Ανυπόταχτη Κρήτης για Περιφέρεια Κρήτης: Έργα δεν γίνονται αλλά από διαφημίσεις πάμε καλά

Κανένα σχόλιο

Με ανακοίνωσή της η περιφερειακή παράταξη της «Ανυπόταχτης Κρήτης» σχολιάζει το μεγάλο κόστος για την προβολή της περιφέρειας εν μέσω καραντίνας.

Στο κείμενο αναφέρονται τα εξής:

Πριν μερικές μέρες από δημοσίευμα της εφημερίδας «Νέα Κρήτη» έγινε γνωστό ότι ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, υπέγραψε τρεις συμβάσεις, συνολικού ύψους 1,3 εκατομμυρίων ευρώ για την προβολή της περιφέρειας μέσα μάλιστα στο διάστημα της καραντίνας.

"Sponsored links"

Δηλαδή, την ώρα που τα πάντα ήταν κλειστά και ο κόσμος ζούσε μέσα στην αβεβαιότητα, ο Περιφερειάρχης υπέγραφε συμβάσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ για προβολή στα socialmedia και για συμμετοχή σε εκθέσεις και ημερίδες εντός κι εκτός Ελλάδας, εκ των οποίων άλλες αναβλήθηκαν ενώ άλλες είναι άγνωστο αν και πότε θα γίνουν!

Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι η σύμβαση περίπου 167,000 Ευρώ για να μαζέψουν followers και likes οι λογαριασμοί της Περιφέρειας σε social media όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram και το YouTube!

Την ίδια στιγμή οι εργαζόμενοι στον τουρισμό κινητοποιούνται για να εξασφαλίσουν τα αυτονόητα, ενώ φουντώνει η συζήτηση για ανεξέλεγκτο άνοιγμα της τουριστικής σεζόν στην Κρήτη, χωρίς προληπτικά τεστ και μέτρα αποστασιοποίησης στα αεροπλάνα, στη λογική του «να σώσουμε ότι σώζεται».

Η παραπάνω κατάσταση αναμένεται να επηρεάσει άμεσα τους εργαζόμενους στο νησί τόσο λόγω της ανεργίας-επισφάλειας που τους περιμένει όσο και λόγω της έκθεσης τους στην πανδημία του κορωνοϊού. Θα μπορούσε η Περιφέρεια να ρίξει την ευθύνη για όλα αυτά στην κυβέρνηση της ΝΔ; Ναι. Θα μπορούσε όμως και να φροντίσει η ίδια για την καλύτερη προστασία των εργαζομένων και των κατοίκων του νησιού μέσα από την αγορά υγειονομικού εξοπλισμού και υλικού, και την εφαρμογή μέτρων πρόληψης με δική της ευθύνη.

Εναλλακτικά, θα μπορούσε να ενισχύσει το ΕΣΥ Κρήτης -με άνοιγμα ΜΕΘ και προμήθεια εξοπλισμού- εν όψει ενός πιθανού δεύτερου κύματος της πανδημίας στους επόμενους μήνες. Η πολιτική όμως είναι ιεράρχηση προτεραιοτήτων και για την Περιφέρεια η διαφημιστική προβολή φαίνεται να είναι σημαντικότερη από την υγεία των κατοίκων του νησιού…

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις