Ο σκηνοθέτης του Τζόκερ Τοντ Φίλιπς για τον θάνατο της κωμωδίας: “Για προσπάθησε να είναι αστείος σήμερα, μέσα σε αυτή την κουλτούρα της πολιτικά ορθής καταπίεσης”

Κανένα σχόλιο

Ο Τοντ Φίλιπς απολαμβάνει δικαιωματικά τον απόλυτο θρίαμβο με το «Joker». Ανάμεσα στις εκατοντάδες συνεντεύξεις που έχει δώσει από το Φεστιβάλ Βενετίας, όπου η ταινία έφυγε με τον Χρυσό Λέοντα, μέχρι σήμερα, σε μία απάντησε γιατί αποφάσισε να σκηνοθετήσει κάτι τόσο σκοτεινό και σοβαρό, ενώ πριν είχε μία μεγάλη καριέρα στην κωμωδία («Hangover», «Road Trip»).

Τότε δήλωσε: «Δεν μπορούσα πια να κάνω κωμωδια. Για προσπάθησε να είναι αστείος σήμερα, μέσα σε αυτή την κουλτούρα της πολιτικά ορθής καταπέσης (i.e. woke culture); Γράφουν αναλύσεις γιατί δεν γράφονται πλέον καλές κωμωδίες, αλλά εγώ μπορώ να σας πω το λόγο. Γιατί όλοι αυτοί που είναι πραγματικά αστείοι σκέφτονται “Να πάει να γαμηθεί, δεν μιλάω καθόλου, κάποιος θα προσβληθεί και θα μπλέξω”…»

Και συνέχισε:

"Sponsored links"

“Είναι δύσκολο να επιχειρηματολογήσεις με 30 εκατομμύρια ανθρώπους στο twitter. Δε μπορείς να το κάνεις. Οπότε, τι κάνεις; Λες, “σταματώ”.

Ο Φίλιπς εξηγεί ότι πίσω και από την ιδέα για Joker, ενός αντιήρωα που μοιάζει με τον πρωταγωνιστή του Taxi Driver στο Γκόθαμ της δεκαετίας του 1970, κρύβεται η ίδια η επιθυμία να παραμείνει ασεβείς, δίχως πλέον να είναι αστείος.

Είπε χαρακτηριστικά:

“Ξέρεις κάτι; Με όλες τις κωμωδίες μου, και νομίζω αυτό γενικά έχουν ως κοινό όλες οι κωμωδίες, είναι ασεβείς. Οπότε σκέφτηκα, πώς κάνω κάτι το οποίο είναι ασεβή αλλά δεν είναι κωμωδία. Α, ξέρω. Θα πάρω ένα σύμπαν που βασίζεται σε ένα κόμικ και θα το γυρίσω ανάποδα. Οπότε, από εκεί προήλθε όλο αυτό που είδατε”.

 

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις