Στο Ηράκλειο ο Α. Τσίπρας για να κόψει κορδέλες – Τι είπε ο Σπίρτζης για το φανάρι στα Μεγάλα Χωράφια

Κανένα σχόλιο

«Εκλογές απ’ ότι γνωρίζω, η ΝΔ παρακαλεί να γίνουν το Φθινόπωρο, οπότε θα είμαστε συνεπείς στην ανταπόκριση του αιτήματός τους» είπε από το Ηράκλειο ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος βρέθηκε στην παράδοση του έργου Χερσόνησος – Γούρνες, αποκαλύπτοντας ότι στα εγκαίνια του έργου και άλλων έργων που αναμένεται να ολοκληρωθούν άμεσα, θα βρεθεί και ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας.

Ειδικότερα ο κ. Σπίρτζης δήλωσε:

“Παραδίδουμε σήμερα σε κυκλοφορία το τμήμα Γούρνες -Χερσόνησος. Δεν είναι εγκαίνια. Τα εγκαίνια θα γίνουν από τον πρωθυπουργό, μαζί με τον δρόμο για τη Μεσαρά και τη γέφυρα Αποσελέμη, και μαζί με ολοκληρωμένο το φράγμα και το υδραγωγείο και τον αγωγό στον Αποσελεμη. Οι ευχάριστες ανακοινώσεις για το υπόλοιπο οδικό δίκτυο και τα αναπτυξιακά έργα της Κρήτης”.

"Sponsored links"

Ο Υπουργός Υποδομών συνέχισε λέγοντας:

“Είναι ένα τμήμα του ΒΟΑΚ. Η ταλαιπωρία των Κρητικών και των επισκεπτών ήταν πολύ μεγάλη πριν την παράδοση του έργου. Είναι ένα έργο το οποίο μέχρι το 2015 που το παραλάβαμε η απορρόφηση του ήταν μηδενική. Υπήρχαν τεχνικές δυσκολίες, ιδιαίτερα με τη νέα γέφυρα που έγινε. Είχαμε μία στενή σχέση με την αρχαιολογία προκειμένου να λυθούν πολλά προβλήματα.

Η εργοληπτικη εταιρία ανταποκρίθηκε και πιστεύω ότι βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο η ποιότητα του δρόμου. Απομένουν να γίνουν δύο κόμβοι και τα έργα φύτευσης. Είναι ένα έργο που δείχνει ότι αυτό που έχουμε δεσμευτεί σε σχέση με τις απορροφήσεις που πρέπει να έχουμε, στο ότι τιμούμε κάθε ευρώ του Έλληνα πολίτη, γίνεται πράξη”.

«Παρακολουθούμε μέρα με την ημέρα τις εργασίες και αυτές είναι σύμφωνες με το χρονοδιάγραμμα που έχουμε θέσει. Επομένως θα καλέσουμε το Λευτέρη Αυγενάκη και όσους έχουν κινδυνολογήσει για το έργο και την απένταξή του στα εγκαίνια» είπε ο κ. Σπίρτζης. Το τμήμα του δρόμου που δόθηκε στην κυκλοφορία, σήμερα, είναι μήκους 9 χλμ, που αποτελεί τμήμα του ΒΟΑΚ και κατασκευάστηκε στα πρότυπα ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, στηθαίο και ΛΕΑ, είπε ο Υπουργός.

Όπως είπε ο κ.Καζάσης “παίζουμε με τις ώρες και τις μέρες”, υπογραμμίζοντας ότι γίνεται προσπάθεια να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα μέχρι τη Μ.Πέμπτη.

“Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι το έργο, στο σημείο που έχει φτάσει, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην ολοκληρωθεί η υλοποίησή του, αλλά δε θέλω να δεσμευτώ για την ημερομηνία” – είπε χαρακτηριστικά ο κ.Καζάσης.

Έρχεται ο Α. Τσίπρας για να κόψει κορδέλες

Για το Χαμέζι και τα παράπονα των Λασιθιωτών

Αναφορικά με γέφυρα του Χαμεζίου, ο κ.Σπίρτζης έκανε λόγο για μια ιστορική γέφυρα για τις κατασκευές της Ευρώπης! “Θα γράψουμε βιβλίο. Πραγματικά, θα γραφτεί στο βιβλίο Γκίνες μια γέφυρα να έχει κατασκευαστεί καμιά 15αρια χρόνια η μισή και να έχει πρόβλημα με 2-3 εργολαβίες, και να ολοκληρώνεται τώρα μετά από πολύ μεγάλη ταλαιπωρία των Κρητικών” – είπε χαρακτηριστικά.

Για τα παράπονα των Λασιθιωτών για το υπόλοιπο τμήμα από Άγιο Νικόλαο μέχρι Παχιά Άμμο και Σητεία ανέφερε:

"Sponsored links"

 “Προφανώς οι φορείς δεν είναι ενήμεροι για αυτά που έχουμε σχεδιάσει να κάνουμε. Για εμάς ο ΒΟΑΚ και το οδικό δίκτυο της Κρήτης είναι ένα ενιαίο έργο. Αυτά που έχουμε δεσμευθεί υλοποιούνται. Όπως γνωρίζετε είμαστε σε μια διαγωνιστική διαδικασία για τις δύο φάσεις: Δηλαδή από το Καστέλλι Χανίων μέχρι τη Χερσόνησο, από τη Χερσόνησο μέχρι τη Νεάπολη, από τη Νεάπολη μέχρι τον Άγιο Νικόλαο. Η δέσμευση που είχαμε ήταν ότι θα γίνουν και θα συνεχιστούν οι μελέτες και η στρατηγική μελέτη και στον νομό Λασιθίου, προκειμένου να έχουμε ώριμα έργα. Είμαι βέβαιος ότι ο Γιάννης ο Δραγασακης θα τα καταφέρει, να εντάξουμε σε χρηματοδότηση τουλάχιστον μέχρι την Παχιά Άμμο. Αλλά όλα αυτά είναι ένας σχεδιασμός που θα ανακοινώσει επίσημα ο πρωθυπουργός στην επίσκεψή του”.

Φανάρι στο ΒΟΑΚ … για λίγο ακόμη

Αναφορικά με τον ΒΟΑΚ και τα Μεγάλα Χωράφια, για πόσο καιρό ακόμα θα υπάρχει φανάρι, ο υπουργός ανέφερε:

“Έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες, όπως με ενημέρωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΚ. Της παραλαμβάνουν αυτή την εβδομάδα και της στέλνουν στο Υπουργείο, οπότε στη συνέχεια οι διαδικασίες είναι πάρα πολύ γρήγορες, προκειμένου να ξεκινήσει η αποκατάσταση και η ταλαιπωρία που έχουν οι πολίτες, για να έχουν προσβασιμότητα όπως πρέπει στα Χανιά.

Δεν θα πάμε να κάνουμε πασαλείμματα. Ούτε θα πάμε να κάνουμε έργα που στην επόμενη νεροποντή πάλι θα έχουμε αντίστοιχο κλείσιμο και σε αυτό το σημείο και στα άλλα δύο – τρία σημεία που είχαμε κατολισθήσεις.

Έχουμε μελέτες, έχουμε προγραμματίσει να είναι σε δύο φάσεις οι αποκαταστάσεις: Η μία είναι η προσωρινή, για να έχουμε κυκλοφορία και στις δύο κατευθύνσεις, και η δεύτερη είναι η μόνιμη που θα γίνει το έργο όπως πρέπει! Και θα γίνουν άμεσα και οι δύο”.

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις