ΒΟΑΚαρμανιόλα

Κανένα σχόλιο

Κύριε Διευθυντά, με ιδιαίτερη συντριβή πληροφορήθηκα και εγώ το προχθεσινό τραγικό δυστύχημα στη ΝΕΟ στο ύψος του κόμβου Πλατανιά. Αναγκάζομαι με την παρούσα επιστολή να ζητήσω από τους τραγικούς συγγενείς των θυμάτων και από τον Εισαγγελέα, να αναζητήσουν τους υπεύθυνους αυτού του δυστυχήματος. και όλων όσων έχουν χαθεί από το έτος 2000, στους Αρμόδιους του ΥΠΕΧΩΔΕ. Αμέσως μετά την λειτουργία της ΝΕΟ από τα Χανιά μέχρι το Κολυμβάρι, το έτος 2000, και επειδή το καθαρό πλάτος του ασφαλτοτάπητα είναι 14 μέτρα, πρότεινα στο ΥΠΕΧΩΔΕ, να τοποθετήσει διαχωριστικές μπάρες σε όλο το μήκος, και να δημιουργήσει δύο λωρίδες κυκλοφορίας με ελάχιστη λωρίδα έκτακτης ανάγκης.

2606363081_665e7542d5_b Αυτή η πρόταση υποστηρίζεται από τις προδιαγραφές των ΗΠΑ, επειδή εκεί υπάρχουν αρκετοί τέτοιοι, δρόμοι, και από την ΟΔΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Όμως το ΥΠΕΧΩΔΕ, επέμενε στο ότι δεν προβλέπεται από τις Ελληνικές προδιαγραφές, και αρνήθηκε να κινήσει τη διαδικασία για συμπλήρωση των προδιαγραφών, παρά την επισήμανση για τις τεράστιες επιπτώσεις στην ασφάλεια των συνανθρώπων μας που θα χρησιμοποιούσαν αυτή την ΝΕΟ. Έχω στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου, πλήθος σχετικών εγγράφων, από το έτος 2000 μέχρι σήμερα. Σας παρακαλώ πολύ κύριε Διευθυντά, να δημοσιεύσετε την επιστολή μου αυτή, μήπως επιτέλους υπάρξει το αναγκαίο και επιθυμητό αποτέλεσμα : Η οδική ασφάλεια στο ΒΟΑΚ και σε όλο το ανάλογο οδικό δίκτυο της Χώρας μας.

"Sponsored links"

Με εκτίμηση

Γιώργος Σπυριδάκης

Μηχανολόγος – Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π.

Στα : Θεσεις

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live
διαφημίσεις