Με παρατράγουδα αλλά και μεγάλη πλειοψηφία, υπέρ της συνέχισης των μαθημάτων Αλβανικών ψήφισαν οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Ελ. Βενιζέλου

Κανένα σχόλιο

Το διδακτικό προσωπικό του 1ου Γυμνασίου Ελευθερίου Βενιζέλου με μήνυμα που έδωσε στη δημοσιότητα μέσω της σελίδας του σχολείου προς τους γονείς ενημέρωσε για τη διαδικασία που τηρήθηκε στην ψηφοφορία των μαθητών για το αν επιθυμούν να πραγματοποιηθούν τα μαθήματα αλβανικών στο σχολείο τους. Όπως φαίνεται, δεν έλειψαν τα παρατράγουδα με μαθητές μέλη του 15μελούς να φέρονται απρεπώς ενώ κάποιοι μαθητές προσπάθησαν να προχωρήσουν σε κατάληψη του σχολείου δίχως κάποια απόφαση των μαθητών. Τελικώς, η ψηφοφορία πραγματοποιήθηκε με το αποτέλεσμα να είναι συντριπτικά υπέρ της διεξαγωγής μαθημάτων Αλβανικών στο σχολείο.

Διαβάστε το κείμενο των καθηγητών:

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα γεγονότα των τελευταίων ημερών.

"Sponsored links"

Σε συνεδρίαση του συλλόγου καθηγητών που έγινε τη Δευτέρα, 5-2-2018, με μεγάλη πλειοψηφία (20 υπέρ, 2 λευκά) αποφασίστηκε η έγκριση της πραγματοποίησης μαθημάτων της μητρικής τους γλώσσας σε παιδιά Αλβανών μεταναστών δεύτερης και τρίτης γενιάς. Ως εκπαιδευτικοί με πλήρη επίγνωση της θέσης μας και του παιδαγωγικού μας ρόλου, θεωρούμε ότι το σχολείο είναι χώρος γνώσης για όλα τα παιδιά χωρίς αποκλεισμούς κα υπερασπιζόμαστε το δικαίωμά τους να μαθαίνουν τη μητρική τους γλώσσα, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα Ελληνόπουλα, παιδιά μεταναστών σε όλες τις χώρες του κόσμου. Επίσης αποφασίστηκε να ενημερωθούν οι μαθητές από τους καθηγητές τους για την απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων και να δοθεί Γενική Συνέλευση για το ίδιο θέμα στους μαθητές, ώστε να αποφασίσουν ελεύθερα και δημοκρατικά για το αν θέλουν ή όχι να γίνουν τα μαθήματα στο σχολείο μας.

Την Τρίτη το πρωί συγκεκριμένοι μαθητές ζητούσαν πιεστικά από τον Διευθυντή του σχολείου την πραγματοποίηση της γενικής τους συνέλευσης. Το αίτημά τους για σύγκλιση συνέλευσης την Τρίτη δεν έγινε αποδεκτό από τον Διευθυντή, γιατί το σχολείο για εκείνη την ημέρα είχε κάνει τον προγραμματισμό λειτουργίας του και δεν ήταν δυνατόν να πραγματοποιηθεί η συνέλευση. Το 15μελές συμβούλιο των μαθητών , λοιπόν, δεν είχε πάρει άδεια για συνέλευση. Τη 2η ώρα, όμως, μαθητές, μέλη του 15μελούς, έμπαιναν στις τάξεις και λέγοντας ότι έχουν άδεια από τον Διευθυντή ζητούσαν από τα παιδιά να ψηφίσουν για το αν συμφωνούν ή όχι να συνεχιστούν τα μαθήματα της Αλβανικής γλώσσας στο σχολείο μας.

Τους εξηγήθηκε από καθηγήτρια, που διέκοψαν το μάθημά της, ότι ο σύλλογος είχε αποφασίσει ήδη να δώσει στους μαθητές χρόνο για συνέλευση και ψηφοφορία, όπως ακριβώς προβλέπεται από τον κανονισμό λειτουργίας των μαθητικών κοινοτήτων. Αντέδρασαν, και συγκεκριμένος μαθητής κατηγόρησε την καθηγήτρια ότι <<λαδώνει>> τους μαθητές. Αφού αποχώρησαν, ενημερώθηκε άμεσα ο διευθυντής και σταμάτησε την περιφορά τους στις τάξεις.

Στη συνέχεια ο πρόεδρος του 15μελούς μπήκε χωρίς άδεια στο γραφείο του υποδιευθυντή και πήρε το μικρόφωνο, για να μιλήσει στους μαθητές. Σε ερώτηση καθηγήτριας γιατί βρίσκεται εκεί, απάντησε ότι έχει άδεια από τον υποδιευθυντή, για να καλέσει τους μαθητές να ψηφίσουν, γεγονός που αποκαλύφτηκε ότι ήταν ψευδές. Ο Σύλλογος συνεδρίασε την επόμενη διδακτική ώρα και απέβαλε τρεις μαθητές ,μέλη του 15μελούς, για αυτή τους τη συμπεριφορά.

Να σημειώσουμε ότι οι καθηγητές σε πολλές περιπτώσεις δέχονται απειλές από συγκεκριμένους μαθητές, οι οποίοι έχουν υποκινήσει καταλήψεις, χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος και συναίνεση από τους συμμαθητές τους. Φεύγοντας από το σχολείο καταλάβαμε ότι υπήρχε πρόθεση για κατάληψη του σχολικού χώρου την επόμενη μέρα. Αρκετοί καθηγητές βρεθήκαμε στο χώρο του σχολείου ,ώρα 5:30 ,το πρωί της Τετάρτης, όπου βρήκαμε επτά(7) μαθητές να βάζουν λουκέτο στις πόρτες. Το σχολείο βέβαια λειτούργησε κανονικά και οι γονείς των συγκεκριμένων μαθητών ενημερώθηκαν άμεσα.

Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι δε θα επιτρέψουμε τις αντιδημοκρατικές πρακτικές και το κλίμα εκφοβισμού και ανομίας που επιχειρείται να επιβληθεί στο σχολείο μας σε βάρος της λειτουργίας του.

Στη συνέχεια δόθηκε η άδεια και  πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση των μαθητών, όπου πολλοί μαθητές πήραν το λόγο και υποστήριξαν την άποψή τους. Η διαδικασία έγινε παρουσία των καθηγητών, όπως προβλέπεται από τον κανονισμό λειτουργίας των μαθητικών κοινοτήτων. Καθ΄ όλη τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης, της ψηφοφορίας και της καταμέτρησης των ψήφων παρίστατο εκπρόσωποι των μαθητών, μέλη του 15μελούς συμβουλίου. Τα αποτελέσματα ήταν:(ψήφισαν 240 μαθητές , 150 υπέρ της συνέχισης των μαθημάτων, 87 κατά και 3 λευκά).

Τέλος θα πρέπει να τονίσουμε  ότι η πολιτεία δίνει αυτό το δικαίωμα στους μαθητές, για να προετοιμάσει τους αυριανούς ελεύθερους και δημοκρατικούς πολίτες και να τους εισάγει σε δημοκρατικές διαδικασίες.

Επειδή  κάποιοι γονείς, που δεν τους άρεσε το αποτέλεσμα, επιχειρούν να το ανατρέψουν λέγοντας ότι η ψηφοφορία των παιδιών έπρεπε να είναι μυστική, σας ενημερώνουμε ότι αυτό δεν προβλέπεται από τον κανονισμό λειτουργίας των μαθητικών κοινοτήτων. Σε κανένα συλλογικό όργανο που συζητά και ψηφίζει για ένα θέμα, η ψηφοφορία δεν γίνεται μυστικά, γιατί στηρίζεται στο δημοκρατικά κατοχυρωμένο από το Σύνταγμα δικαίωμα  της ελεύθερης έκφρασης και βούλησης των πολιτών. Μυστικές ψηφοφορίες προβλέπονται μόνο για την ανάδειξη εκπροσώπων συλλογικών οργάνων.

"Sponsored links"

Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι με αίσθημα ευθύνης και δημοκρατικής συνείδησης θα προασπίσουμε τη λειτουργία του σχολείου και θα υπερασπίσουμε το δικαίωμα ελεύθερης έκφρασης των μαθητών μας.

Σε καμία περίπτωση δεν θα επιτρέψουμε πρακτικές εκφοβισμού και ανομίας.

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις