Σπίρτζης κατά Fraport: Ούτε τις τουαλέτες δεν καθαρίζουν στα αεροδρόμια

Κανένα σχόλιο

«Η κοινοπραξία Fraport, που ανέλαβε τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μέχρι στιγμής δεν έχει δώσει καλά δείγματα γραφής, δεν έχει λειτουργήσει καλύτερα τα αεροδρόμια από ό,τι τα λειτουργούσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ/ΜΠΕ «Πρακτορείο», σχολιάζοντας δημοσιεύματα, που αναφέρονται σε τριβές στις σχέσεις της γερμανικής εταιρείας με το ελληνικό δημόσιο, με επίμαχο ζήτημα τα έργα αναβάθμισης στους διαδρόμους απογειώσεων και προσγειώσεων του αεροδρομίου «Μακεδονία».

«Η Fraport δεν έχει προχωρήσει στις επενδύσεις που όφειλε να προχωρήσει, ενώ έχουμε προβλήματα ακόμη και με την καθαριότητα στις τουαλέτες, που είναι σε πολλά αεροδρόμια χειρότερη, από αυτά που βλέπαμε και υπήρχαν στο παρελθόν», είπε ο κ.Σπίρτζης, καλώντας τη γερμανική εταιρεία «να καταλάβει ότι είναι μια εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων, δεν είναι μια εταιρεία που θα πει στη χώρα τι έργα να κάνει και ποια δεν θα κάνει» και «να αφήσει τις διάφορες παρατηρήσεις για το πώς και τα ποια έργα θα γίνουν, καθώς τα έργα αυτά είναι στη σύμβαση και είναι υποχρέωση του ελληνικού Δημοσίου, είναι συγχρημαδοτούμενα έργα και έχουν εγκριθεί και οι μελέτες και τα χρονοδιαγράμματα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τους φορείς, που τα επιβλέπουν».

Ο υπουργός διευκρίνισε πως, αν υπάρχει κάποιο άλλο αίτημα από την πλευρά της εταιρείας, «υπάρχει η διαδικασία μέσα στη σύμβασή τους για επίλυση των διαφορών». «Πριν λίγους μήνες η Fraport ήταν εκείνη που παρακαλούσε να μην συνεχιστούν τα έργα και να πάνε λίγο πίσω, για να μπορέσει να λειτουργήσει τους τουριστικούς μήνες το αεροδρόμιο. Τι άλλαξε; Γιατί δεν είπε πριν λίγους μήνες να ακυρωθεί και να μη συνεχιστεί το έργο;», διερωτήθηκε και εξήγησε: «Όταν έδωσε την προσφορά της, ή όταν ήταν να γίνει η σύμβαση για την παραχώρηση των αεροδρομίων, δεν έκανε καμία παρατήρηση για το έργο, όταν είχε όλα τα στοιχεία στη διάθεσή της και στα χέρια της, όταν είχε πρόσβαση στα αεροδρόμια, όταν έκανε όποια μέτρηση ήθελε, όταν μπορούσε να πάρει όποιες μελέτες ήθελε…».

"Sponsored links"

Ο κ. Σπίρτζης παρατήρησε, εξάλλου, πως «αξίζει τον κόπο να δούμε ποιοι επηρεάζονται -να το πω ευγενικά- από την κάθε φορά λειτουργία και φιλολογία της Fraport και βγαίνουν ως νομικοί και εμπορικοί αντιπρόσωποί τους». «Φαντάζομαι να το σταματήσουν, γιατί μετά θα αρχίσουμε να λέμε και τα ονόματα, ποιοι σε κάθε φάση, για κάθε αίτημα που έχει μία εταιρεία, η οποία έχει σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο, βγαίνουν και διαφημίζουν και τεκμηριώνουν τα αιτήματα συγκεκριμένων εταιρειών», σημείωσε.

in.gr, ΑΠΕ-ΜΠΕ

Στα : Ελλαδα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

admin
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική του αρχή, η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή. Ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.
Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις
τι παίζει τώρα στον kritifm1015

No upcoming events for today