Ο θάνατος του ταξιτζή: Τα ανύπαρκτα έως μηδαμινά έσοδα τους οδηγούν σε αλλαγή επαγγέλματος

Κανένα σχόλιο

Του Αντώνη Παντινάκη

Στροφή στην… καριέρα τους κάνουν αρκετοί αυτοκινητιστές, αναζητώντας τη διέξοδο της επιβίωσης! Είδα κι απόειδαν τόσους μήνες: Με τα έσοδά τους είναι από ανύπαρκτα έως… μηδαμινά, αναζητούν πόρους μέσα από άλλες – νόμιμες – δραστηριότητες!

Στην καλύτερη περίπτωση μένουν στο στοιχείο τους και δεν εγκαταλείπουν το τιμόνι! Με τη διαφορά, πώς αντί για ανθρώπους μεταφέρουν… δέματα: Έχοντας υπογράψει συμβάσεις με μεταφορικές εταιρείες και πολυκαταστήματα κάνουν διανομές ασυνόδευτων δεμάτων/πακέτων.

"Sponsored links"

Άλλοι πάλι, ψάχνουν και βγάζουν μεροκάματο σε πιο βαριές δουλειές: Είτε σε οικοδομές, είτε στις ελιές!

“Ο κλάδος αντιμετωπίζει ένα τεράστιο πρόβλημα οικονομικής ανεπάρκειας και ψάχνει να δει πώς θα ζήσει. Τα χρέη συσσωρεύονται, (ο κλάδος) δεν έχει πάρει ούτε ένα ευρώ στην ουσία από τότε που ξεκίνησε η πανδημία – πέρα από τα 800 ευρώ που πήραμε ως επίδομα ειδικού σκοπού”, υποστήριξε ο πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Ταξί Ηρακλείου Λευτέρης Πετράκης.

Οι αυτοκινητιστές πήραν μια… μικρή ανάσα από την παράταση της πληρωμής των τελών κυκλοφορίας. “Αλλά και πάλι, θα τα βρούμε μπροστά μας” λέει ο κ. Πετράκης, προσθέτοντας: “Περιμένουμε να δούμε εάν θα ενταχθούμε κι εμείς με διαφορετικά κριτήρια στις επιστρεπτέες προκαταβολές, για να ανταπεξέλθουμε στα έξοδα που τρέχουν”.

Η καθημερινότητα στις πιάτσες

Στις πιάτσες καθημερινά επικρατεί συνωστισμός… οχημάτων. Η περιγραφή του προέδρου των Ιδιοκτητών Ταξί είναι ενδεικτική της κατάστασης: “Τα ταξί είναι το ένα πάνω στο άλλο, οι αναμονές είναι 4-5 ώρες, οι διαδρομές είναι μικρές (των 3,40) κι αυτοί που μετακινούνται πλέον είναι από και προς τα νοσοκομεία. Με τον περιορισμό του ενός ατόμου, το πράγμα έχει δυσκολέψει πολύ περισσότερο. Δεν μπορεί μία οικογένεια, ένα ζευγάρι το οποίο μένει στο ίδιο σπίτι, μένει κάτω από την ίδια στέγη, να μετακινηθεί. Και αναγκάζονται να πάρουν δύο (!) ταξί για να πάνε στον γιατρό εάν δεν χρειάζεται βοήθεια ο ένας από τον άλλον – γιατί ο νόμος προβλέπει ότι άτομο που χρήζει βοήθειας μπορεί να έχει συνοδό”.

Υπουργικές δεσμεύσεις για τα 7θέσια και 9θέσια ταξί

Το πόδι πατημένο στο… γκάζι έχουν οι αυτοκινητιστές και δεν δείχνουν διατεθειμένοι να κάνουν … όπισθεν, σε ο,τι αφορά το πάγιο αίτημά τους για τα 7θέσια και 9θέσια ταξί.

Το θέμα βρίσκεται καταμεσής του… δρόμου των διεκδικήσεών τους, και πλέον περιμένουν να γίνουν πράξη οι υποσχέσεις του Υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή και του Υφυπουργού Κώστα Κεφαλογιάννη.

Να γίνουν πράξη οι υποσχέσεις του Υπουργού και του Υφυπουργού Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή και Γιάννη Κεφαλογιάννη, αντίστοιχα, περιμένουν οι αυτοκινητιστές.

"Sponsored links"

Ο κ. Πετράκης και οι συνάδελφοί του περιμένουν εξελίξεις το αμέσως επόμενο διάστημα.

Οι οδηγοί ταξί ποντάρουν πολύ και πολλά στα 7θέσια και 9θέσια οχήματα, για να μπουν ακόμη πιο δυναμικά στην τουριστική αγορά.

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live
διαφημίσεις