Οι 6 όροι του Αντιπρόεδρου του Επιμελητηρίου Χανίων Χρήστου Μυλωνάκη για το αεροδρόμιο Χανίων

Κανένα σχόλιο

6 όρους θέτει ο Αντιπεόδρος του Επιμελητηρίου Χανίων Χρήστος Μυλωνάκης στη γερμανική Fraport τώρα που με τις υπογραφές και της κυβέρνησης αναλαμβάνει τα περιφερειακά αεροδρόμια, μεταξύ αυτών και το αεροδρόμιο Χανίων. Οι όροι που θέτει δεν αποτελούν τίποτ’ άλλο παρά μία επικαιροποίηση των όρων που έθετε κείμενο από τον Ιανουάριο του 2017 που υπέγραφαν επαγγελματίες των Χανίων μέσω του οποίου υπενθύμιζαν στην εταιρεία τη σκληρή δουλειά που έχει γίνει από φορείς του νομού ώστε το αεροδρόμιο Χανίων, μέσα σε μία πρωτόγνωρη κρίση, να καταγράψει μία τρομακτική άνοδο 57% μεταξύ 2011 και 2015.

Όπως σημειώνει ο κ. Μυλωνάκης, δυστυχώς φαίνεται ότι η Fraport θα ακολουθήσει το μοντέλο του Ελευθέριος Βενιζέλος, με υψηλότατους φόρους και λιγότερες πτήσεις. Κάτι τέτοιο όμως θα είναι καταστροφικό για την οικονομία του νομού. Γι’ αυτό ζητά από όλους τους φορείς του τόπου που σιωπούν – όπως οι εκλεγμένοι με τον ΣΥΡΙΖΑ βουλευτές του νομού Χανίων – να ασκήσουν πίεση προς οποιαδήποτε κατεύθυνση ώστε επιτέλους η Fraport Greece να δεσμευτεί δημόσια για τα 6 σημεία που θέτει το κείμενο.

 

"Sponsored links"

Διαβάστε τι αναφέρεται στο κείμενο του κ. Μυλωνάκη και ποια είναι τα 6 σημεία:

Τον περασμένο Ιανουάριο κατά την επίσκεψη κλιμακίων της Fraport Greece, τους επιδόθηκε μια ανοικτή επιστολή.

Σήμερα μετά από την ολοκλήρωση της συμφωνίας με την κυβέρνηση και λίγες ημέρες πριν το αεροδρόμιο των Χανίων, περάσει και επίσημα στη Fraport

Greece, αναλαμβάνω την πρωτοβουλία και την ευθύνη να την επικαιροποιήσω.

Το αεροδρόμιο των Χανίων τα τελευταία χρόνια έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή του νομού και περιόρισε σε σημαντικό βαθμό τις συνέπειες της κρίσης.

Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη για την Ελλάδα περίοδο, οι αφίξεις στο «Δασκαλογιάννης» από 874.869 το 2011, εκτοξεύθηκαν στις 1.486.277 το 2016, παρουσιάζοντας θεαματική αύξηση κατά 70%.

Αυτό το αποτέλεσμα δεν προέκυψε μόνο του. Προήλθε μετά από επίπονη, συνεχή και συντονισμένη δουλειά και συνεργασία, των επαγγελματιών, των πολιτών και των θεσμικών φορέων του νομού Χανίων, που είχαν απέναντι τους την αδιαφορία και την εχθρική πολιτική όλων των κυβερνήσεων.

Στην επιστολή που είχαμε παραδώσει στη Fraport Greece ζητούσαμε να δεσμευτεί γα τα παρακάτω:

1. Το αεροδρόμιο Χανίων να διατηρήσει τον αναπτυξιακό κοινωνικό νησιωτικό και εθνικό του ρόλο.

"Sponsored links"

2. Να παραμείνει φθηνό και ανταγωνιστικό.

3. Να συνεχίσει την αυξητική τάση επιβατών.

4. Να παραμένουν όλες οι αεροπορικές εταιρείες που έχουν επιλέξει τα Χανιά και να προσελκύσει ακόμα περισσότερες.

5. Να επεκτείνει την περίοδο λειτουργίας του ώστε να δέχεται διεθνείς πτήσεις σε δωδεκάμηνη βάση.

6. Να μην δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού και μονοπωλίου στην εμπορική τουριστική και αεροπορική δραστηριότητα.

Το αεροδρόμιο Χανίων σαν πύλη εισόδου της Δυτικής Κρήτης από το 2017 εισέρχεται πλέον σε μια νέα φάση.

Ιδιωτικοποιείται και παραχωρείται για τα επόμενα τουλάχιστον 40 χρόνια στην Fraport Greece.

Με βάση όλες τις ενδείξεις, που προέρχονται από πληροφορίες, καθώς και διαρροές, φαίνεται ότι από την πλευρά της Fraport Greece δεν υπάρχει καμία δέσμευση για τα παραπάνω. Το αντίθετο μάλιστα.

Στην εταιρεία που αναλαμβάνει το αεροδρόμιο των Χανίων, όλα δείχνουν ότι επικρατεί η λογική και το μοντέλο του «Ελευθέριος Βενιζέλος», που όπως είναι γνωστό είναι ένα από τα πιο ακριβά –ίσως το ακριβότερο- αεροδρόμιο της Ευρώπης.

Ακριβές χρεώσεις και τέλη, υπερβολικά κέρδη για την επιχείρηση και πρόσκαιρα κέρδη για το δημόσιο, και λίγοι επιβάτες-επισκέπτες. Είναι ένα σενάριο που αν επικρατήσει θα είναι καταστροφικό για την τοπική οικονομία.

Στο ερώτημα υψηλοί φόροι με λίγους επιβάτες ή χαμηλοί φόροι με πολλούς επιβάτες – επισκέπτες, για τους Χανιώτες η απάντηση είναι ξεκάθαρη. Θέλουμε το δεύτερο. Αυτό επιβάλει το συμφέρον του τόπου μας.

Επιτέλους όταν ζητάμε μείωση φόρων, καλό είναι να ζητάμε μείωση φόρων παντού.

Καλώ:

1. Την κυβέρνηση

2. Τους τοπικούς βουλευτές

3. Τους εκπροσώπους της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης

4. Τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

5. Τα τοπικά Επιμελητήρια

6. Τους επαγγελματικούς φορείς του τουρισμού.

7. Πρωτοβάθμια σωματεία και συλλόγους των επαγγελματικών και των εργαζομένων

8. Συλλογικότητες αλλά και τους ιδιώτες που συμμετέχουν στην δημόσια συζήτηση.

9. Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης του τόπου

Να ασκήσουν πίεση προς οποιαδήποτε κατεύθυνση ώστε επιτέλους η Fraport Greece να δεσμευτεί δημόσια για τα παραπάνω 6 σημεία.

Οποιαδήποτε ενέργεια η οποία δεν θα ανταποκρίνεται στα παραπάνω, όχι μόνο δεν προσφέρει στην ανάπτυξη και στο κοινωνικό σύνολο, αλλά αντίθετα θα φέρει οπισθοδρόμηση και θα είναι επιζήμια για τα συμφέροντα της Δυτικής Κρήτης και των επόμενων γενεών.

 

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις