ΣΕΠΕ Χανίων: Τα διαγγέλματα μέσω ηλεκτρονικής τάξης δεν κρύβουν την πραγματική κατάσταση των σχολείων

Κανένα σχόλιο

«Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (σύγχρονη και ασύγχρονη) αποτελεί εκπαιδευτικό εργαλείο. Η φυσική τάξη είχε και θα έχει αποκλειστικό και πρωτεύοντα ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία είτε αυτό αρέσει στη ηγεσία της ΝΔ είτε δεν αρέσει». Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Χανίων ο οποίος κατηγορεί το Υπουργείο Παιδείας και τον Πρωθυπουργό για «θράσος και υποκρισία».

Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

Με θράσος και υποκρισία ο Πρωθυπουργός, η Υπουργός και η Υφυπουργός Παιδείας επέλεξαν μέρα πανδημοσιοϋπαλληλικής απεργίας να πείσουν την κοινωνία ότι όλα πάνε καλά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Οι επικοινωνιολόγοι της κυβέρνησης χρησιοποίησαν ακόμα και τους μικρούς μαθητές του 8ο Δημοτικού Σχολείου των Χανίων για να πραγματοποιήσουν ένα διαφορετικό διάγγελμα καταστολής προς τους πολίτες.

"Sponsored links"

Η κ. Κεραμέως με μεγάλη χαρά δήλωνε στους μαθητές ότι 54.000 ψηφιακές τάξεις της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι σε λειτουργία την ώρα της δικής της επικοινωνίας με τους μαθητές. Δεν ανέφερε ποτέ πόσοι από τους περίπου 700.000 μαθητές δημοτικών και νηπιαγωγείων δεν είχαν καταφέρει να συνδεθούν. Από την πλευρά μας κατ επανάληψη έχουμε δηλώσει ότι τεχνολογικής φυσεως και όχι μόνο είναι οι αιτίες που μεγάλη μερίδα μαθητών ακόμα και στο νομό Χανίων δεν επικοινωνεί με τους εκπαιδευτικούς με αποτέλεσμα να αμβλύνεται η ψαλίδα της εκπαιδευτικής ανισότητας.

Αν μας δίδονταν η δυνατότητα να πραγματοποιήσουμε μία ερώτηση προς τους καλεσμένους της Στ τάξης αυτή θα ήταν, γιατί το υπουργείο τόσο καιρό έχει αφήσει πάνω από 30 μαθητές του σχολείου μας αβοήθητους; Γιατί τα 12 τάμπλετ ήρθαν από δωρεές και όχι από το υπουργείου; Γιατί δεν υποστηρίζονται ισάξια οι πρόσφυγες που υπάρχουν και στο δικό μας σχολείο αλλά και σε άλλα;

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (σύγχρονη και ασύγχρονη) αποτελεί εκπαιδευτικό εργαλείο. Η φυσική τάξη είχε και θα έχει αποκλειστικό και πρωτεύοντα ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία είτε αυτό αρέσει στη ηγεσία της ΝΔ είτε δεν αρέσει. Χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες της εξ αποστάσεως επικοινωνίας ο εκπαιδευτικός της τάξης αποσκοπούσε να φέρει τους μαθητές του σε επικοινωνία με πρόσωπα και θεσμούς, όπως είχε πράξει και στο παρελθόν (πάλι εν μέσω καραντίνας) όπου οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο.

Δηλώνουμε ότι η εκπαιδευτική κοινότητα θα συνεχίσει να διεκδικεί σχολεία ανοικτά και ασφαλή για όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς. Με τμήματα των 15 μαθητών, μόνιμες προσλήψεις του απαιτούμενου εκπαιδευτικού προσωπικού, τον αναγκαίο αριθμό προσωπικού καθαριότητας, την αύξηση της χρηματοδότησης της Παιδείας στο 5% του ΑΕΠ και δωρεάν τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, μπορούμε να μιλάμε για εκπαιδευτική πολιτική που έχει στο κέντρο το Δημόσιο και Δωρεάν σχολείο.

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live
διαφημίσεις