Νέο εργατικό ατύχημα με ντελιβερά στο Ηράκλειο – Τι λέει η Λαϊκή Συσπείρωση

Κανένα σχόλιο

Δήλωση του υποψήφιου Περιφερειακού Συμβούλου Βαγγέλη Σοφίου:

Με αφορμή το νέο εργατικό ατύχημα διανομέα στο Ηράκλειο, ο Βαγγέλης Σοφίου, μέλος του ΔΣ του σωματείου ξενοδοχοϋπαλλήλων Ηρακλείου και του ΔΣ του ΕΚΗ και υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τη Λαϊκή Συσπείρωση εκφράζει τις ευχές του για ταχεία ανάρρωση στον συνάδελφο διανομέα, που τραυματίστηκε σε τροχαίο ατύχημα και προσθέτει πως το συγκεκριμένο ατύχημα, είναι ακόμη ένα που προστίθεται σε ένα μεγάλο κατάλογο εργατικών ατυχημάτων αλλά και δυστυχημάτων που σημειώνονται το τελευταίο διάστημα στους διανομείς όλων των κλάδων πανελλαδικά και πρόσφατα στην Κρήτη.

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση του: «Η επιθετικότητα των εργοδοτών σε σημείο που να τίθενται ζωές σε κίνδυνο και να έχουμε συνεχείς ανθρωποθυσίες στους τόπους δουλειάς βασίζεται στο συνολικότερο αντεργατικό πλαίσιο των προηγούμενων αντιλαϊκών κυβερνήσεων, που διατηρεί και ενισχύει η σημερινή κυβέρνηση.

"Sponsored links"

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι διανομείς, σε βάρος των οποίων οι εργοδότες έχουν επιβάλει παντελή έλλειψη μέτρων προστασίας, ανασφάλιστη δουλειά, ελαστικές σχέσεις εργασίας, απληρωσιά, 8ωρη δουλειά σε ένα μηχανάκι με βροχή και κρύο, και σαν να μην έφταναν όλα αυτά τούς χρονομετρούν κιόλας…

Στηρίζουμε τα δίκαια αιτήματα των διανομέων οδηγών δικύκλων, που αγωνίζονται για το μεροκάματο, για την ασφάλισή τους, για μέτρα προστασίας της ζωής τους. Τα δεκάδες εργατικά “ατυχήματα”, πολλά από αυτά θανατηφόρα, στην πραγματικότητα εργοδοτικά εγκλήματα, αποτελούν την άλλη όψη της “ανάπτυξης” στους κλάδους των μεταφορών και του επισιτισμού. Η κυβέρνηση, αντί να κάνει πλάτες στην εργοδοσία, πρέπει να σταματήσει την κοροϊδία και να ικανοποιήσει άμεσα το σύνολο των διεκδικήσεων των εργαζομένων ντελίβερι – κούριερ.

Να εξασφαλιστεί σταθερή εργασία με πλήρη εργασιακά δικαιώματα και πλήρη ασφάλιση, κατοχυρωμένα μέσα στη ΣΣΕ στον επισιτισμό, η οποία πρέπει να είναι υποχρεωτική για όλους, επαναφορά των απωλειών σε μισθούς. Σταθερό ωράριο, 5ήμερο, 7ωρο ή 8ωρο συνολικά για τους εργαζόμενους. Ένταξη των διανομέων στα βαριά και ανθυγιεινά. Να οριοθετηθεί η εμβέλεια της διανομής. Να απαγορευτεί η διανομή με δίκυκλο σε επικίνδυνες καιρικές συνθήκες. Να υπάρξει ολοκληρωμένη επιστημονική μελέτη για την καταλληλότητα του εξοπλισμού και των μέσων μεταφοράς, όπως για παράδειγμα ειδικά κατασκευασμένα οχήματα για τη μεταφορά φορτίων, μηχανάκια, εξοπλισμός, συντήρηση και έξοδα μετακίνησης που θα παρέχονται από την επιχείρηση.

Οι διανομείς-κούριερ να βγάλουν τα συμπεράσματα τους για την κυβέρνηση και τα άλλα κόμματα που στηρίζουν την αντεργατική πολιτική που κυριολεκτικά σκοτώνει. Μπροστά στις επερχόμενες εκλογικές μάχες, να ψηφίσουν με βάση τα συμφέροντα και τις ανάγκες τους, να δυναμώσει τη «Λαϊκή Συσπείρωση» στους δήμους και στην περιφέρεια, για να είναι το σύνολο της εργατικής τάξης πιο δυνατό στον αγώνα ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική, στην πάλη για ανάκτηση των απωλειών και καινούριες κατακτήσεις.»

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις