Πρωτοβουλία Πολιτών για το Αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης: Αναληθή η αναφορά ότι από τη συνολική επένδυση τα 650 εκατ. ευρώ προήλθαν από ίδια κεφάλαια των μετόχων της Fraport

Κανένα σχόλιο

Με νέο κείμενό της η Πρωτοβουλία Πολιτών Ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου Δασκαλογιάννης αναφέρεται στη δήλωση του CEO της Fraport Greece Alexander Zinell σχετικά με τη χρηματοδότηση της επένδυσης της Fraport για τα περιφερειακά αεροδρόμια:

H «Πρωτοβουλία Πολιτών Ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου Δασκαλογιάννης» διαπίστωσε ότι αναφέρθηκαν πληθώρα στοιχείων τα οποία δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα και παρουσιάστηκαν είτε στην μέσω δηλώσεων στον τοπικό Τύπο από τον  Δνων Σύμβουλο της Fraport Greece κ Zinner, είτε  στην από 19ης Απριλίου 2018 εκδήλωση της Fraport στο Ξενοδοχείο Σαμαριά.

Τούτο μας αναγκάζει να δημοσιεύσουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα στοιχεία με τα οποία θα αποδεικνύει την ανακρίβεια των  προαναφερόμενων δηλώσεων.

"Sponsored links"

Με το παρόν Δελτίο Τύπου θα αποκαλυφθεί η αναληθή αναφορά του CEO της Fraport Greece Alexander Zinell όπου  ανέφερε:

«Από τη συνολική αυτή επένδυση τα 650 εκατ. ευρώ προήλθαν από ίδια κεφάλαια των μετόχων» και λίγο παρακάτω:

«Αυτό που είναι εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι οι μέτοχοι την συγκεκριμένη περίοδο επέλεξαν να επενδύσουν 650 εκατ. από ίδια κεφάλαια. Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό έχουμε επενδύσει πολλά χρήματα και θα επενδύσουμε ακόμη περισσότερα στα αεροδρόμια.»

Ας δούμε όμως ποια είναι αλήθεια.

Κατ΄ αρχάς θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η Fraport Greece αποτελείται από δύο εταιρείες παραχωρήσεων αεροδρομίων (που η κάθε μία έχει από επτά (7) αεροδρόμια)  και μια εταιρεία διαχείρισης των  αεροδρομίων αυτών. Πρόκειται για τις :

Α) Fraport Greece  “A” AE

B) Fraport Greece “B” AE και

Γ) Fraport Ετ. Διαχ. Των Περιφ. Αεροδρομίων Ελλάδος ΑΕ

(Σημείωση: Υπάρχει και 4η εταιρεία η οποία εμφανίζεται στο ΓΕΜΗ αλλά είναι ανεργή και έλαβε απλώς αριθμό ΓΕΜΗ στην μητρική Fraport Ag)

"Sponsored links"

Ας δούμε το μετοχικό κεφάλαιο της κάθε εταιρείας μέχρι σήμερα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (ΓΕΜΗ) [1]:

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΣΦΟΡΏΝ ΚΕΦΑΛΑΊΟΥ ΣΤΗΝ FRAPORT GREECE
1η Εταιρεία: Fraport Greece “A” (7 αεροδρόμια) (εδώ είναι και το αεροδρόμιο των Χανίων) Σε ευρώ
1.α. Αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 24.000,00
1.β. Η από 8/12/2015 αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου: 5.000.000,00
1.γ. Η από 21/10/2016 αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου: 5.000.000,00
1.δ. Η από 13/01/2017 άυξηση Μετοχικού Κεφαλαίου: 5.000.000,00
1.ε. Η από 10/02/2017 αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου: 59.976.000,00
Συνολικό Μετοχικό Κεφάλαιο σήμερα: [Α] 75.000.000,00
2η Εταιρεία: Fraport Greece “Β” (7 αεροδρόμια) Σε ευρώ
2.α. Αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 24.000,00
2.β. Η από 8/12/2015 αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου: 5.000.000,00
2.γ. Η από 21/10/2016 αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου: 5.000.000,00
2.δ. Η από 13/01/2017 άυξηση Μετοχικού Κεφαλαίου: 5.000.000,00
2.ε. Η από 10/02/2017 αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου: 106.976.000,00
Συνολικό Μετοχικό Κεφάλαιο σήμερα: [Β] 122.000.000,00
3η Εταιρεία: Fraport  Διαχείριση Αεροδρομίων Ελλάδος ΑΕ (14 αεροδρόμια) Σε ευρώ
3.α. Αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 24.000,00
3.β. Η από 15/03/2016 αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου: 6.000,00
3.γ. Η από 10/02/2017 αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου: 1.579,00
Συνολικό Μετοχικό Κεφάλαιο σήμερα: [Γ] 31.579,00
4η Εταιρεία: Fraport  AG Υποκ/τα Ελλάδος ΑΕ (Εικόνα της Μητρικής Fraport στην Ελλάδα) – Ανενεργή. Σε ευρώ
4.α. Αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 0,00
Συνολικό Μετοχικό Κεφάλαιο σήμερα: [Δ] 0,00
Συνολική εισφορά κεφαλαίου από το σύνολο των εταιρειών της Fraport Greece: 197.031.579,00

Συνεπώς σύμφωνα με τον παραπάνω πίνακα έχουν καταβληθεί και πιστοποιηθεί από την αρμόδια Δημόσια υπηρεσία του ΓΕΜΗ σήμερα 20/4/2018 το ποσό των 197.031.579,00 και αυτό δεν έχει καμία σχέση με τα όσα αναφέρει ο CEO της Fraport Greece κ. Zinell περί 650 εκατομμυρίων ευρώ.

Το θέμα όμως γίνεται περισσότερο τραγικό αν ελέγξουμε μήπως έχει πληρωθεί από τους μετόχους (αφού τους περιγράφουν και ως «επενδυτές») η περίφημη προκαταβολή ύψους 1,234 εκατομ ευρώ με το οποίο η Fraport υπέγραψε την απαράδεκτη σύμβαση παραχώρησης των Αεροδρομίων της Χώρας μας.  Δείτε τις  φώτο που ακολουθούν και θα θυμηθείτε τι εννοούμε:

Το τραγικό που προαναφέραμε εμφανίζεται  στην ίδια την Έκθεση του Διοικητικού Συμβουλίου των εταιρειών που απαρτίζουν την Fraport Greece !!Ας τα δούμε αναλυτικά:

Α] Στην έκθεση διαχείρισης του Διοικητικού Συμβουλίου της Fraport Greece “Α» (εδώ είναι και το αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης») η οποία παραδόθηκε στους μετόχους κατά την από 30ης Σεπτεμβρίου 2017 Γενικής Συνέλευσης[2] των  εταίρων  και η οποία αναφέρει στην παρ. 7α τα εξής:

Εδώ δηλαδή διαπιστώνουμε ότι  609 εκατομ από τα 1,23 δις δεν καταβλήθηκαν από κεφάλαια των μετόχων αλλά από δάνεια και μάλιστα Ελληνικών Τραπεζών και Κρατικών Τραπεζικών Σχηματισμών στις οποίες συμμετέχει η Ελλάδα[3] !!!

Λείπουν όμως άλλα 625 εκατομ για να φτάσουμε στα 1,23 δις της περίφημης προκαταβολής. Για να δούμε μήπως τα βρούμε στην δεύτερη εταιρεία της Fraport δηλαδή στην Fraport Greece “B” AE !!

Β] Ας δούμε τι αναφέρει η ανάλογη έκθεση διαχείρισης του Διοικητικού Συμβουλίου της Fraport Greece “Β» η οποία παραδόθηκε στους μετόχους κατά την από 30ης Σεπτεμβρίου 2017 Γενικής Συνέλευσης των  εταίρων[4]  και η οποία αναφέρει στην παρ. 7α τα εξής:

 

Βρέθηκαν λοιπόν και τα 625 εκατομμύρια όπου μαζί με τα 609 εκατομμύρια της Fraport Greece “A” AE μας κάνουν τα 1,234 εκατομμύρια της προκαταβολής των κυρίων που χαμογελούν στις συνημμένες φωτογραφίες κρατώντας την σχετική επιταγή. Άρα δεν πληρώθηκε ούτε ένα ευρώ από τους μετόχους για την προκαταβολή αυτή. Αντίθετα τα χρήματα δόθηκαν από Ελληνικές Τράπεζες και από Κρατικές στις οποίες συμμετέχει το Ελληνικό Κράτος και εισφέρει κεφάλαια σε αυτές (Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της  Black Sea Trade ή αλλιώς «Παρευξείνια Τράπεζα» όπου ο σημερινός Χανιώτης υπουργός κ. Σταθάκης την παρουσίασε ως αναπτυξιακό εργαλείο του τόπου πριν από λίγα χρόνια σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο του Κολυμβαρίου Κισσάμου Χανίων).

Μετά από όσα παρατέθηκαν είναι καταφανές ότι τα 650 εκατομμύρια που ανέφερε ο Δνων Σύμβουλος (CEO) της Fraport Greece κ. Alexander Zinell πως οι μέτοχοι  τα  τοποθέτησαν από ίδια κεφάλαια είναι ανακριβές.  Στο μετοχικό Κεφάλαιο έχουν εισφέρει συνολικά σε όλες της εταιρείες της Fraport Greece  197 εκατ ευρώ ενώ στην προκαταβολή του 1,234 εκατομμυρίων ευρώ μέσω της οποίας χάθηκαν τα αεροδρόμια της Χώρας δεν εισέφεραν ούτε καν μια υποδιαίρεση του ευρώ.

Τα προαναφερόμενα γεγονότα περιγράφουν γλαφυρά την  κατάσταση και πρέπει επιτέλους να ενδιαφερθούν ενεργά οι υπεύθυνοι σε τούτον τον Τόπο.  Καλούμε ευθέως το Εμπορικό Επιμελητήριο Χανίων (ΕΒΕΧ) στο οποίο έχουν πρόσβαση στις Υπηρεσίες του ΓΕΜΗ να διαπιστώσουν αν τα όσα αναφέρει η Πρωτοβουλίας μας είναι αληθή ή όχι.

[1] Μπορεί να ελέγξει οποιοσδήποτε  τα στοιχεία που παραθέτονται ακόμα και από το δικό μας Εμπορικό Επιμελητήριο (ΕΒΕ Χανίων)

[2] Η έκθεση αυτή μπορεί να αναζητηθεί από τον οποιονδήποτε από το ΓΕΜΗ (ακόμα και από το Επιμελητήριο Χανίων ή μέσω διαδικτύου  στις «Δημοσιεύσεις ΓΕΜΗ»

[3] Δείτε σχετικό δημοσιευμένο άρθρο στα Χανιώτικα Νέα στις 10/2/2017 με πλήρη ανάλυση και τεκμηρίωση των όσων αναφέρουμε.

[4] Η έκθεση αυτή μπορεί να αναζητηθεί από τον οποιονδήποτε από το ΓΕΜΗ (ακόμα και από το Επιμελητήριο Χανίων ή μέσω διαδικτύου  στις «Δημοσιεύσεις ΓΕΜΗ»

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις
τι παίζει τώρα στον kritifm1015
  • InfowarΚΥΡΙΑΚΗ, 3:00 pm - 4:00 pmμε τον Άρη Χατζηστεφάνου
    Το INFOWAR μεταδίδεται τα τελευταία επτά χρόνια από ραδιοφωνικούς σταθμούς στην Ελλάδα και την Κύπρο και βρίσκεται συνεχώς στις πρώτες θέσεις ακροαματικότητας. Η εκπομπή είναι παραγωγή της Infowar Productions, δημιουργού μεταξύ άλλων των ντοκιμαντέρ Debtocracy και Catastroika, που είδαν τουλάχιστον πέντε εκατομμύρια θεατές μόνο στο Ιντερνετ.