14.8 C
Chania
Friday, March 29, 2024

Σπ. Δανέλλης: «Για πολλοστή φορά χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση Πειραιάς – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Καστέλι Κισσάμου»

Ημερομηνία:

Ερώτηση κατέθεσε ο βουλευτής Ηρακλείου με Το Ποτάμι Σπύρος Δανέλλης προς τον Υπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, σχετικά με τα προβλήματα που προκύπτουν στην τοπική κοινωνία από τη διακοπή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Πειραιά – Κυθήρων – Αντικυθήρων – Καστελίου Κισσάμου, λόγω βλάβης του πλοίου Ε/Γ Ο/Γ «ΙΟΝΙΣ Ν.Π. 8775» που την εξυπηρετεί.

Για πολλοστή φορά η σύνδεση της ενδοχώρας με τα εν λόγω νησιά καθίσταται αδύνατη, προκαλώντας ανεπανόρθωτα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα.

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον κ. Υπουργό: Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

ΘΕΜΑ: «Για πολλοστή φορά χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση Πειραιάς – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Καστέλι Κισσάμου».

Για ακόμη μια φορά η ακτοπλοϊκή σύνδεση Πειραιά – Κυθήρων – Αντικυθήρων – Καστελίου Κισσάμου, έχει διακοπεί, λόγω βλάβης του Ε/Γ Ο/Γ πλοίου «ΙΟΝΙΣ Ν.Π. 8775», όπως προκύπτει από την ανακοίνωση που εξέδωσε, στις 04/06/2018, η πλοιοκτήτρια εταιρεία «ΑΒΛΕΜΟΝ Ν.Ε», προς ενημέρωση του επιβατικού κοινού, που επρόκειτο να ταξιδέψει με το πλοίο της γραμμής.

Σύμφωνα με τη σύμβαση που υπογράφηκε στις 26 Οκτωβρίου 2017, μεταξύ της πλοιοκτήτριας εταιρείας «ΑΒΛΕΜΩΝ Ναυτική Εταιρεία» και του αρμόδιου Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, το εν λόγω πλοίο θα πραγματοποιεί δύο δρομολόγια την εβδομάδα με επιστροφή, στην άγονη – επιδοτούμενη γραμμή (Πειραιά – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Καστέλι Κισσάμου).

Ενώ το πλοίο «ΙΟΝΙΣ» την χειμερινή περίοδο δεν εκτελούσε δρομολόγια λόγω επισκευής και συντήρησης του, όπως άλλωστε προβλέπεται και από την σύμβαση, με την έναρξη των δρομολογίων του και σε σύντομο χρονικό διάστημα παρουσίασε βλάβη, με αποτέλεσμα από 02/06/2018 μέχρι και σήμερα να μην εκτελεί τα προκαθορισμένα δρομολόγια του, αποκόπτοντας με αυτό τον τρόπο την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κυθήρων – Αντικυθήρων – Καστελίου Κισσάμου με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας τον Πειραιά.

Παρόμοιο περιστατικό είχε λάβει χώρα και το 2017, όπου για τον ίδιο λόγο και την ίδια αιτία η συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή γραμμή είχε διακοπεί για έξι περίπου μήνες.

Δεδομένου ότι η συνεπής ακτοπλοϊκή σύνδεση των άγονων νησιών μας με την ενδοχώρα αποτελεί επιτακτική ανάγκη.

Δεδομένου ότι η μη σύνδεση των άγονων νησιών με την ενδοχώρα πλήττουν τις τοπικές κοινωνίες, την οικονομία, τις μεταφορές αγαθών και φυσικά τον τουρισμό.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός :

1) Τι προτίθεστε να κάνετε για την άμεση σύνδεση της ακτοπλοϊκής γραμμής Πειραιά – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Καστέλι Χανίων;

"google ad"

2) Σε περίπτωση που η επισκευή του εν λόγω πλοίου καθυστερήσει προβλέπεται η αντικατάσταση του από άλλο για την εκτέλεση του συγκεκριμένου δρομολογίου;

3) Πως διασφαλίζεται η συνεχής σύνδεση των εν λόγω νησιών με την ενδοχώρα; Τι μέτρα προβλέπεται να λάβετε;

Να σημειώσουμε πάντως ότι η εταιρεία ΑΒΛΕΜΩΝ Ν.Ε ενημέρωσε τη Δευτέρα 11 Ιουνίου για την αποκατάσταση της ζημιάς και την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων από τις Αρχές, στο πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ ΙΟΝΙΣ Ν.Π 8775 το οποίο εκτελει κανονικά τα δρομολόγιά του από την Τρίτη 12/06 από Πειραιά προς Κύθηρα – Κίσσαμο.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ