“Στροφή στην εξωστρέφεια”: Τι συμβολίζει το νέο λογότυπο για τη νέα καμπάνια τουριστικής προβολής του Δήμου Κισσάμου

Κανένα σχόλιο

Με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την ανάδειξη της τοπικής ταυτότητας και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Κισσάμου, παρουσιάστηκε την Πέμπτη 14 Μαΐου 2015 το απόγευμα, σε ειδική εκδήλωση που έγινε στο Δημαρχείο Κισσάμου, το νέο λογότυποκαι η καμπάνια τουριστικής προβολής του Δήμου Κισσάμου.

Στην εκδήλωση που είχε θέμα: “ΚΙΣΣΑΜΟΣ: Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ & ΟΙ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ”, κεντρική ομιλήτρια ήταν η καταξιωμένη επικοινωνιολόγος Αντωνία Σκαράκη, η οποία σχεδίασε τόσο το νέο λογότυπο του Δήμου όσο και το λοιπό υλικό για την τουριστική προβολή αυτού.

Το νέο λογότυπο και τι συμβολίζει

"Sponsored links"

Logotupo_Dhmou_Tourismou

Το σχήμα του νέου λογοτύπου είναι βασισμένο σε παλιά νομίσματα της περιοχής, εμπνέεται από τη σχέση-σύζευξη βουνού και θάλασσας ως κυρίαρχων στοιχείων του τοπίου της περιοχής και στο εσωτερικό του απεικονίζονται συμμετρικά ένα δελφίνι – το οποίο από αρχαιοτάτων χρόνων αποτελεί το σύμβολο της περιοχής – και ένα κλαδί ελιάς – σε γραμμική αποτύπωση – ως το δέντρο που συνδέεται όσο κανένα άλλο με την τοπική οικονομική δραστηριότητα και παραγωγή αλλά και με το πολιτισμό και τη παράδοση της Κισσάμου.

Αντωνία Σκαράκη: Στροφή στην εξωστρέφεια

20150514_193726

Αναφερόμενη στη νέα τουριστική ταυτότητα του Δήμου η επικοινωνιολόγος κα. Αντωνία Σκαράκηεπισήμανε πως «διακατέχεται από την εξωστρέφεια. Αυτή τη στιγμή μιλάμε για ένα τουριστικό προϊόν για την περιοχή  που δεν έχει εποχικότητα και που πρέπει να αλλάξει, να έχει διάρκεια τεσσάρων μηνών ώστε να αποκτήσει βιωσιμότητα. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα τουριστικό προϊόν ώστε να έχουν λόγους να μας επισκέπτονται όλο το χρόνο».Ειδικές αναφορές έκανε επίσης η κα Σκαράκη στον τρόπο αναβάθμισης του Αγροτικού Αυγούστου και της σύνδεσης του τουρισμού με τον αγροτικό τομέα, ενώ παρουσίασε και την πρόταση του Δήμου για το Κισσαμίτικο πρωινό.

Δήμαρχος Κισσάμου: Υπάρχει ένας θησαυρός που πρέπει να αναδείξουμε

city1_stathakis

Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Κισσάμου κ. Θεόδωρος Σταθάκηςαφού ευχαρίστησε θερμά την κα. Σκαράκηγια την εθελοντική συστράτευση της στην προσπάθεια του Δήμου για τη βέλτιστη τουριστική προβολή του Δήμου Κισσάμου τόνισε πως «ο πολιτισμός, η παράδοση, τα προϊόντα ποιότητας της Κισσαμίτικης γης, οι τοπικές γεύσεις, οι παραδεισένιες παραλίες, τα επιβλητικά φαράγγια, τα παραδοσιακά χωριά και οι αμέτρητες εκκλησιές που υπάρχουν στο Δήμο μας, αποτελούν έναν μοναδικό «θησαυρό» τον οποίο ως Δημοτική Αρχή, έχουμε αποφασίσει να αναδείξουμε με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο, αξιοποιώντας κάθε δυνατό μέσο και βέβαια τις νέες τεχνολογίες».

Από την άλλη, η Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Κισσάμου κα. Σταυρούλα Βαρουχάκηαναφέρθηκε στο σχεδιασμό του Δήμου όσον αφορά τον τομέα του τουρισμού, τονίζοντας πως μεταξύ των δράσεων που πρόκειται να υλοποιηθούν περιλαμβάνεται:

"Sponsored links"

Ü η δημιουργία τουριστικών χαρτών & θεματικών εντύπων
Ü η κατασκευή και λειτουργία ιστοσελίδας τουριστικής προβολής
Ü η ανάπτυξη εφαρμογής τουριστικής πληροφόρησης για κινητά τηλέφωνα
Ü η βελτίωση της πληροφοριακής σήμανσης αξιοθέατων & μνημείων
Ü η διοργάνωση φεστιβάλ κρητικής διατροφής και γαστρονομίας.

Τέλος, η αρμόδια Αντιδήμαρχος επισήμανε ότι ο Δήμος Κισσάμου δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στη συνεργασία με όλους τους τουριστικούς και επαγγελματικούς φορείς του τόπου, την Περιφέρεια Κρήτης, την Αντιπεριφέρεια Χανίων και όλους τους Δήμους του νομού, ώστε μέσα από ένα δημιουργικό και συνεργατικό πλαίσιο να διαμορφωθούν οι συνθήκες για ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος στο Ν. Χανίων.

Το παρών στην εκδήλωση έδωσαν ο Μητροπολίτης Κισσάμου και Σελίνου κ. Αμφιλόχιος, ο αντιπεριφερειάρχης Παιδείας κ. Π. Σημανδηράκης, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι τουριστικών, επαγγελματικών και κοινωνικών φορέων και πλήθος πολιτών.

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live
διαφημίσεις