Μόνο με ραντεβού στη ΔΟΥ Χανίων

Κανένα σχόλιο

Σύμφωνα με τις Οδηγίες και τις Διαταγές της Διοίκησης της Α.Α.Δ.Ε., από 1/6/2020 η λειτουργία της Δ.Ο.Υ. Χανίων, όσον αφορά τις συναλλαγές της με το κοινό, γίνεται ως εξής:

Κατ’ αρχάς, η ελεύθερη είσοδος στα Τμήματα και τα Γραφεία της Δ.Ο.Υ. δεν επιτρέπεται.

Η είσοδος επιτρέπεται μόνο κατόπιν προσυνεννόησης, (ραντεβού).

"Sponsored links"

Η προσυνεννόηση, (ραντεβού), ή τα αιτήματα των συναλλασσομένων θα υποβάλλονται, μόνο μέσω email ή μέσω fax ή μέσω τηλεφώνου.

Τα email επικοινωνίας είναι:

doy.chanion@aade.gr ..και  syzefxis@2175.syzefxis.gov.gr

  • Το FAX είναι: 28213 44704
  • Τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι:
ΤΜΗΜΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 28213 44705 ή 706 ή 750 ή 751
ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ 28213 44735 ή 736 ή 709
·       ΚΦΑΣ 28213 45123 ή 28213 44746
ΤΜΗΜΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ 28213 45160 έως 169
ΤΜΗΜΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ 28213 45131 ή 140
·       ΕΝΦΙΑ 28213 45133
·       Ε9 28213 45135
·       ΚΕΦΑΛΑΙΟ 28213 44760 ή 762 ή 763
·       ΦΠΑ 28213 45111 ή 112
·       ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 28213 45117
ΕΣΟΔΑ 28213 44730 ή 731 ή 771 ή 781 ή 708
·       ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΕΣ 28213 44793 ή 794
ΜΗΤΡΩΟ 28213 45155 έως 159
ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 28213 45110 ή 125
ΤΑΜΕΙΟ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ 28213 44785 ή 786

Επίσης ενημερώνουμε ότι στις περιπτώσεις κατά τις οποίες πληρωμές φορολογουμένων δεν έχουν ενημερωθεί στο σύστημα TAXIS και επιθυμούν  την άμεση ενημέρωση τους, π.χ. για έκδοση αποδεικτικού φορολογικής ενημερότητας (ΑΦΕ) μέσω TAXIS, μπορούν να κάνουν τα παρακάτω:

1)       Κλήση στο Κ.Ε.Φ., (Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων)

Τηλ. 213 162 1000

2)       Υποβολή ηλεκτρονικού ερωτήματος

  • Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας στον ιστοχώρο:

https://www.aade.gr/

μέσα από την επιλογή «Ο λογαριασμός μου à My TAXISnet à Ερωτήματα προς Α.Α.Δ.Ε.», διαλέγεται κατηγορία ερωτήματος και καταγράφεται  αναλυτικά το πρόβλημα σας.

"Sponsored links"

  • Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, μπορείτε να υποβάλετε, αντίστοιχα με παραπάνω, το ερώτημα σας μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος στον ιστοχώρο:

https://www1.gsis.gr/inquiry/newInquiry.htm

Για διευκόλυνση των φορολογουμένων, καλό θα είναι στα γραπτά αιτήματα να αποτυπώνονται οπωσδήποτε τα τηλέφωνα επικοινωνίας (σταθερό και κινητό) και να περιγράφεται αναλυτικά το αίτημα επισυνάπτοντας τα απαραίτητα έγγραφα-δικαιολογητικά.

Σε περίπτωση κατά την οποία κριθεί απαραίτητη η αυτοπρόσωπη παρουσία στην Δ.Ο.Υ., αυτή θα πραγματοποιείται μόνο με μάσκα χωρίς βαλβίδα την οποία θα φέρει ο πολίτης.

Σημειώνουμε ότι εάν ακολουθηθούν οι ανωτέρω οδηγίες η εξυπηρέτηση του κοινού θα πραγματοποιείται με τρόπο ασφαλή, γρήγορο και αποδοτικό.

Διαβεβαιώνουμε ότι το σύνολο του προσωπικού της Δ.Ο.Υ. προσπαθεί να απαντήσει σε όλα τα αιτήματα. Κυρίως φροντίζει, κατά προτεραιότητα, να ικανοποιήσει τον μεγάλο όγκο των επιστροφών φόρων, προκειμένου να ενισχυθεί η ρευστότητα όσων πλήττονται από την κρίση που προκάλεσε η εμφάνιση του νέου κορωνοϊού (covid 19).

Σας καλούμε, λοιπόν, να σεβαστείτε τις προσπάθειες όλων μας να εξυπηρετήσουμε, επιστρατεύοντας τον πολιτισμό και την αγωγή σας.

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις