Β.Ο.Α.Κ.: Ο Πόλεμος της Ασφάλτου

Κανένα σχόλιο

Είναι γνωστό ότι η Ελλάδα κάθε χρόνο χάνει σ` ένα από τους μεγαλύτερους πολέμους, αυτό της ασφάλτου, χιλιάδες από τα ίδια τα παιδιά της. Περίπου 2.000 άτομα σκοτώνονται και 32.000 τραυματίζονται κατά μέσο όρο ετησίως. Νούμερα απίστευτα, ανατριχιαστικά! Δυστυχώς, το μεγάλο αυτό πρόβλημα ελάχιστα έχει συγκινήσει και προβληματίσει τις κυβερνήσεις και τους φορείς . Η Κρήτη και ο νομός Χανίων πρωταγωνιστεί στους θανάτους στην άσφαλτο.boak2230 Μία από τις κυριότερες αιτίες είναι ότι ο Βόρειο Οδικό Αξονα της Κρήτης είναι δρόμος ξεπερασμένος και επικίνδυνος σε πολλά σημεία. Χρειάζεται να γίνει σύγχρονος με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και με διαχωριστικό διάζωμα στη μέση. Τις τελευταίες μέρες, μέσα από τις εφημερίδες άνοιξε ένας διάλογος για το Β.Ο.Α. της Κρήτης με πρωτοβουλία κυρίως του Τ.Ε.Ε Δ. Κρήτης . Με αντιπαραθέσεις, (όχι για το παιχνίδι των εντυπώσεων ελπίζω), οι οποίες όμως δεν πρέπει ν’ ακυρώνουν πρωτοβουλίες για την επίλυση του προβλήματος.Τι κάνουμε τώρα; Ο κόσμος δεν αντέχει άλλο. Θέλει έργα και όχι παχυλές υποσχέσεις! Ένας πρέπει να είναι ο στόχος μας. Να έχει τελειώσει όλος ο Βόρειος Οδικός Άξονας από τον Πλάτανο έως τη Σητεία μέχρι το 2015, ώστε να μειωθούν στο ελάχιστο τα τροχαία και οι πολίτες να νιώθουν αλλά και να είναι ασφαλείς. Τώρα για τους τρόπους με τους οποίους θα γίνει η χρηματοδότηση, αυτό πιστεύω ότι είναι το τελευταίο που ενδιαφέρει τον πολίτη ο οποίος είναι αντιμέτωπος με τους καθημερινούς θανάτους στην άσφαλτο.Πιστεύω ότι και στην περίπτωση του ΒΟΑ της Κρήτης υπάρχει η βέλτιστη λύση με βάση τον στόχο. Η πρόταση του ΤΕΕ Δυτικής Κρήτης για εκπόνηση μελέτης τεχνικοοικονομικής διερεύνησης για τις δυνατότητες και τους τρόπους χρηματοδότησης είναι αυτή που θα δώσει τη λύση. Προτείνουμε ο συντονισμός των προσπαθειών να γίνει σε τρία επίπεδα.

  1. Να τεθεί για συζήτηση και απόφαση το θέμα των τροχαίων ατυχημάτων και η αναβάθμιση του ΒΟΑ της Κρήτης σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο στο Δ.Σ της τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων του Ν. Χανίων.
  2. Ο κ. Νομάρχης να συγκαλέσει άμεσα το άτυπο συντονιστικό όργανο του Ν. Χανίων με διευρυμένο κατάλογο μαζικών φορέων με το παραπάνω θέμα. Οι όποιες αντιθέσεις και διαφωνίες που υπάρχουν δεν πρέπει να γίνουν η αιτία να μην συγκαλείται το άτυπο συντονιστικό όργανο, διότι διαφορετικά την ευθύνη για την έλλειψη συντονισμού των φορέων του Ν.Χανίων σε βασικά προβλήματα θα τη φέρει εξ’ ολοκλήρου ο κ. Νομάρχης.Με πρωτοβουλία του κ. Νομάρχη και του προέδρου της ΤΕΔΚ να συγκληθούν τα αντίστοιχα όργανα των υπόλοιπων νομών της Κρήτης ώστε να υπάρξει κοινή απόφαση.
  3. Μετά την εκπόνηση της αναγνωριστικής μελέτης να παρθούν οι τελικές αποφάσεις σε επίπεδο νομών και παγκρήτιο .

Βέβαια όλα αυτά πρέπει να γίνουν μέσα σ’ ένα εξάμηνο το πολύ. Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι και δεν υπάρχει λεπτό για χάσιμο. Με σεβασμό απέναντι στην ανθρώπινη ζωή να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να εξασφαλίσουμε στους πολίτες μια ασφαλή μετακίνηση στο εθνικό μας δίκτυο.Με εκτίμησηΚουνελάκης ΣτέλιοςΔημοτικός Σύμβουλος Κισάμου

"Sponsored links"

Στα : Θεσεις

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live
διαφημίσεις