Ο κορωνοϊός αλλάζει τον τρόπο που αγοράζουμε: στροφή στις online αγορές

Κανένα σχόλιο

Θετικά επηρεάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο η πανδημία του κορωνοϊού και η εντεινόμενη προσπάθεια των καταναλωτών να ελαχιστοποιήσουν την επαφή με άλλους ανθρώπους. Ασχέτως αν μια χώρα παίρνει αυστηρά ή λιγότερο αυστηρά μέτρα social distancing (κοινωνικής απόστασης), οι ίδιοι οι καταναλωτές αναζητούν πιο συστηματικά από ποτέ τις εναλλακτικές online προμήθειας των ειδών πρώτης ανάγκης, αλλά και των παραδοσιακών τους αγορών, για παράδειγμα σε ένδυση και υπόδηση.

Θετική επίδραση στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχει η πανδημία του κορωνοϊού“H παγκόσμια αγορά Ηλεκτρονικού Εμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών είχε εκτιμηθεί στα €280 δισ. για το 2020, σύμφωνα με την Nielsen. Πιστεύουμε αυτό το νούμερο θα ξεπεραστεί κατά πολύ λόγω του COVID-19, καθώς σε διάφορες χώρες παρατηρούμε εντυπωσιακή άνοδο στις online αγορές σε προϊόντα άμεσα συσχετισμένα με τον COVID-19, όπως συγκεκριμένοι κωδικοί σε αντισηπτικά, καθαριστικά και μάσκες”, αναφέρει η εταιρεία Convert Group, που δραστηριοποιείται στο Data & Analytics στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι online αγορές σε προϊόντα άμεσα συσχετισμένα με τον COVID-19 έχουν κυριολεκτικά εκτοξευθεί με εβδομαδιαία άνοδο πάνω από 2.000% σε κωδικούς όπως αντισηπτικά, καθαριστικά και μάσκες, ενώ σε κωδικούς όπως ζυμαρικά, ρύζι, βασικά τρόφιμα ντουλαπιού και καθαριστικά σπιτιού η αύξηση των online πωλήσεων είναι πάνω από 100%, ενώ σε κωδικούς, όπως συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες η εβδομαδιαία αύξηση είναι άνω του 50%.

"Sponsored links"

Επιφυλακτικότητα

Οι πρώτες μελέτες, που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, δείχνουν ότι, καθώς η αβεβαιότητα σχετικά με τον κορωνοϊό, αυξάνεται, οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο επιφυλακτικοί με τις αγορές σε δημόσιους χώρους και στρέφονται στις ηλεκτρονικές αγορές. Σχεδόν το ήμισυ (47,2%) των χρηστών του Διαδικτύου στις ΗΠΑ, που ρωτήθηκαν στο πλαίσιο έρευνας της Coresight Research, δήλωσαν ότι αποφεύγουν τα εμπορικά κέντρα.

Μάλιστα, εάν επιδεινωθεί η επιδημία, περίπου τα τρία τέταρτα (74,6%) απαντούν ότι θα απομακρυνθούν από τα εμπορικά κέντρα εντελώς. Το ίδιο ισχύει και για τα καταστήματα γενικά: περίπου 32,7% των ερωτηθέντων απάντησε ότι αποφεύγει τα φυσικά καταστήματα και περισσότεροι από τους μισούς δήλωσαν ότι θα τα αποφύγουν, εάν εξαπλωθεί το COVID-19.

Οι μεγαλύτερης ηλικίας καταναλωτές, σύμφωνα με την έρευνα, είναι πιο πιθανό να λάβουν αυτές τις προφυλάξεις. Σχεδόν εννέα στους δέκα καταναλωτές ηλικίας 45 ετών και πάνω δήλωσαν ότι, αν η πανδημία επιδεινωθεί, θα απέχουν εντελώς από τις αγορές σε φυσικά καταστήματα.

“Είναι κατανοητό, δεδομένης της αβεβαιότητας γύρω από τον κορωνοϊό, ότι οι ευάλωτοι πληθυσμοί αποφεύγουν τα φυσικά καταστήματα, που αυξάνουν την πιθανότητα έκθεσης”, αναφέρουν οι αναλυτές, σημειώνοντας ότι σε κάθε περίπτωση οι online αγορές είναι η πιο πρόσφορη εναλλακτική. Ωστόσο, όπως επισημαίνουν, καθώς περισσότεροι καταναλωτές πιθανότατα να στραφούν στις ηλεκτρονικές αγορές, οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις θα είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα.

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις