Τα κακώς κείμενα του Νομού Χανίων επισημαίνει το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κρήτης

Κανένα σχόλιο

Το Δ.Σ. του Ινστιτούτου Καταναλωτών Κρήτης μετά από την συνεδρίασή του την 20.7.08 στο Ξενοδοχείο Νεφέλη, ανακοινώνει: Επισημαίνουμε ότι παραμένουν άλυτα και μπήκαν στο αρχείο θέματα και ανάγκες της πόλης των Χανίων που αφορούν την ασφάλεια και την ποιότητα ζωής του πληθυσμού του Νομού που καθημερινά σχεδόν βρίσκεται στην ομορφότερη πρωτεύουσα της χώρας, στα όμορφα Χανιά μας. Η γνωστή υπερηφάνεια των κρητών και η άποψή τους πως, ντα δε ντο κόβει ο νούτονε παρά θα το ντο πώ εγώ ήντα πρέπει να κάμουνε….., είναι μεν ο σωστός συλλογισμός από τον οποίο λείπει όμως η αξιολόγηση της δήλωσης του Δημήτρη Τσάτσου, πως μετά την επάνοδο της δημοκρατίας, σήμερα η πολιτική ζωή στην χώρα ιδιωτικοποιήθηκε, το δημόσιο και η σχέση δημοσίου με τον πολίτη μορφοποιήθηκε στην βάση ιδιωτικών σχέσεων και πελατείας.

"Sponsored links"

Μετά από αυτά, κόβειντα η δε κόβειντα ο νους τονε, όποιος έχει νεκρό, όποιος απειλείται η ζωή του και η περιουσία του, από παραλείψεις εκείνων που κατέλαβαν δημόσια αξιώματα για μια η περισσότερες εκλογικές περιόδους, πρέπει να τσ΄αποζυγώνει και να τσι καταγγέλλει με τρόπο που να τους δημιουργεί κόστος και για να το αποφύγουν αυτοί να επιμελούνται άμεσα.

Έχουν φθάσει καταγγελίες μελών μας στα Χανιά και για τα ακόλουθα.

1. Ο ποταμός Κλαδισσός παρουσιάζει στις εκβολές του, δίπλα στους λουόμενους και κάτω από τον κύριο κόμβο εισόδου της πόλης, εικόνα τοπίου εγκατάλειψης, δήθεν ως λόγω απόστασης εκατοντάδων χιλιάδων χιλιομέτρων από ανθρώπινη ζωή και πολιτισμό.

2. Η έξοδος από Χανιά προς Νοσοκομείο, για όλους όσοι βρεθούν εκεί, αποτελεί επικίνδυνο σπόρ η διέλευσή της, άλλοι τα καταφέρνουν άλλοι δεν τα καταφέρνουν.

3. Η έξοδος από το κέντρο των Χανίων προς Κίσσαμο στις ώρες αιχμής αποτελεί, ένα άλλο λουτρό και δοκιμασία αντοχής και υπομονής, για όσους ήρθαν έκαμαν την δουλειά τους και επιστρέφουν στην αφετηρία τους η περνούν για να φθάσουν στον προορισμό τους.

4. Η σήμανση για τις διευκολυντικές παρακάμψεις, στην είσοδο και στην έξοδο των Χανίων, είναι επιεικώς μέτρια, πράγμα αυταπόδεικτο, αφού δεν πετυχαίνουν το στοχευόμενο αποτέλεσμα.

5. Εθνική οδός. Από τα Χανιά και πέρα, ας πούμε πως δεν είναι αρμοδιότητα των Χανιώτικων αρχών αλλά μπορεί ούτε και του Περιφερειάρχη, αλλά του ΥΠΕΧΩΔΕ. Εμάς τον πληθυσμό, τους Έλληνες του Νομού Χανίων, τι μας νοιάζει ποιανού αρμοδιότητα είναι, και το ποιος είναι ο αρμόδιος που θα το στείλει στον αρμόδιο και εκείνος στην συντήρηση των Εθνικών δρόμων. Θέλεις να οδηγήσεις γρήγορα, να μαζέψεις τα χιλιόμετρα που λέμε οι ξέροντες, δεν μπορείς να αφήνεις και να πατάς το γκάζι μέσα έξω συνέχεια, αλλά εδώ αυτό δεν παίζει καθόλου, για το Ηράκλειο, θα το κτυπάς στο πάτωμα πάνω κάτω συνέχεια, στροφές και κλίσεις για υψηλές δόσεις αδρεναλίνης, και μετά φθάνοντας κάνεις την σκέψη, καλά πόλεμο έκανα και νίκησα, καλό είναι και αυτό. Μετά έρχεται ο εθισμός και η αναμνηστική αναζήτηση κι άλλης τέτοιας αδρεναλίνης με νέο μαστίγωμα των επινεφριδίων της "μυστικής" διεργασίας που διαδραματίζεται στο εσωτερικό των επινεφριδίων, αναζήτηση δικαιολογίας για την επιθετικότητα και νίκη. Αυτό συμβαίνει και στους επαρχιακούς δρόμους της Κρήτης. Το πίσσα σκοτίδι που από απλό οδηγό ταξιδιώτη σε εξομοιώνει με δραπέτη από φυλακή, φυγάδα, είναι η επαρκής διακόσμηση.

6. Ενέργεια ΔΕΗ Φωτισμός. Ένα τεράστιο αεροπλανοφόρο ειρήνης καρποφορίας πολιτισμού και ανθρωπιάς η Κρήτη. Μα, μια διπλή κορδέλα κυψελών συλλογής Ηλιακής Ενέργειας, Φαλάσαιρνα Άγιος Νικόλαος και πίσω, θα απεξαρτούσε, η αλλιώς θα διέκοπτε την βάσανο της ΔΕΗ για ρεύμα στην Κρήτη και μάλιστα θα έδινε άφθονο περίσσευμα, όπως και όλοι οι άλλοι καρποί της Κρήτης που περισσεύουν και θρέφουν την άλλη Ελλάδα μα και την Ε.Ε.. Οι αποφάσεις απέναντι στα …μεγάλα συμφέροντα επικυρώνουν τους τοπικούς άρχοντες και τις αρχές των παρατάξεων που κυβερνούν. Και απλά και καθαρά, εμείς θέλουμε φώτα και σήμανση στους δρόμους μας. Αλλιώς θα αξιοποιήσουμε τα στοιχεία του Πολυτεχνείου με καταγγελία στον Εισαγγελέα για την αδικαιολόγητη διατήρηση του κινδύνου ζωής των πολιτών στην Εθνική Οδό.

7. Στην Εθνική Οδό από Κίσσαμο, είσοδος στα Χανιά. Η πρώτη πινακίδα, δεν είναι σε αιώρα άνωθεν του ταξιδιώτη, κείτεται χαμηλά δεξιά μέσα και πίσω από τις σφάκες, χωρίς να στέλνει κανένα μήνυμα στον οδηγό που περνάει, είναι καθαρός δρόμος και ευθεία, πηγαίνεις με όσα πηγαίνεις, την περνάς, βλέπεις λίγο τόσο δα μετά, μια ΄΄ρούφα΄΄ δεξιά σου πάλι μέσα και πίσω από τις σφάκες και πιάνεις την εκεί πάλι χαμηλά πινακίδα ΧΑΝΙΑ, μυρίζουν τα φερμουίτ, οοπ μπήκες στη ρούφα, α, α, έφθασα τα κατάφερα και δεν το ξεπέρασα ωραία. Δεν υπάρχει το αυτονόητο στην οδική σήμανση, όπως π.χ. μα Καστελιανός δεν είσαι ήντα θέλεις τσι πινακίδες από κειδά θα στρίψεις. Ζητούμε το προβλεπόμενο, δηλαδή σε υπερταχείας Εθνική Οδό όπως η δική μας σε διασταυρώσεις εισόδους Νομών, οι ενδείξεις να είναι σε αιώρες.

"Sponsored links"

8. Τα καύσιμα. Και εδώ δεν είναι αλλονών δουλειά παρά των Ελεγκτών της Νομαρχίας και της ΚΕΔΑΚ που φθάνουν με πρώτη κλήση. Δεν μπορεί να φουλάρεις 100στάρα αμόλυβδη από τα Μεσόγεια και να πετάει η μηχανή σου μέχρι τον Ταρσανά, και να ξαναφουλάρεις εκεί ποιο πάνω φεύγοντας από τον Ταρσανά για τα Μεσόγεια και να σέρνεται σαν ξαφνικά υπερήλικη η μηχανή σου και να ξαναφουλάρης την άλλη μέρα στο Καστέλλι και να ξαναγίνεται νια και τροφαντή η μηχανή σου. Μερικοί επαγγελματίες, μολύνουν όλους τους κλάδους. Ε, αυτοί είναι εντοπίσιμοι, με μια απλή βόλτα. Δεν Χρειάζεται το ειδικό van του κ. Ευαγγελάτου κύριε Νομάρχη για αυτά.

9. Οι τιμές στα καύσιμα. 16 λεπτά ακριβότερα για τους περήφανους Κρητικούς, δήθεν λόγω μεταφορικών και άλλες σαχλαμάρες. Το οι τιμές είναι ελεύθερες, βρήκε την απάντησή του, για τα τρόφιμα SM κλπ, από τους κ.κ. Βλάχο και Φώλια, ναι ελεύθερες αλλά δικαιούται το υπουργείο να ξέρει πως διαμορφώνονται, αφού η κυβέρνηση πρέπει να διαμορφώνει ανάλογα και την εισοδηματική – μισθολογική πολιτική του, όπως άλλωστε κάνει και ο Τρισσέ με τα επιτόκια για την σταθεροποίηση του πληθωρισμού. Έτσι λοιπόν οι εκπτώσεις και εδώ να είναι στα τιμολόγια για να φαίνεται η διαδρομή τους και οι άλλες εκπτώσεις τζίρου ποσοστών και ολόκληρη η υπόλοιπη ποικιλία δώρων και ενισχύσεων από τις προμηθεύτριες καυσίμων που μπορεί να κλείνει τους μικρούς και να δημιουργεί μονοπώλια, να βγούνε στα φόρα και, η Επιτροπή ανταγωνισμού έστω και αργά βρήκε το δόμο της αθόρυβα και μεθοδικά όπως πρόσφατα και στην ακτοπλοΐα που έστειλε στην ΄΄’σέντρα 13 και μάλιστα όλοι τους μεγάλοι.

10. Το πώς οι 3 προμηθεύτριες καυσίμων στην Κρήτη, κάνουν το 0,10 του λεπτού τα μεταφορικά στο λίτρο, 16 λεπτά επάνω στο λίτρο για τον βενζινά και τον καταναλωτή, είναι απλούστατο να εντοπιστεί, και γράμματα γνωρίζω που λέμε, αλλά και να δημοσιευτεί στις τσέπες ποιανών πηγαίνει η αφαίμαξη του περήφανου Κρητικού και του επισκέπτη της Κρήτης, με το συνολικό κατάντημα και της φετινής τουριστικής ερημιάς και αυτών που θα ακολουθήσουν.

11. Τουριστικοί προορισμοί – δρομολόγια για Καστέλλι, από Κύθηρα, Γύθειο, Νεάπολη, Καλαμάτα, Πειραιά, με 3 δρομολόγια του Μυρτιδιώτισσα της ΑΝΕΝ έγιναν μόνο 1, με βλάβη των μετόχων των ταξιδιωτών και της τουριστικής κίνησης της Κισσάμου.

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live
διαφημίσεις