Ποδηλάτρεις: “Ευχές (και) για μια νέα πόλη”

Κανένα σχόλιο

“Η πόλη δε μπορεί να περιμένει άλλο για «άλλη μία μελέτη, να αποκτηθεί πρώτα παιδεία, να γίνουν πάρκιγκ», το ένα, το άλλο. Χρειάζεται να προχωρήσουν όλα μαζί, τώρα”. Αυτό τονίζει σε ανακοίνωσή της η συλλογικότητα “Ποδηλάτρεις” η οποια εκφράζει την πρόθεσή της να στηρίξει τον Δήμαρχο Χανίων “σε αυτή την πολύ δύσκολη προσπάθεια” αν και, δηλώνει ταυτόχρονα ότι θα παραμείνει αυστηρή στην κρίση με την ευχή “τα επόμενα έτη να βρουν την πόλη μας πιο άνετη, βιώσιμη, ασφαλή, όμορφη και λειτουργική”.

Διαβάστε τι αναφέρεται:

Καθώς η χρονιά αλλάζει και ενώ έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος στα Χανιά υπό τη νέα Δημοτική Αρχή, αρχίζουν να φαίνονται και τα πρώτα “δείγματα γραφής” της στους δρόμους των Χανίων. Με την συμπαράσταση μιας νομοθετικής ρύθμισης που επιτρέπει πρωτόγνωρη ευελιξία σε ρυθμίσεις του κυκλοφοριακού, είδαμε και στα Χανιά τη δημιουργία μιας λωρίδας ποδηλατόδρομου στο κέντρο της πόλης για πρώτη φορά. Και είδαμε να ταράζονται τα λιμνάζοντα ύδατα για τα καλά, ώστε να μπει το όλο εγχείρημα σε έναν μεγάλο, ανεπίσημο, δημόσιο διάλογο.

"Sponsored links"

Σε αυτό το σημείο έρχεται και η τοποθέτηση μας, ως “ποδηΛάτρεις”, που προσπαθούμε από το 2004 για μια πόλη που να ποδηλατείται, να περπατείται, να κυκλοφορείται από ΑΜΕΑ και να βιώνεται ανθρώπινα και ευχάριστα. Το πρώτο που έχουμε να δηλώσουμε, είναι το ότι επιτέλους κάτι έγινε.

Ύστερα από δεκαετίες στο απόλυτο μηδέν, και με μοναδικό “μνημείο” μιας δήθεν καινοτομίας να είναι ο τραγελαφικός και επικίνδυνα ακατάλληλος ποδηλατόδρομος της (κακιάς ώρας) οδού Πειραιώς, βλέπουμε μια δημοτική αρχή να προσπαθεί να εντάξει το κυκλοφοριακό της πόλης μας σε μια καλύτερη, σύγχρονη, βιώσιμη λογική. Και αυτό είναι καλό. Υπάρχει όμως ο κίνδυνος, αυτή η προσπάθεια να καταλήξει εξίσου τραγελαφική με την προηγούμενη, αν γίνει “στο πόδι”.

Για αυτό θα επαναλάβουμε για πολλοστή φορά τη θέση μας ότι χρειάζεται να ληφθεί μέριμνα για την ορθή κατασκευή του δικτύου ποδηλατόδρομων και πεζοδρομίων: Σύννομη, λειτουργική, επεκτάσιμη, σε συνδυασμό με άλλες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις όπως ΜΜΜ, πάρκιγκ, πεζοδρομήσεις, μονοδρομήσεις κτλ, ένα δίκτυο που θα δίνει λύσεις, που θα εξυπηρετεί χωρίς να χρειάζονται πολύπλοκες παρεμβάσεις κτλ. Έχοντας κάποιες επιφυλάξεις για το αποτέλεσμα της μεθόδου που ακολουθείται, παραμένουμε αισιόδοξοι για την συνέχεια. Είναι οι λόγοι για τους οποίους δεν τοποθετηθήκαμε δημοσία έως τώρα, περιμένοντας να δούμε πιο ολοκληρωμένα αποτελέσματα.

Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι δεν μπορεί η πόλη να περιμένει άλλο για «άλλη μία μελέτη, να αποκτηθεί πρώτα παιδεία, να γίνουν πάρκιγκ», το ένα, το άλλο. Χρειάζεται να προχωρήσουν όλα μαζί, τώρα. Και επειδή έχουμε μείνει πίσω, χρειάζεται να είμαστε διπλά προσεκτικοί και διπλά αποφασιστικοί σε ό,τι κάνουμε, μαθαίνοντας από τα λάθη αλλά και την εμπειρία των άλλων. Και δεν φοβόμαστε τις αλλαγές, διότι είναι ο μόνος τρόπος για να πάμε μπροστά.

Θέλουμε να υποστηρίξουμε την Δημοτική Αρχή σε αυτή την πολύ δύσκολη προσπάθεια. Δηλώνουμε ταυτόχρονα ότι παραμένουμε αυστηροί στην κρίση μας και δεν θα κάνουμε εκπτώσεις στο αποτέλεσμα που επιθυμούμε και ευχόμαστε: Τα επόμενα έτη να βρουν την πόλη μας πιο άνετη, βιώσιμη, ασφαλή, όμορφη και λειτουργική.

Καλή χρονιά σε όλους.

Συλλογικότητα ΠοδηΛάτρεις

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live
διαφημίσεις