Χρ. Σπίρτζης: Νέος ΒΟΑΚ από Κίσσαμο μέχρι Σητεία με διόδια… “μόνο για τουρίστες”

Κανένα σχόλιο

Ως το Καλοκαίρι ή το Φθινόπωρο του 2019 θα έχει ωριμάσει η δημοπράτηση της στρατηγικής μελέτης για το νέο αυτοκινητόδρομο της Κρήτης από την Κίσσαμο ως της Σητεία σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε σήμερα στην Περιφέρεια Κρήτης, ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.

Ο κ.Σπίρτζης τάχθηκε κατά της λογικής του “μικρού δρόμου” που προτάσσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εξηγώντας ότι ένα μικρότερο έργο θα χρειαζόταν περισσότερες σήραγγες άρα θα συνιστούσε μεγαλύτερο κόστος.

Το σενάριο που επιλέχθηκε αφορά ο μεγάλος δρόμος των 181 χιλιομέτρων γιατί ο “μικρός” που προέκρινε η Ευρώπη είχε μήκος 105 νέων χιλιομέτρων με διπλή διατομή, με 24 χιλιόμετρα σήραγγες, 18 χιλιόμετρα γέφυρες και παραχώρηση για 35 χρόνια.

"Sponsored links"

Ο νέος ΒΟΑΚ θα γίνει σε τρία τμήματα όπου προϋπολογισμός θα ανέλθει στα 1,7 δις. ευρώ και το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του φτάνει τα 4-5 χρόνια.

Αναφερόμενος στα έργα που πρόκειται άμεσα να παραδοθούν ο Χρήστος Σπίρτζης αναφέρθηκε στον πολύπαθο δρόμο Ηράκλειο – Μεσαρά, στη γέφυρα Χαμεζίου, το τμήμα Γούρνες – Χερσόνησος και τα έργα του φράγματος Αποσελέμη.

Μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών σημείωσε ότι η ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ και το νέο διεθνές αεροδρόμιο Καστελίου θα αναβαθμίσουν σημαντικά την αναπτυξιακή προοπτική ολόκληρης της Κρήτης.

Όσον αφορά στα διόδια ξεκαθάρισε ότι δε θα αφορούν τους μόνιμους κατοίκους της Κρήτης αλλά τους τουρίστες και τους επενδυτές του νησιού.

Διαβάστε ολόκληρη την παρουσίαση για τον ΒΟΑΚ πατώντας ΕΔΩ 

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις