Ο κομβικός ρόλος των κοινωνικών μέσων στις δημοτικές εκλογές των Χανίων

Κανένα σχόλιο

Είναι μια νέα εποχή αυτή που ζούμε, πολύ διαφορετικά από αυτή ακόμη που ίσχυε ακόμη και μόλις πριν 5 χρόνια.

Αυτό είναι εμφανές και στον τρόπο που διεξάχθηκε ο προεκλογικός αγώνας στα Χανιά. Τα κοινωνικά μέσα όπως το facebook έπαιξαν όχι απλά σημαντικό, αλλά κυρίαρχο ρόλο στην προεκλογική μάχη.

Οι υποψήφιοι που κατόρθωσαν να εκμεταλλευτούν αυτό το όπλο, είμαστε σίγουροι, θα έχουν βγει κερδισμένοι στην εκλογική μάχη.

"Sponsored links"

Το θέμα με τα κοινωνικά μέσα είναι πως δεν έχουν όρια. Ενώ, ας πούμε, το ΕΣΡ εκδίδει αποφάσεις και ορίζει συγκεκριμένο αριθμό εμφανίσεων των υποψήφιων σε εφημερίδες, ραδιόφωνα, τηλεοράσεις και ιστοσελίδες, το ίδιο δεν ισχύει για τα κοινωνικά μέσα.

Εκεί, η σωστή προβολή ενός υποψηφίου μέσω της λειτουργίας μιας πετυχημένης σελίδας στο facebook μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα της εκλογικής μάχης.

Το 55% των χρηστών στην Ελλάδα ενημερώνεται μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης και κυρίως μέσω του facebook (68%). Η είδηση διαδίδεται μέσω κοινωνικών μέσων, εκεί αναπαράγεται, γίνεται viral και κυριαρχεί. Εκεί στοχεύουν και οι ενημερωτικές σελίδες που προσαρμόζουν το υλικό τους με έναν τέτοιο τρόπο ώστε να είσαι όσο εύπεπτο χρειάζεται για να μοιράζεται στους προσωπικούς λογαριασμούς των χρηστών. Τα κλικ των αναγνωστών στο facebook πολλαπλασιάζουν τα views, που μετά παρουσιάζονται στους υποψήφιους πελάτες για να προσελκύσουν διαφήμιση, από την οποία επιβιώνουν τα μέσα ενημέρωσης.

Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι υποψήφιοι που έχουν δυνατούς λογαριασμούς στο facebook έχουν πολλές παραπάνω πιθανότητες να διαδώσουν επιτυχημένα το μήνυμά τους.

Διαδίδουν επιτυχημένα το μήνυμά τους αυτοί οι λογαριασμοί που προσαρμόζουν το μήνυμά τους στις ανάγκες του καταναλωτή – ψηφοφόρου. Αυτοί που προσέφεραν αναρτήσεις μικρές και εύπεπτες, δίχως πολύπλοκα μηνύματα, με δυνατό φωτογραφικό υλικό και βίντεο.

Όλοι σχεδόν οι υποψήφιοι στα Χανιά προσπάθησαν να κινηθούν πάνω – κάτω σε αυτές τις γραμμές, όμως κάποιοι ήταν απλά πιο έμπειροι και πιο πολύ στο στοιχείο τους, φάνηκαν πιο ικανοί να διαχειριστούν αποτελεσματικά το όπλο των κοινωνικών μέσων.

Θα είναι και μέσα στους νικητές των εκλογών; Αύριο θα ξέρουμε.

Στα : Θεσεις

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις