17.8 C
Chania
Thursday, April 18, 2024

Άρης Κοσμίδης, συγκυβερνήτης Airbus 320: Ο εμπειρότατος Κυβερνήτης της GermanWings είχε 6000 ώρες πτήσεων, αλλά εγώ με 6500 ώρες δεν μπόρεσα να γίνω Κυβερνήτης

Ημερομηνία:

Του Αρη Κοσμίδη

Επειδή κουράστηκα όλο και συχνότερα σε παράξενα αεροπορικά ατυχήματα να διαβάζω παράξενες εξηγήσεις από κάθε είδους ειδήμονες, αποφάσισα να σας εμπιστευτώ τη γνώμη μου.

Πολλά από τα τελευταία ατυχήματα κατά την κρίση μου, έχουν έμμεσα κοινές αιτίες.

Πρώτα θα ήθελα να αναλογιστείτε πώς είναι δυνατό, με 30€ να αγοράζετε ένα εισιτήριο για να πετάξετε από την Αθήνα στο Λονδίνο.
Τι μπορούν να καλύψουν αυτά τα 30€;

Όταν ήμουν μικρός το επάγγελμα του πιλότου ήταν ένα από τα πλέον περιζήτητα. Οι μισθοί των πιλότων ήταν απίστευτοι και το βιοτικό τους επίπεδο αξιοζήλευτο.

Μετά την εμφάνιση των εταιριών Low cost, όλα αυτά χάθηκαν.

Οι εταιρίες αυτές επηρέασαν και τις υπόλοιπες, με αποτέλεσμα οι πιλότοι σε όλο τον πλανήτη να τρέχουν και να μη φτάνουν.

Το επάγγελμα δεν είναι πλέον τόσο περιζήτητο και τα standards μειώθηκαν.

Ο εμπειρότατος Κυβερνήτης της GermanWings είχε 6000 ώρες πτήσεων, αλλά εγώ με 6500 ώρες δεν μπόρεσα να γίνω Κυβερνήτης.Όταν είχα την εμπειρία του καμικάζι συγκυβερνήτη, συνέχισα να πετώ για μια δεκαετία μέχρι να μπω στο Αirbus,με 5500 ώρες (αυτός μπήκε με 500 ώρες!!!).

Προτίμησα να παραιτηθώ από τις αεροπορικές μου δραστηριότητες, διότι σε συνδυασμό με την υψηλή φορολογία στη χώρα μας, το επάγγελμα αυτό κατάντησε ένα ακριβό hobby.
Όλοι οι συνάδελφοι μου έγιναν μετανάστες και ζουν σε χώρες τις Ασίας (κοντινές έως πολύ μακρινές).

Αν κρίνω από τα ωράρια εργασίας τους και τις οικογενειακές καταστάσεις που αντιμετωπίζουν, πολύ πιθανό κάποιοι να πάσχουν από βαριές μορφές κατάθλιψης.

Η εικόνα του πιλότου που αφήνει το πιλοτήριο για να πάει στην τουαλέτα, είναι μια κατάσταση που έχει παίξει πολύ τα τελευταία χρόνια σε ατυχήματα. Δεν είναι το κατούρημα μόνο, έχει και μέλι πίσω, και η μονοτονία μεγάλη, από τότε που μας κλείδωσαν μπροστά.

Ε, λοιπόν αυτό μου γυρνά τα νεύρα!
Δε θυμάμαι στις 6500 ώρες, να άφησα ποτέ τη θέση μου και νομίζω ότι δεν θα το έκανα ούτε αν πετούσα υπερατλαντικά. Δεν είναι σωστός επαγγελματισμός!

Έτσι, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι που βρίσκονται μπροστά είναι ανεπαρκείς για τις θέσεις αυτές.

"google ad"

Και αυτό μάλλον θα πρέπει να το δεχθούμε ως σημείο των καιρών μας…After all, you get what you pay for! 

Άρης Κοσμίδης, Πιλότος, Συγκυβερνήτης Airbus 320

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ