Ο αγώνας συνεχίζεται: Διακήρυξη “Κοινής Πρωτοβουλίας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων”

Κανένα σχόλιο

Με διακήρυξή της η Κοινή Πρωτοβουλία ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων εκφράζει την πρόθεσή της να συνεχίζει τον αγώνα:

Η Ελλάδα υπό τη σκιά των Μνημονίων και του παράνομου – επονείδιστου Δημόσιου χρέους, υπό την πίεση των τραπεζικών μηχανισμών της Ε.Ε. και των εγχώριων κεφαλαιοκρατικών ελίτ, βιώνει εδώ και επτά χρόνια έναν απόλυτο οικονομικό και κοινωνικό πόλεμο με ανυπολόγιστες συνέπειες για τους πολίτες και ιδιαίτερα τα μικρομεσαία στρώματα του λαού και της νεολαίας. Βιώνει την εκβιαστική υποταγή στα συμφέροντα των πολυεθνικών, που έχουν ξεκάθαρο στόχο την υφαρπαγή της δημόσιας γης και περιουσίας, ξεκάθαρο σκοπό την εκμετάλλευση όλων των κρατικών κερδοφόρων επιχειρήσεων και υποδομών της χώρας. Βιώνει με δυο λόγια, για ακόμα μια φορά, το κερδοσκοπικό μένος των νεοαποικιοκρατών που ονειρεύονται μια υποτακτική και εθελόδουλη Ελλάδα – μαριονέτα στα οικονομικά, εξοπλιστικά, ενεργειακά και γεωστρατηγικά τους παιχνίδια.

Σε αυτά τα πλαίσια ιδιωτικοποίησαν ή προσπαθούν να ιδιωτικοποιήσουν, το νερό, τα νησιά, τους αιγιαλούς, τα δάση, τους υδροβιότοπους, τα λιμάνια, τα αεροδρόμια, τις κοινωφελείς επιχειρήσεις και τις κρατικές υποδομές. Προσπαθούν να εξαφανίσουν από το νεοελληνικό λεξικό την έννοια του δημοσίου συμφέροντος και των κοινόχρηστων πραγμάτων, την έννοια του συνταγματικού μας δικαιώματος για ισοτιμία και αναλογικότητα. Γι’ αυτό και οι κυβερνήσεις χάρισαν στο Γερμανικό Δημόσιο τους 14 Περιφερειακούς Κρατικούς Αερολιμένες της Ελλάδας, παραχωρώντας την εθνική μας κυριαρχία, παίζοντας στα ζάρια το τουριστικό μας κεφάλαιο και προϊόν, απειλώντας τις τοπικές οικονομίες και αγορές με το επιδιωκόμενο γερμανικό μονοπώλιο στις αερομεταφορές. Μόνο που αυτές οι “θεόσταλτες επενδύσεις”, μόνο που αυτή η αναπτυξιακή πολιτική της αρπαχτής, καταστρατηγεί κεκτημένα εργασιακά δικαιώματα και δημιουργεί νεκρούς – όπως έγινε με τον υπάλληλο στο αεροδρόμιο της Fraport στη Κέρκυρα. Είναι το μοντέλο του εργασιακού εκβιασμού, της τρομοκρατίας και της εκμετάλλευσης, που πολύ καλά πλέον γνωρίζουν οι υπάλληλοι της ΥΠΑ από τη στιγμή που η Fraport ανέλαβε την αφαίμαξη.

"Sponsored links"

Η ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων έχει πίσω της, μόνο την υπογραφή μιας Σύμβασης Παραχώρησης ή καλύτερα μιας Σύμβασης Αποζημιώσεων. Δεν έχει  όμως την έγκριση της συντριπτικής μερίδας των Ελλήνων, δεν έχει την πολιτική νομιμοποίηση των κλάδων και των φορέων της οικονομικής και κοινωνικής βάσης των πολιτών, δεν έχει την ηθική νομιμοποίηση της συνείδησης του λαού. Δρομολογήθηκε από τα Μεσοπρόθεσμα, τους εφαρμοστικούς νόμους και τα ΠΔ που καταπάτησαν πολλάκις το Σύνταγμα της Ελλάδας. Σχεδιάστηκε με πραξικοπηματικές μεθοδεύσεις από το ΤΑΙΠΕΔ, από ένα όργανο που δεν λογοδοτεί ούτε στο κοινοβούλιο, που χαίρει ποινικής και αστικής ασυλίας. Υλοποιήθηκε από τις κυβερνήσεις και τα εγχώρια παπαγαλάκια του νεοφιλελεύθερου δόγματος της κερδοσκοπίας με οποιοδήποτε κόστος. Όλα φωτογραφήθηκαν μες στο σκοτάδι με υπόγειες συμφωνίες.

Χρέος μας λοιπόν να ανατρέψουμε την κατάσταση αυτή. Δεν είναι αργά. Μπορούμε να ακυρώσουμε τον αρχικό διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ και να κηρύξουμε έκπτωτη τη διαδικασία. Μπορούμε να στείλουμε στα ποινικά και διοικητικά δικαστήρια όσους έβαλαν τις υπογραφές στα νομοσχέδια και τις αποφάσεις. Μπορούμε να μπλοκάρουμε τις διάτρητες διαδικασίες του ΤΑΙΠΕΔ. Μπορούμε να παλέψουμε για την επανένταξη στη δημόσια κτήση των περιουσιακών στοιχείων του ελληνικού κράτους. Πρέπει να απαιτήσουμε το δημόσιο έλεγχο των αεροδρομίων και τη σωστή επιτέλους λειτουργία της ΥΠΑ. Δεν έκλεισαν ακόμα οι λογαριασμοί τους μαζί μας διότι έχουμε το δίκιο του αγώνα με το μέρος μας και η δική μας δύναμη αντλείται από τα δίκαια κοινωνικά αιτήματα. Πρέπει λοιπόν να συνεχίσουμε με ακόμα μεγαλύτερη δύναμη και συσπείρωση, δημιουργώντας μέτωπα πάλης και διεκδίκησης, διότι αυτό είναι το μερίδιο της ευθύνης που μας αναλογεί: να ακυρώσουμε τις προσπάθειές τους, να επαναφέρουμε τα αεροδρόμια στο λαό, να σώσουμε τη δημόσια γη και περιουσία, να καταργήσουμε τα Μνημόνια, να αλλάξουμε ακόμα και τον κόσμο. Αν μη τι άλλο, πρέπει να παλέψουμε για να μην υποθηκευτεί περαιτέρω το μέλλον της επόμενης γενιάς. Αυτό είναι το πολιτικό, ηθικό και πολιτισμικό μας πλεονέκτημα.

Στηρίζουμε τις κατά τόπους συλλογικότητες και πρωτοβουλίες που αντιμάχονται τις αποκρατικοποιήσεις, στηρίζουμε την “Κοινή Πρωτοβουλία ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων”.

Κοινή Πρωτοβουλίας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση

των Περιφερειακών Αεροδρομίων

Στα : Ελλαδα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις
τι παίζει τώρα στον kritifm1015

No upcoming events for today