Μόνο με ραντεβού η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις υπηρεσίες του Δήμου Χανίων

Κανένα σχόλιο

Με ανακοίνωσή του ο Δήμος Χανίων ενημερώνει ότι:

Ακολουθώντας τα νέα περιοριστικά μέτρα για τον περιορισμό της διάδοσης της πανδημίας COVID-19 και μεριμνώντας για την προστασία της υγείας τόσο των πολιτών όσο και των υπαλλήλων του, προχωρά στην εξυπηρέτηση όλων των πολιτών από τις υπηρεσίες του Δήμου Χανίων, μόνο κατόπιν ραντεβού.

Οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του Δήμου 2821 3 41600, με ηλεκτρονική αλληλογραφία στην διεύθυνση ή στα παρακάτω τηλέφωνα και e-mail των υπηρεσιών:

"Sponsored links"

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live
διαφημίσεις