Με ΜΑΤ η παρουσίαση της Fraport στα Χανιά – Ηχηρή απουσία των αρχών του νομού – Έρχονται 13 εταιρείες με 17 νέα δρομολόγια; | Φωτορεπορτάζ

Κανένα σχόλιο

Υπό αστυνομικό κλοιό, δεκάδες πολίτες συγκεντρώθηκαν έξω από το ξενοδοχείο “Samaria” όπου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση – παρουσίαση της Fraport. Πέραν των μελών της Πρωτοβουλίας Πολιτών ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου Δασκαλογιάννης, το παρών έδωσαν μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ αλλά και μέλη του Συλλόγου Αλληλοβοήθειας Οφειλετών Ρεθύμνου.

Στο σημείο υπήρχαν ισχυρότατες αστυνομικές δυνάμεις με κλούβα των ΜΑΤ και ειδικές δυνάμεις να φράζουν τον δρόμο στους διαδηλωτές που ήθελαν να εισέλθουν στο κτίριο.

Σε δηλώσεις τους, εκπρόσωποι των διαδηλωτών καταδίκασαν την εντονότατη αστυνομική παρουσία και την προσπάθεια παρεμπόδισής τους και αναφέρθηκαν στους λόγους της εναντίωσής τους στην εταιρεία.

"Sponsored links"

Πιο συγκεκριμένα, ο Αντώνης Σκαμνάκης, μέλος της Πρωτοβουλίας Πολιτών Ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου Δασκαλογιάννης, επίκουρος καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, είπε:

Αντώνης Σκαμνάκης, μέλος της Πρωτοβουλίας Πολιτών Ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου Δασκαλογιάννης, επίκουρος καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

“Όπως ξέρετε έχει εκδόσει εδώ και πολύ καιρό η Πρωτοβουλία δελτίο τύπου με το οποίο ανέφερε ότι θα διαδηλώσει ενάντια στην εκδήλωση της Fraport που είναι κατακτητής του αεροδρομίου Δασκαλογιάννης και των άλλων 13 Περιφερειακών Αεροδρομίων της χώρας.

Η Fraport όπως γνωρίζετε καλά πήρε κατόπιν εκβιασμού τα ελληνικά αεροδρόμια, τις πύλες εισόδου της χώρας με αυτά τα οδυνηρά αποτελέσματα που βιώνει σήμερα ο Χανιώτικος λαός. Δηλαδή, πάνω από 300.000 τουρίστες έχουν χαθεί από τον Νοέμβριο μέχρι και τον Οκτώβριο με ένα ποσό γύρω στα 300.000.000 από την αγορά. Με επιβάρρυνση των πολιτών για τις μετακινήσεις τους για λόγους υγείας ή για επαγγελματικούς λόγους. Και όλα αυτά τα δεινά του τόπου τα έφερε η εκχώρηση του αεροδρομίου Δασκαλογιάννης.

Ήρθαμε λοιπόν σήμερα εδώ για να διαδηλώσουμε ειρηνικά και για άλλη μια φορά βλέπουμε μπροστά μας τα ΜΑΤ. Φαίνεται ότι η Fraport και προφανώς το ελληνικό Υπουργείο Δημόσιας Τάξης δεν αντιλαμβάνονται πλέον ότι οι πολίτες έχουν το δημοκρατικό δικαίωμα να εκφράσουν τις αντιρρήσεις τους. Και στέλνουν σε μία δημόσια εκδήλωση των Γερμανών κατακτητών της Fraport, τα ΜΑΤ, όπως είχαν στείλει και στο αεροδρόμιο όταν ξανά προσπαθήσαμε να διαδηλώσουμε.

"Sponsored links"

Καλούμε τον τοπική αυτοδιοίκηση Α’ και Β’ βαθμού και όλους τους φορείς να καταδικάσουν το σημερινό γεγονός του αποκλεισμού ουσιαστικά της Πρωτοβουλίας μας και των Χανιωτών πολιτών να διαδηλώσουν ελεύθερα.”

Το παρόν έδωσε και μέλη του Συλλόγου Αλληλοβοήθειας Οφειλετών Ρεθύμνου (ΣΑΟΡ) με τον πρόεδρό του Ζαχαρία Κλάδο να δηλώνει:

Ζαχαρίας Κλάδος, πρόεδρός ΣΑΟΡ

“H Ελλάδα ξεπουλιέται. Μια πτυχή του ξεπουλήματος αυτουνού είναι και η δωρεά του ελληνικού πολιτικού συστήματος των ελληνικών αεροδρομίων στη Fraport. Και προσέξτε να δείτε. Ενώ μιλούν για αποκρατικοποιήσεις έδωσαν τα αεροδρόμια σε μία εταιρεία που κύριος μέτοχος είναι το γερμανικό κρατίδιο.

Μια εταιρεία από ότι γράφτηκε στα ΜΜΕ είναι υπερχρεωμένη, και προσέξτε το χειρότερο: με δάνεια από τις ελληνικές τράπεζες. Δηλαδή τους χρηματοδοτήσαμε κιόλας όταν οι ελληνικές επιχειρήσεις που δεινοπαθούν να κρατηθούν δεν δανειοδοτούνται από τις ελληνικές τράπεζες. Αυτό είναι ένα σοβαρό θέμα το οποίο πρέπει να το λάβει υπόψη του ειδικά ο κρητικός λαός και όλος ο ελληνικός λαός διότι η ιστορία μας δεν επιτρέπει να ανεχόμαστε τέτοιες προσβολές. Αυτά τα πράγματα που συμβαίνουν είναι πρωτοφανή στην ελληνική και ευρωπαϊκή ιστορία.

Πρέπει ο κάθε Κρητικός και ο κάθε Έλληνας να δει πλέον τι συμβαίνει, να καταλάβει ποιοι είναι υπαίτιοι του ξεπουλήματος της Ελλάδας, που είναι το πολιτικό σύστημα και να αντιδράσει όπως πρέπει.”

Να σημειώσουμε ότι τη διαδήλωση στήριξαν με ανακοινώσεις τους ο Εμπορικός Σύλλογος Χανίων, το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο ν. Χανίων, ο Σύλλογος Ενοικιαζόμενων Αυτοκινήτων ν. Χανίων καθώς και ο Σύλλογος Εργαζόμενων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

17 νέα δρομολόγια στα Χανιά;

Όσον αφορά την εκδήλωση, ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας, κ. Alexander Zinell επανέλαβε γνωστά επιχειρήματα της Fraport ενώ προέβλεψε ότι φέτος θα υπάρχει αύξηση της κίνησης στο αεροδρόμιο Χανίων κατά 18%.

Στην εκδήλωση εξαγγέλθηκε από τον διεύθυνοντα σύμβουλο της εταιρείας ότι 13 εταιρείες  θα έρθουν στα Χανιά με 17 νέα δρομολόγια. Επίσης αναφέρθηκε, ότι η Fraport θα δημιουργήσει περιοδικό για το νομό Χανίων.

 

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας, το αεροδρόμιο έκλεινε το χειμώνα τις βραδυνές ώρες επειδή δεν υπήρχαν δρομολόγια. Όμως, εφόσον υπάρχουν πτήσεις, τότε το αεροδρόμιο θα είναι ανοιχτό αυτό τον χειμώνα.

Μέσω των περιφερειακών αεροδρομίων, τόνισε, το 2017 εξυπηρετήθηκαν 27,6 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ το αεροδρόμιο Χανίων εξυπηρέτησε 3 εκατομμύρια επιβάτες. Ακόμα, σημείωσε ότι μέχρι το 2021 θα δαπανηθούν για την αναβάθμιση και επέκταση των περιφερειακών αεροδρομίων 415 εκατομμύρια ευρώ.

Μιλώντας για την αποχώρηση από τα Χανιά της εταιρείας «Raynair», την απέδωσε σε λόγους που αφορούν την επιχειρησιακή δράση της εταιρείας.

Αναφερόμενος στην πολιτική προβολής, τόσο του αεροδρομίου Χανίων όσο και των άλλων περιφερειακών αεροδρομίων, στάθηκε ιδιαίτερα στην πλήρη αναβάθμιση της ιστοσελίδας ενημέρωσης για τα αεροδρόμια, καθώς και στην έκδοση ειδικών εντύπων-περιοδικών για κάθε αεροδρόμιο.

Πιο αναλυτικά, τα νέα δρομολόγια στα Χανιά, σύμφωνα με τη Fraport είναι:

Small Planet Airlines: Δανία, Σουηδία, Φινλανδία

Aegean Airlines: Νορβηγία, Σουηδία

Primera Air: Μεγάλη Βρετανία

Blue Air: Κύπρος

Ellinair: Μόσχα

Edelweiss: Ζυρίχη

Brussels Airlines: Βρυξέλλες

Enter Air: Πολωνία

Thomson Airways: Νορβηγία, Σουηδία

CSA Chech Airlines: Τσεχία

Easyjet: Γαλλία

Sun Express Deutschland: Γερμανία

Lauda Motion: Αυστρία

 

Τον τρόπο λειτουργίας του αεροδρομίου Χανίων ανέπτυξε ο διευθυντής λειτουργίας των 14 περιφερειακών αεροδρομίων Ηλίας Μαραγκάκης, δίνοντας κατά την παρουσίαση ιδιαίτερο βάρος στον τομέα της ασφάλειας.

Όπως είπε, έχει εκπονηθεί και εφαρμόζεται ειδικό σχέδιο αντιμετώπισης έκτακτης ανάγκης, υπάρχει συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού ενώ και στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια συστάθηκε και λειτουργεί τμήμα διαχείρισης κινδύνων από άγρια ζώα και πτηνά.

Ειδική μέριμνα έχει ληφθεί και για τις υπηρεσίες ασφαλείας των επιβατών από την ιδιωτική εταιρεία που έχει αναλάβει αυτόν το τομέα, ενώ αναβαθμίζονται και οι υπηρεσίες για ‘Ατομα με Ειδικές Ανάγκες. Παράλληλα όπως είπε, υπάρχει συνεργασία με την Ανεξάρτητη Αρχή Συντονισμού Πτήσεων, με στόχο την αύξηση του αριθμού των εξυπηρετούμενων αεροσκαφών και επιβατών.

Στα έργα βελτίωσης της υποδομής του αεροδρομίου Χανίων αναφέρθηκε ο υπεύθυνος μηχανικός της «Fraport», Αντώνης Πανταζής. Η αύξηση των πυλών αναχωρήσεων από 14 σε 16, η αύξηση από 5 σε 8 των σημείων ελέγχου επιβατών και χειραποσκευών, η αναβάθμιση των εμπορικών χώρων του αεροδρομίου , η διαμόρφωση των χώρων επιβατών , η αύξηση των θέσεων στάθμευσης αεροσκαφών από 5 σε 10 με δυνατότητα να γίνουν 14, η ανακατασκευή του χώρου ελιγμών . η δημιουργία νέου αντλιοστασίου λυμάτων με δίκτυο 3,5 χιλιόμετρων, αποτελούν τα βασικά σημεία αναφοράς. Παράλληλα, αναβαθμίζεται ο φωτισμός στο χώρο κίνησης αεροσκαφών, βελτιώνονται οι ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις.

Να σημειώσουμε ότι αν και η αίθουσα στο ξενοδοχείο Samaria ήταν κατάμεστη, ηχηρή ήταν η απουσία κάθε αυτοδιοικητικού φορέα καθώς και των αρχών του νομού Χανίων από την εκδήλωση της Fraport με την εξαίρεση του Αντιπεριφερειάρχη Χωροταξίας και Περιβάλλοντος κ. Νίκου Καλογερή.

Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι αύριο στις 12 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί συνάντηση στην Αντιπεριφέρεια Χανίων μεταξύ κλιμακίου της Fraport, του Αντιπεριφερειάρχη  Χανίων, του Δήμαρχου Χανίων και του πρόεδρου του ΕΒΕΧ.

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις
τι παίζει τώρα στον kritifm1015

No upcoming events for today