Π. Σημανδηράκης: Ο Δήμος Χανίων δε θα μπορούσε να δώσει άδεια για μια φωτογράφηση που να προκαλεί τη μνήμη ή το έργο τέχνης

Κανένα σχόλιο

Δε θα μπορούσε να έχει δώσει την άδειά του ο Δήμος Χανίων για μία τέτοια προσβλητική ενέργεια αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Χανίων:

“Το γλυπτό στην Πλατεία Τάλω φιλοτεχνήθηκε από τη διακεκριμένη Χανιώτισσα γλύπτρια Αντωνία Παπατζανάκη και τοποθετήθηκε στο σημείο το 1990, στη μνήμη των θυμάτων του ναυαγίου του πλοίου “Ηράκλειον”, που τον Δεκέμβριο του 1966 στοίχισε τη ζωή σε εκατοντάδες συνανθρώπους μας.

Δεν είναι “το Χέρι”, δεν είναι ένα ακόμα συντριβάνι, δεν είναι ένα ακαταλαβίστικο για πολλούς κατασκεύασμα.

"Sponsored links"

Είναι ένα έργο τέχνης, φόρος τιμής σε ένα θλιβερό γεγονός που σημάδεψε τη νεώτερη ιστορία του τόπου.

Όποιος αδυνατεί να κατανοήσει την αξία του, μπορεί να διαβάσει τη δίγλωσση επιγραφή στη βάση του, που αναφέρεται στα γεγονότα του ναυαγίου.

Από κει και πέρα, η συμπεριφορά και η στάση καθενός απέναντι στο έργο και τη μνήμη είναι συνάρτηση της παιδείας, της αντίληψης, του αισθητικού επιπέδου και της ενσυναίσθησής του.

Είναι προφανές ότι από τον Δήμο Χανίων ουδέποτε δόθηκε, ούτε θα μπορούσε να δοθεί άδεια για μια φωτογράφηση που να προκαλεί τη μνήμη ή το έργο τέχνης. Παράλληλα, είμαστε βέβαιοι ότι οποιοσδήποτε γίνεται μάρτυρας προσβολής των μνημείων της πόλης μας, θα πρέπει να αναφέρει άμεσα το γεγονός στις αστυνομικές ή λιμενικές αρχές, ώστε να πράξουν τα δέοντα.

Η έκθεση ενός έργου τέχνης στον δημόσιο χώρο, χωρίς μουσειακή φύλαξη και απαγορεύσεις στην πρόσβαση, το καθιστά ιδιοκτησία όλων μας, αλλά ταυτόχρονα, απαιτεί σχέσεις εμπιστοσύνης με υπεύθυνους πολίτες”.

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live
διαφημίσεις