον 33χρονο Ηρακλειώτη πιλότο της Πολεμικής Αεροπορίας, που έχασε τη ζωή του σε τροχαίο στη Λεωφόρο Σούδας στα Χανιά, το βράδυ της Πέμπτης.

Πρόκειται για τον άτυχο υποσμηναγό και μέλος της ομάδας ΖΕΥΣ, Μανώλη Γαρεφαλάκη ο θάνατος του οποίου έχει βυθίσει στο πένθος όχι μόνο την οικογένεια του αλλά και την Πολεμική Αεροπορία στην οποία υπηρετούσε από το 2012.

Η είδηση του θανάτου του μάλιστα έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία και στον τόπο καταγωγής του το Καστέλι, με την θλίψη για τον χαμό του να είναι μεγάλη.

Λίγες ώρες πριν το μοιραίο συμβάν, είχε πετάξει για να αναχαιτίσει Τουρκικά μαχητικά.

Ποιος ήταν ο αδικοχαμένος πιλότος

Ο άτυχος υποσμηναγός Μανώλης Γαρεφαλακης είχε γεννηθεί το 1987 στο Ηράκλειο και καταγόταν από το Καστέλι.

Το 2006 είχε εισαχθεί στη Σχολή Ικάρων και είχε αποφοιτήσει τον Ιούλιο του 2010.

Το 2012, είχε τοποθετηθεί στην 116 ΠΜ/336 Μοίρα σε αεροσκάφη Α-7Ε Corsair ΙΙ, και στη συνέχεια το 2014 στην 115ΠΜ/ΣΜΕΤ σε αεροσκάφη F-16 Block52+.

Από το 2015 υπηρετούσε στην 343 Μοίρα. Είχε στο ενεργητικό του περισσότερες από 700 ώρες πτήσης, εκ των οποίων οι 500 ήταν σε αεροσκάφη F-16.

Ο αδικοχαμένος πιλότος υπήρξε Αφηγητής της Ομάδας Αεροπορικών Επιδείξεων Μεμονωμένου Αεροσκάφους F-16 «ΖΕΥΣ».

Γ. Λιονάκης: Ποβληματικός ο Σουδιανός δρόμος

Μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση, για τον προβληματικό – όπως τον χαρακτηρίζει – Σουδιανό δρόμο,  στο οποίο συχνά γίνονται ανθρωποθυσίες στην άσφαλτο, με πιο πρόσφατη αυτή του αδικοχαμένου Υποσμηναγού Μανώλη Γαρεφαλάκη το βράδυ της Πέμπτης, στέλνει ο πρόεδρος του Εθελοντικού Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων Γιάννης Λιονάκης.

Με ανάρτησή του στο facebook, o κ. Λιονάκης, αποχαιρετά τον 33χρονο υπτάμενο, έναν “ακριβό νέο”, όπως τον χαρακτήρισε που “κατέκτησε τους ουρανούς και χάθηκε στο δρόμο”, ευχόμενος να είναι το τελευταίο θύμα… “Μανώλη ας είσαι ο τελευταίος ..Νάσαι καλοτάξιδος!” αναφέρει.

Όλη η ανάρτηση του Γιάννη Λιονάκη:

"google ad"

ΚΑΤΕΚΤΗΣΕΣ ΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ,ΧΑΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!

Ένα νέο παλικάρι,ένα δικό μας παιδί,ιπτάμενος στην 115 ΠΜ,ένας ακριβός νέος ,χάνει τη ζωή του χθες βράδυ στο δρόμο ..

Το Σουδιανό δρόμο..

Που σε βάζει στα Χανιά,και που συχνά σε οδηγεί στους..ουρανούς!

-Ένας δρόμος στενός με μια λωρίδα ανά Κατεύθυνση και όχι με το καλύτερο οδόστρωμα.

-Ένας δρόμος που η ζωή του μπορεί να φτάνει ακόμα και τα 100 χρόνια..

-Ένας δρόμος που έχει άπειρες εισόδους και έξόδους προς χωριά των Χανίων.

-Ένας δρόμος που έχει λεύκες στη μία και την άλλη πλευρά, όμορφος δρόμος,αλλά όχι λειτουργικός και ασφαλής για κάποιον που θα έχει έξοδο από το οδόστρωμα.

-Η χοντρή ρίζα της κάθε λεύκας είναι ένα επικίνδυνο τοιχίο που σου κόβει τη ζωή αν βρεθείς πάνω της .

-Ένας δρόμος που πολλές φορές,τα λίγα φανάρια που υπάρχουν στις διασταυρώσεις δεν λειτουργούν.

-Ένας δρόμος που στις δύο του πλευρές έχουν αναπτυχθεί άπειρες εμπορικές και άλλες δραστηριότητες, υπηρεσίες Δημοσίου ,οδηγεί στο Λιμάνι, στην ΕΟ κλπ,με ότι σημαίνει αυτό για την πυκνότητα της κυκλοφορίας.

-Ένας δρόμος που οποιαδήποτε είσοδος η έξοδος από αυτές τις δραστηριότητες σημαίνει αναστροφή,σημαίνει παραβίαση διπλής διαχωριστικής γραμμής,σημαίνει παραβίαση του ΚΟΚ,σημαίνει ενδεχόμενο τραυματισμό ή θάνατο.!

Γιαυτό:

-Αύριο κιόλας οριοθετήσετε σαν μέγιστη ταχύτητα τα 40 km/h,

-Αύριο κιόλας τοποθετήστε πλευρικές μπάρες στις άκρες του δρόμου,και καλύψτε έτσι την επικινδυνότητα των λευκών.

-Αύριο κιόλας τοποθετήστε πασσαλάκια σε όλο το μήκος του δρόμου ούτως ώστε να απαγορευτούν και να εμποδιστούν τα προσπεράσματα και οι αναστροφές.

-Αύριο κιόλας φτιάξτε στην είσοδο της Σούδας εκεί που διασταυρωνόμαστε για την ΕΟ και την Ακρωτηρίου για το Αεροδρόμιο, κυκλικό κόμβο,όπου θα γίνεται νόμιμα η ανάστροφη όσων θέλουν να ακολουθήσουν αντίστροφη πορεία.

-Αύριο κιόλας κυκλικό κόμβο έξω από το ύψος του Μαίχ για να δοθεί και εκεί ίδια δυνατότητα,αλλά και για να έχουμε ανάσχεση της ταχύτητας.

Τοποθετείστε κάμερες ελέγχου κυκλοφορίας.Είναι περισσότερο αναγκαίες από πολλά σημεία της ΕΟ.

Κι εσείς παιδιά αγαπήστε την ζωή, τιθασεύσετε την αδρεναλίνη σας. Δυστυχώς το φοβόμαστε..Νέα παιδιά γεμάτα ζωή,πολλές φορές δείχνουν υπερβολική εμπιστοσύνη στις δυνατότητες τους.

Οίηση το λένε!Μεγάλη ιδέα ,αίσθηση ανωτερότητας,παντοδυναμία..

Αν έχετε καταφέρει να φτάσετε πολύ ψηλά στον αθλητισμό,στο στίβο ,στο ποδόσφαιρο,στην κολύμβηση και είστε πρωταθλητές..

Αν είστε πρωταθλητές σε μια πίστα αγώνων.

Αν τραγουδάτε όμορφα και είστε ίνδαλμα των νέων.

Αν μπορείτε να πετάτε ένα αεροπλάνο πολιτικό ή πολεμικό ..

Μη θεωρήσετε ότι μπορείτε με την ίδια ευκολία, με την ίδια ασφάλεια να οδηγήσετε σε ένα δρόμο και ιδιαίτερα σε έναν δρόμο σαν αυτούς της Κρήτης, με συνύπαρξη με τέτοιους οδηγούς σαν αυτούς που έχει το νησί μας ,

Να σκέφτεστε ,ότι είναι δυνατόν να μην τα καταφέρετε. Τα κυβικά ,η νεότητα ,το σφρίγος ,η δύναμη,δυστυχώς πολλές φορές είναι κακός σύμβουλος για μια ασφαλή οδήγηση σ´ ένα στρεβλό οδηγικό περιβάλλον.

Μανώλη ας είσαι ο τελευταίος ..

Νάσαι καλοτάξιδος!

Ολες οι ψυχες που χάνονται είναι αναντικατάστατες .Συνέχισε να πετάς στους ουρανούς σου και να προσεχεις από εκεί τους φίλους σου.Όλες οι ψυχές που χάνονται είναι αναντικαταστατες και μοναδικές .Αλλά μέσα στο σφρίγος της νιότης,σε άκρα υγεία ,εκεί που η πατρίδα ,οι δικοί ,οι φίλοι σε χρειάζονται κι εσύ είσαι στις καλυτερες στιγμές σου,είναι κρίμα ,κι άδικο !

Συλλυπητήρια στους δικούς σου,και μακάρι να σταματήσει κάποτε αυτό το κακό!Όλοι μπορούμε και πρέπει να κάνουμε κάτι γιαυτό

Με πληροφορίες από cretalive.gr

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ