Οι άμεσες επιπτώσεις των βίαιων αλλαγών στους μαθητές και τις μαθήτριες των καταργούμενων τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ

Κανένα σχόλιο

Αλήθεια, πώς μπορεί κάποιος από τους εμπλεκόμενους στο εκπαιδευτικό σύστημα, από τον υπουργό μέχρι και τον τελευταίο εκπαιδευτικό, να κοιτάξει τον προσεχή Σεπτέμβρη 2013, κατάματα τους μαθητές και τις μαθήτριες που εγράφησαν τον περασμένο Ιούνιο στους τομείς υγείας πρόνοιας και εφαρμοσμένων τεχνών στη Β΄ τάξη των ΕΠΑ.Λ και στις ειδικότητες των ΕΠΑ.Σ που καταργήθηκαν και να τους απαντήσει στο ερώτημά τους, γιατί δεν μπορούν να παρακολουθήσουν μαθήματα στους τομείς και τις ειδικότητες  που επέλεξαν σύμφωνα με τα όσα ίσχυαν μέχρι τέλος Ιουνίου 2013 που έκλεισαν τα σχολεία;Ποιός μπορεί να πείσει και με ποιο λογικό τρόπο τους μαθητές αυτούς και τους γονείς τους ότι δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τους τομείς και ειδικότητες που επέλεξαν, γιατί έτσι έκρινε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας την περίοδο των θερινών διακοπών, φροντίζοντας έτσι ξαφνικά να τους αλλάξει το μέλλον τους το οποίο τους υποσχόταν δυο μήνες νωρίτερα;

Πότε ξανάγιναν αλλαγές στην εκπαίδευση που ξεκίνησαν από τη Β΄ Λυκείου τη στιγμή που η ίδια η πολιτική ηγεσία διακηρύσσει με κάθε σοβαρότητα, ότι οι όποιες αλλαγές πραγματοποιούνται αφορούν τους μαθητές της Α΄ Λυκείου της επόμενης σχολικής χρονιάς;

Που θα οδηγηθούν αυτοί οι 10.000 μαθητές των ΕΠΑ.Λ και ΕΠΑ.Σ που στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι  μαθήτριες σε ποσοστό που ξεπερνά το 80%, που επέλεξαν συνειδητά τους συγκεκριμένους τομείς και ειδικότητες;

"Sponsored links"

Θα πειστούν να αλλάξουν τα εκπαιδευτικά όνειρά τους, επιλέγοντας κάτι διαφορετικό εν μέσω των σπουδών τους;

Θα στραφούν στο Γενικό Λύκειο και θα μεταθέσουν την πραγματοποίηση των ονείρων τους μετά από 2 έτη μέσω των μεταδευτεροβάθμιων Ι.Ε.Κ.;

 Θα στραφούν σε έναν άλλο τομέα – ειδικότητα των ΕΠΑ.Λ. που δεν τους έλκει και δεν διαθέτουν τις κατάλληλες κλίσεις και δεξιότητες για να επιτύχουν στη ζωή τους;

 Θα εγκαταλείψουν το σχολείο και θα βρεθούν εκτός του εκπαιδευτικού συστήματος;

 Ποιος θα επωμιστεί το κόστος αυτών των βίαιων, ξαφνικών και ανατρεπτικών αλλαγών;  Σίγουρα οι μαθητές και οι οικογένειές τους.

Κύριοι της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας αντιλαμβάνεστε τις καταστροφικές επιπτώσεις που επιφέρουν στους μαθητές οι σπασμωδικές, άτακτες, απρόβλεπτες και χωρίς καμία αποδοχή από την κοινωνία παρεμβάσεις σας;

Οι τομείς και οι ειδικότητες που καταργήθηκαν βίαια από τα ΕΠΑ.Λ και τις ΕΠΑ.Σ, χωρίς καμία επιστημονική μελέτη και έρευνα, χωρίς καμιά εισήγηση – πρόταση από κανένα θεσμικό όργανο της πολιτείας, πρέπει να επανέλθουν και να συνεχίσουν τη λειτουργία τους την επερχόμενη σχολική χρονιά, με τους καθηγητές τους στο σχολείο γιατί εκεί είναι η θέση τους και όχι σε διαθεσιμότητα ή μετάταξη και τους μαθητές να βρίσκουν το σχολείο ανοικτό όπως το άφησαν και όχι κλειστό από τις απαράδεκτες επιλογές της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας.

 Σήμερα δεν είναι αργά για να διορθωθεί το εκπαιδευτικό έγκλημα που επιτελέστηκε και επιτελείται στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, αύριο όμως όχι και θα είστε σεις οι κυβερνώντες για πάντα οι μόνοι υπεύθυνοι, συνειδητοποιήστετο επιτέλους !

Σεραφείμ Κερασιώτης,
Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε

"Sponsored links"

Στα : Θεσεις

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις