Ο ΣΥΡΙΖΑ Χανίων για τη δήλωση Ελ. Κοπάση για κήρυξη Σπίρτζη σε persona non grata εξαιτίας της αθέτησης των υποσχέσεων για ΒΟΑΚ

Κανένα σχόλιο

Σε δριμεία επίθεσης εις βάρος του προέδρου της αντιπροσωπείας του ΤΕΕ Τμήμα Δυτικής Κρήτης κ. Ελ. Κοπάση προχώρησε σήμερα η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ Χανίων.

Με κείμενο που έδωσε στη δημοσιότητα αναφέρεται στην εισήγηση του Ελ. Κοπάση σύμφωνα με την οποία θα πρέπει να κηρυχθεί ανεπιθύμητο πρόσωπο στην Κρήτη ο Υπουργός Υποδομών κ. Σπίρτζης εξαιτίας της αθέτησης των υποσχέσεων που έδωσε για τον ΒΟΑΚ.

Στο κείμενο του ο ΣΥΡΙΖΑ Χανίων απαντά:

"Sponsored links"

Με έκπληξη διαβάσαμε την εισήγηση  του κ. Ελ. Κοπάση προς το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας – Τμ. Δυτικής Κρήτης με την οποία ζητά να ανακηρυχθεί ο Υπουργός Υποδομών Και Δικτύων κ. Σπίρτζης σε «ανεπιθύμητο» πρόσωπο στο νησί! Αναρωτιόμαστε πόσα πρόσωπα από το παλιό πολιτικό προσωπικό θα έπρεπε να έχουν ανακηρυχθεί ανεπιθύμητα στο νησί (πιθανότατα και ο ίδιος). Την εποχή που δένανε τους σκύλους με τα λουκάνικα, την εποχή της Siemens και της Novartis, προφανώς ασχολούμενοι με άλλα, ξεχάσατε να ασχοληθείτε με τον ΒΟΑΚ. Επί δεκαετίες δεν πράξατε τίποτα. Τώρα έρχεστε και κουνάτε το δάχτυλο σε μια Κυβέρνηση και στον ΟΑΚ που:

  • Έχουν προχωρήσει σε ολοκληρωμένο σχεδιασμό που εξασφαλίζει την άμεση προκήρυξη του διαγωνισμού και την υλοποίηση του συνολικού έργου του ΒΟΑΚ (Καστέλι – Σητεία)
  • Έχουν δεσμευτεί για το χρόνο έναρξης του έργου
  • Δίνουν καθημερινή μάχη, ώστε να ολοκληρωθούν έργα σε όλη την Κρήτη που “βάλτωσαν” και έμειναν ημιτελή για δεκαετίες

Εάν τη σπουδή που δείχνετε τα τελευταία τρία χρόνια, την είχατε δείξει και στο παρελθόν, θα είχατε κατασκευάσει δύο ΒΟΑΚ. Αυτή η κυβέρνηση παρόλη την κατεστραμμένη οικονομία που παρέλαβε, εξαιτίας και της αλόγιστης και άνομης λειτουργίας του παλιού πολιτικού συστήματος, δεσμεύτηκε για την κατασκευή ενός σύγχρονου και ασφαλούς ΒΟΑΚ. Οι διαδικασίες έχουν ήδη ξεκινήσει και αυτή τη στιγμή βρίσκονται πολύ πιο μπροστά από οποιαδήποτε φάση των προηγούμενων κυβερνήσεων. Μην ανησυχείτε, ο ΒΟΑΚ θα ολοκληρωθεί. Τότε, «επιθυμητοί» και «ανεπιθύμητοι», θα κάνουμε τον απολογισμό λόγων και έργων.

Τι είχε πει ο κ. Κοπάσης

Ο κ. Κοπάσης στο κείμενο του σχετικά με την ανάγκη κατασκευής σύγχρονου αυτοκινητόδρομου στην Κρήτη, επεσήμανε ότι «η αδικία για την Κρήτη είναι πανθομολογούμενη σε κάθε ευκαιρία και αυταπόδεικτη σε κάθε σύγκριση με άλλες περιφέρειες στην Ελλάδα που πλέον διαθέτουν συγκριτικά πλεονεκτήματα και υψηλότερη ανταγωνιστικότητα εξαιτίας των σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων, των σιδηροδρόμων και του μετρό στα μεγάλα αστικά κέντρα».

Διαπίστωνε επίσης ότι:

«3 χρόνια με Υπουργό τον Χρήστο Σπίρτζη και έχουν διαψευσθεί όλες οι μέχρι σήμερα εξαγγελίες του για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης», και αφού παρουσιάζει έξι σημεία καλεί τους Κρητικούς και τους φορείς της Κρήτης “όπως έχουν καθήκον να βάλουν φρένο στον εμπαιγμό και τον πολιτικαντισμό και να ανακηρύξουν τον Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη Persona Non Grata στο νησί», ώστε «να σταματήσει ο φαύλος κύκλος, μετά από 3 χρόνια απραξίας και φρούδων ελπίδων».

Τα 6 σημεία που αναφέρει:

•Επειδή αποδεικνύεται φούσκα η Προγραμματική Σύμβαση που υπέγραψε ο Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης με τον ΟΑΚαε για την Μελέτη Στρατηγικού Σχεδιασμού για τον ΒΟΑΚ από το Καστέλι μέχρι την Σητεία που δεν προκηρύχτηκε ποτέ.

•Επειδή εν τω μεταξύ ο Υπ Χρήστος Σπίρτζης ίδρυσε την ΕΥΔΕ Κρήτης και Δωδεκανήσων με ίδιες αρμοδιότητες με τον ΟΑΚαε επιχειρώντας την κατάργησή του επιτείνοντας την σύγχυση σχετικά με τα θέματα του ΒΟΑΚ.

"Sponsored links"

•Επειδή την ώρα που χάνεται η χρηματοδότηση από το ενταγμένο στο ΕΣΠΑ έργο Πάνορμο -Εξάντης του ΒΟΑΚ, εντάσσεται το Πύργος-Πάτρα καταχρηστικά με αλλαγή της νομοθεσίας και την δημοπράτηση υποέργων κατά παράκαμψη της των κανονισμών χωρίς την έγκριση Φακέλου Μεγάλου Έργου.

•Επειδή η χρηματοδότηση των συγκοινωνιακών έργων στην Κρήτη είναι εξαιρετικά ανισομερής για τα συγκοινωνιακά έργα με 0€ στο Ρέθυμνο, της τάξης των 5εκ€ στο Λασίθι και τα Χανιά και 100 εκ€ στο Ηράκλειο το Γούρνες Χερσόνησος στον ΒΟΑΚ και το Αγ Βαρβάρα Απομαρμά στον ΝΟΑΚ και απροσδιόριστη η δημόσια δαπάνη για το αεροδρόμιο Καστελίου.

•Επειδή από την διαδικασία που προκρίνεται από τον Υπουργό Χρήστο Σπίρτζη εξαιρούνται από τον διαγωνισμό αναβάθμισης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) το τμήμα από Χανιά έως Καστέλι και Αγ Νικόλαος έως Σητεία περιορίζοντας τις τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης που διαφαίνονται για τις περιοχές αυτές.

•Επειδή η μέθοδος δημοπράτησης που έχει επιλεγεί από τον Υπουργό Χρήστο Σπίρτζη του ανταγωνιστικού διαλόγου χωρίς μελέτη χάραξης, μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων και απαλλοτριώσεων φέρνει πιο κοντά τις εντυπώσεις και τον ανάδοχο και πρακτικά απομακρύνει χρονικά το έργο».

Oλόκληρο το κείμενο αναφέρει τα εξής:

«Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης είναι το σημαντικότερο έργο του νησιού το οποίο μπορεί να εξακοντίσει την περιφερειακή ανάπτυξη, επηρεάζοντας δραστικά την ασφάλεια μετακίνησης περιορίζοντας τα ατυχήματα, μειώνοντας το κόστος μετακίνησης ανθρώπων και εμπορευμάτων, προσφέροντας νέες ευκαιρίες σε όλους τους τομείς δραστηριότητας τον πρωτογενή και την μεταποίηση, τις υπηρεσίες και τον τουρισμό δίνοντας υπεραξία σε κάθε δημόσια και ιδιωτική επένδυση. Δυστυχώς την περίοδο που ολοκληρώνονταν η Εγνατία ως δημόσιο έργο και σχεδιάστηκαν και άρχισαν να υλοποιούνται τα έργα παραχώρησης στην Ελλάδα η συζήτηση στην Κρήτη δεν περιστρέφονταν γύρω από το έργο αλλά στο εάν θα έχει διόδια. Εν τω μεταξύ παρήλθε με μικρή συνεισφορά το κοινοτικό πλαίσιο στήριξης ΕΣΠΑ 2007-2013 και παρέρχεται με ακόμα μικρότερη το ΣΕΣ 2014-2020 που πλέον δίνει προτεραιότητα στα έργα σταθερής τροχιάς και καταχρηστικά σε πολιτικά στοχευμένα οδικά έργα.

Η αδικία για την Κρήτη είναι πανθομολογούμενη σε κάθε ευκαιρία και αυταπόδεικτη σε κάθε σύγκριση με άλλες περιφέρειες στην Ελλάδα που πλέον διαθέτουν συγκριτικά πλεονεκτήματα και υψηλότερη ανταγωνιστικότητα εξαιτίας των σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων, των σιδηροδρόμων και του μετρό στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Το 2008 το Τεχνικό Επιμελητήριο τμήμα Ανατολικής και τμήμα Δυτικής Κρήτης διοργάνωσαν ένα μεγάλο συνέδριο για την ανάδειξη της ανάγκης να είναι και η Κρήτη στον εθνικό σχεδιασμό για τους αυτοκινητοδρόμους, χωρίς όμως επιτυχία.

Μοναδική θετική παρέμβαση στα επόμενα χρόνια, πέρα των όποιων έργων ήταν σε εξέλιξη εν μέσω οικονομική κρίσης και πολιτικής αστάθειας, η δημιουργία του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης στη μετοχική σύνθεση του οποίου μετέχουν η Περιφέρεια Κρήτης, η Περιφερειακή Ένωση Δήμων και Γεωργικοί Συνεταιρισμοί, ενώ στο ΔΣ πρόεδρος είναι ο Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, εκπρόσωποι της Αυτοδιοίκησης από κάθε νομό και οι εκπρόσωποι του Υπουργείου. Ο Οργανισμός πέτυχε να αναδείξει τον δυναμισμό του και τα αντανακλαστικά του προς όφελος της τοπικής ανάπτυξης, κυρίως με τη λειτουργία του διυλιστηρίου του Αποσελέμη, παρότι οι ολιγωρίες δεν επιτρέπουν να αξιοποιηθεί η σήραγγα που έχει διανοιχτεί και να ενισχυθεί φέτος το φράγμα με τα πλημμυρικά νερά του Οροπεδίου Λασιθίου.

Τον Απρίλιο του 2014 η πρώτη Διοίκηση του ΟΑΚ αε διεκδίκησε τεκμηριωμένα και σε συνεννόηση με τα στελέχη του Υπ. Υποδομών την χρηματοδότηση της μελέτης Στρατηγικού Σχεδιασμού και της μελέτης Οδικής Ασφάλειας.

Τον Νοέμβριο του 2013 ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών Στράτος Σιμόπουλος εξήγγειλε από τα Χανιά τη χρηματοδότηση της αναγκαίας Μελέτης Στρατηγικού Σχεδιασμού με 1 εκ €. Τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του 2014 ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, υπουργός Υποδομών εξαγγέλλει την υλοποίηση του ΒΟΑΚ χωρίς διόδια και την προκήρυξη της μελέτης σκοπιμότητας τον Μάιο 2015 ώστε να προκηρυχτεί διαγωνισμός παραχώρησης του ΒΟΑΚ με πληρωμές διαθεσιμότητας σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, αξιοποιώντας παράλληλα το πακέτο Γιούνκερ. Τα έργα θα ξεκινούσαν το πρώτο εξάμηνο του 2016… (http://www.haniotika-nea.gr/choris-diodia-o-voak/ΑΠΕ-ΜΠΕ και http://www.haniotika-nea.gr/prochora-meleti-gia-ton-voak/)

Τον Ιανουάριο του 2015 στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ το Υπουργείο Υποδομών αναλαμβάνει ο Χρήστος Σπίρτζης (πρώην πρόεδρος του ΤΕΕ, εκλεκτός του ΠΑΣΟΚ όπως και ο προκάτοχός του Μιχάλης Χρυσοχοΐδης).

Τον Ιανουάριο του 2016 αφού έχει περάσει ήδη ένας χρόνος ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης , κατακεραυνώνει τους προηγούμενος για αναποτελεσματικότητα σχετικά με τον ΒΟΑΚ, αποσπασματικότητα των έργων και των μελετών, για απροθυμία εξεύρεσης της χρηματοδότησης. Επίσης δηλώνει ότι η Κρήτη δεν μπορεί να περιμένει μετά από δεκαετίες και υπόσχεται συνολικό σχεδιασμό και χρηματοδότηση, την κατασκευή του ΒΟΑΚ χωρίς διόδια όπως και άλλες υποδομές που θα συνεισφέρουν στην παραγωγική ανασυγκρότηση της Κρήτης, που θα αποτελέσει πρότυπο και της το χρωστάμε… (http://www.haniotika-nea.gr/ipourgos-ipodomon-kataskevi-voak-choris-diodia/).

Τον Μάρτιο του 2016 ο Χρήστος Σπίρτζης άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο ένταξης του έργου κατασκευής του ΒΟΑΚ στο πακέτο Γιούνκερ (http://www.haniotika-nea.gr/elpides-gia-entaxi-tou-voak-sto-paketo-giounker/) και τον ίδιο μήνα Μάρτιο του 2016 διαπιστώνεται ότι ο αυτοκινητόδρομος δεν περιλαμβάνεται στη λίστα των έργων που εντάσσονται τελικά. (http://www.haniotika-nea.gr/emine-xana-sta-logia-o-voak-ektos-paketou-giounker-to-ergo/)

Τον Νοέμβριο 2016 ο Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε ότι άναψε το πράσινο φως για την έναρξη της διαδικασίας κατασκευής του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2017. Το έργο θα κατασκευαστεί με χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκης Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ) και ταυτόχρονη συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων, ότι οι συζητήσεις με τους εκπροσώπους της Τράπεζας βρίσκονται ήδη σε προχωρημένο στάδιο και ταυτόχρονα οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΓΓ Υποδομών προωθούν ταχύτατα τη στρατηγική μελέτη. «Το πράσινο φως γι’ αυτό το σπουδαίο έργο για ολόκληρη την Κρήτη δόθηκε από τη διυπουργική επιτροπή για τον «Συντονισμό της Κυβερνητικής Πολιτικής για την Ανάπτυξη και τις Επενδύσεις», η οποία συνεδρίασε υπό την προεδρία του υπουργού Επικρατείας, Αλέκου Φλαμπουράρη και ενέκρινε τη σχετική εισήγηση του κ. Σπίρτζη»…

«Εντός του πρώτου εξαμήνου του 2017 θα είμαστε έτοιμοι για την έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας», ανέφερε ο κ. Σπίρτζης, τονίζοντας ότι η κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης αποτελεί, αναμφισβήτητα, το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο υποδομής στη Μεγαλόνησο και εντάσσεται στον κεντρικό σχεδιασμό της κυβέρνησης για την προώθηση μεγάλων αναπτυξιακών επενδύσεων. Σύμφωνα με τον υπουργό, «οι εξαγγελίες χρόνων από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, που βασίζονταν σε έωλους σχεδιασμούς του ΒΟΑΚ, ποτέ δεν είχαν προχωρήσει τη διαδικασία υλοποίησης του έργου, το οποίο σήμερα αναμένεται να προχωρήσει, να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στον λαό της Κρήτης, μέσω μίας υψηλών προδιαγραφών διαγωνιστική διαδικασία, με εγγυήσεις διαφάνειας και προστασίας του δημοσίου συμφέροντος». http://www.haniotika-nea.gr/thetikes-exelixis-gia-ton-vorio-odiko-axona-kritis/ ΑΠΕ ΜΠΕ.

Τον Ιούνιο 2017 αφού δεν έχει γίνει τίποτα στο μεταξύ ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης υπογράφει Προγραμματική Σύμβαση με τον ΟΑΚαε για τη Μελέτη Στρατηγικού Σχεδιασμού του ΒΟΑΚ από τη Σητεία μέχρι το Καστέλι Κισάμου όπου περιλαμβάνεται μια πλήρη κυκλοφοριακή μελέτη για όλο το δρόμο, τεχνική έκθεση, αναλογιστική και εξειδικεύεται στο τμήμα Χανιά-Ηράκλειο, ενώ ο ΟΑΚ προτείνει η ωρίμανση της μελέτης να περιλαμβάνει και τα τμήματα Χανιά-Κίσαμο και Ηράκλειο- Σητεία. http://www.haniotika-nea.gr/programmatiki-simvasi-gia-ton-v-o-a-k-me-apofasi-tou-d-s-tou-o-a-k/

Τον Δεκέμβριο του 2017 ο Υπ Χρήστος Σπίρτζης ανακοινώνει κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τον προϋπολογισμό στην Βουλή ότι εντός του Δεκεμβρίου αναμένεται να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης, https://www.efsyn.gr/arthro/spirtzis-entos-toy-2017-oi-dyo-diagonismoi-gia-ton-voak

Τον Ιανουάριο 2018 η «Καθημερινή» σε άρθρο του Νίκου Ρουσάνογλου για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης αναφέρει ότι με τη διαδικασία που έχει προκρίνει το υπ. Υποδομών είναι ανέφικτη η έναρξη έργων πριν από το 2021. Ότι στην παρούσα φάση δεν νοείται ούτε καν ως μακέτα, αφού δεν υπάρχει η απαραίτητη στρατηγική μελέτη σκοπιμότητας που είναι προϋπόθεση για την εξασφάλιση κοινοτικής χρηματοδότησης ως έργο παραχώρησης. Επεξηγεί ότι η προκήρυξη του διαγωνισμού με το σύστημα μελέτη-κατασκευή προβλέπει την εκδήλωση ενδιαφέροντος από κατασκευαστικές εταιρίες και την κατάθεση προτάσεων για το μοντέλο υλοποίησης του έργου και τη μέθοδο της παραχώρησης εκμετάλλευσης, ενώ εκκρεμούν κεφαλαιώδη ζητήματα, όπως η χρηματοδότηση, η χάραξη του νέου δρόμου οι μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων και οι απαλλοτριώσεις (δεδομένου ότι λείπουν στοιχεία και ως προς τη χάραξη). Η εμπειρία των προκηρύξεων για τα έργα των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων της χώρας δείχνει ότι χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν πέντε χρόνια από τη στιγμή που εξαγγέλθηκαν μέχρι τη στιγμή που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται.http://www.kathimerini.gr/943498/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/anefikth-h-enar3h-ergwn-prin-apo-to-2021-gia-ton-voreio-odiko-a3ona-krhths

Έτσι επειδή πέρασαν 3 χρόνια με υπουργό τον Χρήστο Σπίρτζη και έχουν διαψευσθεί όλες οι μέχρι σήμερα εξαγγελίες του για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης.

Επειδή αποδεικνύεται φούσκα η Προγραμματική Σύμβαση που υπέγραψε ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης με τον ΟΑΚαε για τη Μελέτη Στρατηγικού Σχεδιασμού για τον ΒΟΑΚ από το Καστέλι μέχρι την Σητεία που δεν προκηρύχτηκε ποτέ.

Επειδή εν τω μεταξύ ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης ίδρυσε την ΕΥΔΕ Κρήτης και Δωδεκανήσων με ίδιες αρμοδιότητες με τον ΟΑΚαε επιχειρώντας την κατάργησή του επιτείνοντας την σύγχυση σχετικά με τα θέματα του ΒΟΑΚ.

Επειδή την ώρα που χάνεται η χρηματοδότηση από το ενταγμένο στο ΕΣΠΑ έργο Πάνορμο -Εξάντης του ΒΟΑΚ, εντάσσεται το Πύργος-Πάτρα καταχρηστικά με αλλαγή της νομοθεσίας και την δημοπράτηση υποέργων, κατά παράκαμψη των κανονισμών, χωρίς την έγκριση Φακέλου Μεγάλου Έργου.

Επειδή η χρηματοδότηση των συγκοινωνιακών έργων στην Κρήτη είναι εξαιρετικά ανισομερής για τα συγκοινωνιακά έργα με 0€ στο Ρέθυμνο, της τάξης των 5εκ€ στο Λασίθι και τα Χανιά και 100 εκ€ στο Ηράκλειο το Γούρνες – Χερσόνησος στον ΒΟΑΚ και το Αγία Βαρβάρα – Απομαρμά στον ΝΟΑΚ και απροσδιόριστη τη δημόσια δαπάνη (εκατοντάδων εκ €) για το αεροδρόμιο Καστελίου.

Επειδή από την διαδικασία που προκρίνεται από τον υπουργό Χρήστο Σπίρτζη εξαιρούνται από τον διαγωνισμό αναβάθμισης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) το τμήμα από Χανιά έως Καστέλι και Αγ Νικόλαος έως Σητεία περιορίζοντας τις τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης που διαφαίνονται για τις περιοχές αυτές.

Επειδή η μέθοδος δημοπράτησης που έχει επιλεγεί από τον υπουργό Χρήστο Σπίρτζη του ανταγωνιστικού διαλόγου χωρίς μελέτη χάραξης, μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων και απαλλοτριώσεων φέρνει πιο κοντά τις εντυπώσεις και τον ανάδοχο και πρακτικά απομακρύνει χρονικά το έργο.

Η ΔΚΜ τμήμα Δυτικής Κρήτης για όλους αυτούς τους λόγους και για να σταματήσει ο φαύλος κύκλος, μετά από τρία χρόνια απραξίας και φρούδων ελπίδων, καλεί τους Κρητικούς και τους φορείς της Κρήτης όπως έχουν καθήκον να βάλουν φρένο στον εμπαιγμό και τον πολιτικαντισμό και να ανακηρύξουν τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη Persona Non Grata στο νησί.

Η ΔΚΜ Περιφερειακό Τμήμα Δυτικής Κρήτης καλεί επίσης την επόμενη κυβέρνηση και τον Κυρίακο Μητσοτάκη να δεσμευτεί για τον ΒΟΑΚ και να ξεκινήσει από την πρώτη μέρα την ολοκλήρωση της συνολικής μελέτης από το Καστέλι μέχρι την Σητεία, και το συνολικό έργο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά όπως θα προσδιοριστούν από τους κυκλοφοριακούς φόρτους, αναζητώντας κάθε πρόσφορο τρόπο χρηματοδότησης, ώστε να ολοκληρωθεί με ταχύς ρυθμούς μέσα σε μία κυβερνητική θητεία.

Με ένα δεσμευτικό οδικό χάρτη να εξοπλιστούν οι υπηρεσίες που θα υλοποιήσουν το έργο με το θεσμικό πλαίσιο και την πολιτική εξουσιοδότηση, όπως έγινε με την Εγνατία Οδό ΑΕ που τόσο η εταιρεία όσο και Υπουργείο με τους Γενικούς Γραμματείς του (οι οποίοι προέρχονταν από την Εγνατία ΑΕ) αντιμετώπιζαν άμεσα τόσο τα προβλήματα χρηματοδότησης (στην περίπτωση του ΒΟΑΚ παραχώρησης και δημοσίου έργου), όσο και γραφειοκρατίας για τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις και τις απαλλοτριώσεις.

Τέλος να αποκατασταθεί και να ενδυναμωθεί ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης του οποίου τα στελέχη έχουν αποδείξει το ενδιαφέρον τους για το συγκεκριμένο έργο και την τοπική ανάπτυξη και να περιβληθεί με το κύρος και τις αρμοδιότητες για την παρακολούθηση του συνολικού έργου προσαρμοσμένο στον ρόλο των απαιτήσεων της χρηματοδότησης, και να καταργηθεί άμεσα το Προεδρικό Διάταγμα ίδρυσης της ΕΥΔΕ Κρήτης και Δωδεκανήσων».

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις
τι παίζει τώρα στον kritifm1015

No upcoming events for today