14.8 C
Chania
Friday, March 29, 2024

“Ελάφρυνση χρέους”: Η νέα πολιτική απάτη που υποστηρίζει η “Αριστερά” και όλη η άρχουσα πολιτικο – οικονομική τάξη της Ελλάδας

Ημερομηνία:

*Του Αλέξανδρου Κουτσομητόπουλου

{ … } ΤΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ ΚΡΑΤΗ ΘΑ ΑΠΕΧΟΥΝ οιασδήποτε παρεμβάσεως , αμέσου η έμμεσου , μονομερούς η συλλογικής εις τας εσωτερικάς η τας εξωτερικάς υποθέσεις, τας ανήκουσας εις την εσωτερικήν δικαιοδοσίαν ετέρου συμμετέχοντος Κράτους , ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΩΝ ΑΜΟΙΒΑΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΟΥΣ {…}

{ … } ΟΜΟΙΩΣ ΘΑ ΑΠΕΧΟΥΝ ΕΙΣ ΠΑΣΑΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΝ , ΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ , στρατιωτικού η πολιτικού , ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ Η ΑΛΛΟΥ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗΝ ΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ , ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΥΦ΄ ΕΤΕΡΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ , ΤΩΝ ΕΓΓΕΝΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΝ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΤΥΠΟΥ { … }

( Απόσπασμα από την «Τελική Πράξη του Ελσίνκι « ( 1975, ΔΑΣΕ – Διάσκεψη Ασφάλειας & Συνεργασίας στην Ευρώπη , η οποία μετά 1990 μετεξελίχθητε σε «Ο.Α.Σ.Ε» ενσωματώνοντας τις διακηρύξεις με τις βασικές αρχές του «Ελσίνκι»).

Η ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΟΜΗΡΙΑΣ ( ΜΑΣ ) :

Με την Οργουελικού τύπου «μεταγλώσσα» η νέα πολιτική απάτη που μας παρουσίασε ο “lite – Γερμανός” , Υπουργός «επί» των οικονομικών της Γαλλίας Πιερ Μοσκοβισί,, η συνέχιση Κηδεμονίας της Ελλάδας σαν «Αποικία Χρέους» ονομάζεται «ελάφρυνση χρέους» («Κόκκινη γραμμή» το «κούρεμα» του χρέους, λέει ο Μοσκοβισί . http://www.altsantiri.gr/…/kokkini-grammi-kourema-tou-chre…/ ).

Με αυτό τον όρο ο Επίτροπος του σε επιθανάτιο ρόγχο «Γαλλο – Γερμανικού Άξονα» στην Ε.Ε., ενόψει του “Eurogrup της 24ης Μαίου , δηλώνει πως – αποκλείεται – το «Κούρεμα» του δημόσιου χρέους , με τους ευνοϊκούς όρους που ίσχυσαν μεταπολεμικά για την Γερμανία , όπως αργότερα και για τις υπερχρεωμένες χώρες του λεγόμενου «τρίτου & αναπτυσσόμενου κόσμου» και θέλει να μας «σώσει» μόνο με την – προσωρινή – μείωση – της καταβολής των «τόκων» και όχι των «χρεολυσίων» που αναλογούν στο χρονοδιάγραμμα των προγραμματισμένων δόσεων μεικτής καταβολής «τοκοχρεολυσίων» που πρέπει να εξοφλεί η Ελλάδα τα επόμενα είκοσι χρόνια .

Και αμέσως μετά ακολούθησε η «φιλελληνική & ανθρωπιστική » πρόταση του Δ.Ν.Τ. που δηλώνει , επίσης όπως ο Π. Μοσοκοβισί, πως :

«ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ» ΟΧΙ «ΚΟΥΡΕΜΑ» ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ , αλλά θέτει με παραπλανητικό – ομιχλώδη τρόπο την “διαφωνία” του προς την Ε.Ε. με την παρακάτω τοποθέτηση :

«Είναι εφικτό να αποκατασταθεί η βιωσιμότητα του χρέους (σ.σ. της Ελλάδας) χωρίς “κούρεμα” (σ.σ. διαγραφή μέρους του χρέους από τους πιστωτές), αλλά αυτό θα συνεπαγόταν την παραχώρηση ιδιαίτερα ευνοϊκών όρων σε ό,τι αφορά τα δάνεια, κυρίως μιας μακράς περιόδου χάριτος και ωρίμανσης και πολύ χαμηλών επιτοκίων», ανέφερε ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ , Τζέρι Ράις , κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των εκπροσώπων του Τύπου.
( http://www.epikaira.gr/…/dnt-i-ee-ofeilei-a-paraxorisei-sti… )

Για να καταλήξουμε στην Ανακοίνωση του «Φρουραρχείου» της Ε.Ε. ( του Υπουργείο Οικονομικών της Γερμανίας , υπό τον Βόλφ – Γκάνκ ( ετυμολογικά στην γερμανική γλώσσα , ο … «στα βήματα του λύκου» ) Σόϊμπλε , ο οποίος για πολλούς συμβολίζει τον «Μαρκήσιου Ντε Σαντ» η έχει αναλάβει να παίζει τον «ρόλο του κακού» για να αποσπά ( με την συγκατάθεση βέβαια της «πιο ήπιας» – προς τα έξω – , Α. Μέρκελ ) , σ΄ένα διαρκές καλά στημένο σενάριο εκβιασμών και τρομοκρατίας ) περισσότερες παραχωρήσεις από υπόδουλους «διαπραγματευτές» , με την οποία μας δήλωσαν ότι …

«Τα περί πρότασης του ΔΝΤ για περίοδο χάριτος των ελληνικών δανείων ως το 2040, «δεν αλλάζουν κάτι στα δεδομένα που θα συζητηθούν στο Eurogroup» της 24ης Μαΐου, διευκρίνισε σήμερα ο εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών , Γιουργκ Βαϊσγκέρμπερ…»
( http://www.ethnos.gr/…/germaniko_ypoik_para_ta_peri_protas…/ )

ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ – ΑΝΤΙΘΕΤΟ – ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Ο ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΤΟ 1932 ΜΕ ΤΗΝ «ΜΟΝΟΜΕΡΗ» ΚΗΡΥΞΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΣΤΟ ΤΟΤΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ( «ΧΡΕΟΣΤΑΣΙΟ» ) ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙ Ο Ι. ΜΕΤΑΞΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ( 1940 ) , που είχε καθορίσει πλήρη «στάση πληρωμών» ΤΩΝ ΧΡΕΟΛΥΣΙΩΝ , που αποτελούν την μεγαλύτερη οικονομική επιβάρυνση για μια «δανειολήπτρια χώρα» , ( παρά τις έντονες διαμαρτυρίες κυρίως των Άγγλων «πιστωτών και συμμάχων μας» ). Με μοναδική αποδοχή , σαν αναγνώριση ύπαρξης του τότε δημόσιου χρέους ( συνεπώς μη – αυτόματης «διαγραφής η κουρέματος» του ) την καταβολή ενός μικρού – ποσοστού – ( 3, 5 – 4, 5 % ) των αναλογούντων «τόκων» των ετήσιων δόσεων για «χρεολυσία» !

Παράλληλα ο Γάλλος Ε.Ε – Επίτροπος και υπουργός οικονομικών της χώρας του , Herr Μοσχοβισί , θέτει σαν «δεύτερη κόκκινη γραμμή» , εκτός από τον αποκλεισμό του κουρέματος της ονομαστικής αξίας των δανείων «μας» , η οποία είναι .. , πάλι σύμφωνα με την Οργουελική μεταγλώσσα , η πλήρης τήρηση των εκβιαστικά επιβεβλημένων λεγόμενων «μεταρρυθμίσεων».

"google ad"

Δηλαδή των μέσω «μνημονίων συμφωνίας» ( «memorandum of understanding» ) , ΑΠΟΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ – ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟ «1900» – ΤΟ 1919 & ΤΟ «1945» ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ – ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ – ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ ΛΕΓΟΜΕΝΟΥ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ» ΠΟΥ ΙΣΧΥΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2009 ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΥΓΕΙΑΣ & ΤΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ

«Μεταρρυθμίσεις» – Απορρυθμίσεις , οι οποίες είναι ισάξιες των συνθηκών που επιβάλλουν η κάθε είδους «παλινόρθωσεις» και «αντεπανάστασειςς» που συναντάμε στο διάβα της ιστορίας, oi οποίες για πολλούς παραβιάζουν το ισχύον «διεθνές δίκαιο» και τις «διεθνείς συμβάσεις» για την ελάχιστη εγγύηση των βασικών ανθρώπινων δικαιωμάτων και την προστασία από «ανισοβαρείς και αθέμιτες συμβάσεις» υπό καθεστώς σκλαβιάς και δουλείας , μεταξύ συμβαλλομένων μερών διαφορετικής οικονομικής δύναμης .

Με την παραβίαση των «χρηστών ηθών» ( που αποτελούν μέρος του γραπτού και του εθιμικού δικαίου σε κάθε «ευνομούμενη χώρα», συνεπώς κατά προέκταση και του «διεθνούς δικαίου» ) και πρέπει υποτίθεται να ισχύουν σε κάθε εμπορική και οικονομική συνδιαλλαγή ( βλέπε σχετικά για την παραβίαση του διεθνούς δικαίου με την οικονομική και όχι μόνο «επίδειξη ισχύος» στα «μνημόνια όρων και προαπαιτούμενων» και το εισαγωγικό απόσπασμα από την Τελική Πράξη / Διακήρυξη του Ελσίνκι , αρχές που έχουν ενσωματωθεί στον μετά το 1990 λεγόμενο «Οργανισμό για την Ασφάλεια & την Συνεργασία στην Ευρώπη» , ο οποίος , το αναφέρουμε με την ευκαιρία «επικουρικά» , επίσης μετεξελίσσεται, σύμφωνα και με την εμπειρία και της «Ουκρανικής Κρίσης» , σ΄ένα μικρό …«Γερμανικό Πολιτικοστρατιωτικό Ν.Α.Τ.Ο» στην Ευρώπη ).

ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ , μπροστά στην καθημερινή εξέλιξη της κοινωνικής εξαθλίωσης οι οποία παράγει την παραπέρα διάλυση της μέχρι τώρα ισχύουσας «κοινωνικής συνοχής», μέσω του αγώνα – ατομικής – “επιβίωσης”

Τα φαινόμενα της «οικονομικής εξαθλίωσης , της ανεργίας & κυρίως της μετανάστευσης» ( που σημαίνει αποκοπή από τον κοινωνικό εθνικό κορμό ) , αποτελούν τους βασικούς παράγοντες διάλυσης της κοινωνικής συνοχής , η οποία αποτελεί προϋπόθεση για την ανάπτυξη ενός «Λαϊκού – Δημοκρατικού Κινήματος Αντίστασης – Εθνικής και Κοινωνικής Χειραφέτησης» , για την αναγέννηση – ανασυγκρότηση & ανοικοδόμηση της Ελλάδας ..

ΕΙΝΑΙ …– ΝΑΙ – Η ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ – «ΚΗΡΥΞΗ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ» ΤΩΝ – ΧΡΕΟΛΥΣΙΩΝ – ΜΕ ΜΙΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΗ «ΠΕΡΙΟΔΟ ΧΑΡΙΤΟΣ 8 – 10 ΧΡΟΝΩΝ»

Εάν απαιτείται σαν ένδειξη αναγνώρισης της μη «αυτόματης διαγραφής η κουρέματος» του δημόσιου χρέους «μας», η καταβολή μόνο ενός μικρού ποσοστού ( όπως στην περίοδο του 1932 – 1940 ) των «αναλογούντων τόκων» στις προγραμματισμένες εξοφλητικές δόσεις των χρεολυσίων , αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί σαν εφικτή «εναλλακτική πρόταση» , εκ μέρους της Ελλάδας , όμως με τις εξής ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ , οι οποίες θα πρέπει να ανακοινωθούν επίσης παράλληλα με την Ανακοίνωση Στάσης Πληρωμών προς τους «συμμάχους» πιστωτές μας :

Στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα ( της αυτό – προσδιοριζόμενης «περιόδου χάριτος» ) της ουσιαστικής παύσης πληρωμών – εξυπηρέτησης του εξωτερικού χρέους «μας» , συγκροτείτε με πρόσκληση της Ελλάδας μια κοινά αποδεκτή με τους πιστωτές «Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων» η οποία θα εξετάσει και θα ασκήσει «λογιστικό έλεγχο» για το πραγματικό ύψος του δημόσιου εξωτερικού χρέους της Ελλάδας.

Επιτροπή η οποία θα πρέπει να εξετάσει εκτός των άλλων και το Πόρισμα – Έκθεση της υπό την κα Ζ. Κωνσταντοπούλου «Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου» του Ελληνικού Κοινοβουλίου και να εκδώσει , μέσα σε χρονικά προσδιορισμένο εύλογο χρονικό διάστημα και πάντως πολύ πριν την λήξη της «περιόδου αναστολής καταβολής χρεολυσίων» , το δικό της πόρισμα, βάσει του οποίου θα συγκληθεί εκ νέου : ·

Νέα Συνδιάσκεψη των εκπροσώπων της Ελλάδας και των Δανειστών – πιστωτών της στην οποία θα πρέπει προσδιοριστεί το οριστικό ποσό των οφειλών της χώρας μας , αφού προσδιοριστεί ένα αποτελεσματικό «κούρεμα» – περικοπής του με βάσει τις ευνοϊκές πρόνοιες και ρυθμίσεις των «δυτικών χωρών» στον «συμμαχικό αγώνα» κατά του «Γερμανικού Άξονα» στον Β΄Π.Π , στην Διάσκεψη για την Ρύθμιση του Εξωτερικού Χρέους της Γερμανίας , η οποία κατέληξε το 1953 στην «Συνθήκη του Λονδίνου».

Γεγονός που σημαίνει μεγάλο χρονοδιάγραμμα ( 50 – 60 ετών ) και ετήσιες δόσεις με «ρήτρα ανάπτυξης» , δηλαδή ένα ποσοστό μεταξύ του 1,5 – 2,5 % του ετήσιου «τζίρου των εξαγωγών μας» για το υπολειπόμενο μετά από ένα αποτελεσματικό κούρεμα του χρέους , ώστε να το καθιστά «βιώσιμο» και να μη θέτει σε κίνδυνο την παραβίαση άλλων «διεθνών συνθηκών» που θεσμοθετούν το δικαίωμα του κάθε κράτος να προασπίζει την πολιτική και εδαφική του ανεξαρτησία , την ευημερία , την υγεία , παιδεία και την κοινωνική του συνοχή – από συνθήκες οικονομικής εξαθλίωσης.

Το δε αποτέλεσμα μιας ενδεχόμενης Συμφωνίας σε αυτή την διαπραγμάτευση θα πρέπει να τεθεί σε ΔΗΜΟΦΙΣΜΑ για την έγκρισή του, σε μια προσπάθεια «αποκατάστασης» της όλο και λιγότερης ( κοινοβουλευτικής και μη ) δημοκρατίας και Λαϊκής Κυριαρχίας στην χώρα μας και στις χώρες μέλη της Ε.Ε ( στις οποίες τελευταία αμφισβητείται όλο και πιο επίσημα η αναγκαιότητα διεξαγωγής «δημοψηφισμάτων» !

Επίσης η Ελλάδα ν΄ ανακοινώσει – προαναγγείλει πως στα πλαίσια των διαπραγματεύσεων αυτών που θα ακολουθήσουν την Άμεση Στάση Πληρωμών και την έκδοση Πορίσματος από κοινά αποδεκτή «Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων» θα θέσει υπό εξέταση και θα διεκδικήσει :

Την περίπτωση ενδεχόμενων «Αποζημιώσεων» για τα μέχρι τώρα λάθη προβλέψεων και «επιβαλλόμενων προγραμμάτων διάσωσης» της που είχαν γενικά αναγνωρισμένες οικονομικές και κοινωνικές καταστροφικές συνέπειες , όπως ΚΑΙ τον …

Άμεσο «συμψηφισμό» εκείνων των οφειλών της από τον Ε.Μ.Σ που αναλογούν στην Γερμανία , με – μέρος – του «Εξαναγκαστικό Κατοχικό Δάνειο» ( «Πιστώσεις» , που υπερέβαιναν τα «νόμιμα» Έξοδα Κατοχής προς το Γ΄ Γερμανικό Ράιχ , σύμφωνα με τον απερίγραπτο οπορτουνισμό της Γερμανίας που περιπαίζει και επικαλείται το «διεθνές δίκαιο» όπου και όποτε αρμόζει στα συμφέροντα του ) ) . όπως επίσης ότι προτίθεται να – προσβάλει – άμεσα σε διεθνή δικαιοδοτικά όργανα «ομολογιούχων & πιστωτών» ( όπως στο «Κλαμπ Ομολογιούχων & Πιστωτών των Παρισίων» , στην «Παγκόσμια Τράπεζα» του Ο.Η.Ε , στον Π.Ο.Ε. και αλλού ) εκείνο τον ΑΝΙΣΟΒΑΡΗ όρο της 1ης «δανειακής σύμβασης» του 2010 που αποκλείει τον – συμψηφισμό – των «παρεχόμενων δανείων» της κάθε συμμετέχουσας χώρας στον δανεισμό της Ελλάδας – με άλλα – δικά της – χρέη και οικονομικές υποχρεώσεις προς την δανειολήπτρια χώρα ( Ελλάδα)

Το ζήτημα αυτό , ο συγκεκριμένος ανισοβαρής «μνημονικός όρος» , αλλά και άλλες σχετικές διατάξεις αποτελεί παραβίαση της κοινά αποδεκτής αρχής για την τήρηση των «Χρηστών Ηθών» σε κάθε οικονομική και εμπορική συνδιαλλαγή , σε όλα τα ας πούμε «ευνομούμενα κράτη»

ΚΑΙ ΔΕΝ εξαρτάται από το γεγονός εάν αντιπρόσωποι μιας χώρας ( όπως οι από το 2010 και μέχρι σήμερα «μνημονιακές κυβερνήσεις» της Ελλάδας ) τον αποδέχθηκε με την υπογραφή η την «σιωπηρή αποδοχή» τους η όχι , ΑΛΛΑ από το εάν είναι νόμιμος , σύμφωνα με το «κοινό περί δικαίου αίσθημα» , το γραπτό και εθιμικό δίκαιο της κάθε χώρας και κατά προέκταση του «διεθνούς δικαίου».

Με άλλα λόγια για να το πω απλά , κανείς δεν μπορεί να υπογράψει μια συμφωνία με την οποία αποδέχεται να είναι σκλάβος του άλλου και ο «αντισυμβαλλόμενος» να εκλαμβάνει πως η συγκεκριμένη «συμφωνία & σύμβαση» έχει ισχύ και κάθε άλλη αμφισβήτηση η αντίδραση αποτελεί δήθεν αυθαίρετη «αθέτηση» ανάληψης ευθύνης και υπο – χρέωσης.

Επίσης η Ελλάδα , ανεξάρτητα από το διακανονισμό και τις διαπραγματεύσεις για το εξωτερικό της χρέος , προσφεύγει άμεσα στο Δ.Δ. της Χάγης κατά της Γερμανίας ( εάν δεν προσφέρει η Γερμανία την αναγκαία – συναίνεση της – για την δικαιοδοσία του , τότε διακόπτεται σε «πρώτη φάση» κάθε συμμετοχή γερμανικών εταιρειών σε «διαγωνισμούς του ελληνικού δημοσίου») με το αίτημα , – όχι – να μας αναγνωρίσει τις Επανορθώσεις , ύψους 7, 1 δισεκατομμυρίων δολαρίων αγοραστικής αξίας του 1938 – που είναι ήδη αναγνωρισμένες – από την διεθνή συνδιάσκεψη των Συμμάχων στο Παρίσι το 1945/1946 ( των «Ηνωμένων Εθνών» κατά του Γερμανικού / φασιστικού «Άξονα» , που ίδρυσαν το 1946 τον Ο.Η.Ε , όπως και και το δικαστήριο του ( το Δ.Δ. τ. «Χάγης» ) , ΑΛΛΑ Ν΄ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ .ΠΩΣ … η «Συνθήκη των 4 + 2 για την ενοποίηση της Γερμανίας ( το “Μαύρο 1990” ) , ΕΙΝΑΙ όχι μόνο “de facto” , αλλά και “de –Jura” η προαπαιτούμενη , σύμφωνα με το ισχύον διεθνές δίκαιο του πολέμου , «Συνθήκη Ειρήνης» μεταξύ των πρώην εμπολέμων κρατών στον Β’ Π.Π ΚΑΙ ΟΤΙ … η “Γερμανία δεν μπορεί να εμπαίζει την διεθνή κοινότητα , να παραχαράσσει και να καταπατά τις διεθνείς συνθήκες με αντίθετους ισχυρισμούς… ”

Και οφείλει , σύμφωνα με την «Συνθήκη Ειρήνης» της “12 Σεπτεμβρίου 1990” που τέθηκε σε ισχύ από την “3η Οκτωβρίου 1990” ( την παραπλανητικά ονομαζόμενη «Συνθήκη για την Ρύθμιση των Ζητημάτων που αφορούν την Γερμανία» ) η οποία απέδωσε την «γερμανική ανεξαρτησία» και τερμάτισε το « συμμαχικό κατοχικό καθεστώς με όλες τις μέχρι τότε πρόνοιες του», όπως ορίζει το “διεθνές δίκαιο του πολέμου” , αλλά και το άρθρο «5» της «Συνθήκης του Λονδίνου , 1953 , για την ρύθμιση των Γερμανικών Εξωτερικών Χρεών» , να καθίσει με την Ελλάδα – άμεσα στο «τραπέζι των διαπραγματεύσεων» – για την τελική ρύθμιση των εκ του πολέμου οφειλών της ( Επανορθώσεων – Αποζημιώσεων ) , για ένα άδικο – διεθνώς αναγνωρισμένο & στιγματισμένο επιθετικό – κατακτητικό πόλεμο ( και στο Προοίμιο του Καταστατικού Χάρτη του Ο.Η.Ε. και στις Αποφάσεις του “Διεθνούς Στρατοδικείου της Νυρεμβέργης”). Ένα γεγονός που επιβάλει την υποχρέωση της για «Επανόρθωση – Αποκατάσταση», δεδομένα που φάινεται να ξεχνά η αντιστέκεται ο διαχρονικός γερμανικός οπορτουισμός

Η πρόταση μας για την Άμεση Στάση Πληρωμών , η οποία συμφωνούμε , πως υπό τις παρούσες αντικειμενικές και υποκειμενικές συνθήκες στην Ελλάδα και στον διεθνο – πολιτικό μας περίγυρο – δεν προβάλει ας πούμε «επαναστατικά» την «άμεση διαγραφή» η το «κούρεμα» του χρέους «μας» , αλλά αποσκοπεί σε μια προσπάθεια μεταβατικής πραγματικής και όχι εικονικής – παραπλανητικής – ελάφρυνσης των βαρών που αντιμετωπίζει σήμερα σε συνθήκες – σύνθλιψης του – ο ελληνικός λαός σήμερα.

‘Εχοντας υπόψη πως σταδιακά μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια , σύμφωνα με τα προγράμματα ξένων και ντόπιων νεκροθαφτών του, θα πρέπει η χώρα μας να καταβάλει ετήσια από 6 μέχρι και 22 δισεκατομμύρια ευρώ ! για – χρεολύσια – και «μειωμένους» ( μετατιθέμενους ) – τόκους -.

Τα οποία θα προέρχονται από «πλεονάσματα» , που ακούγεται ωραία σαν να πρόκειται για μια δημοσιοοικονομική “εξυγίανση» από «παράλογα» έξοδα.

Εάν αυτά τα ποσά , συνολικά κατά προσέγγιση αρκετά πάνω από τα 100 δις για τα επόμενα χρόνια κρατηθούν και διατεθούν για την πολύκροτη και αναμασώμενη ( από τα «δεξιά μέχρι την λεγόμενη αριστερά» ) μέχρι βαθμού ευτελισμού της έννοιας και του στόχου , για παραγωγικές επενδύσεις – σε όλους τους τομείς και όχι μόνο στην “αγροτική οικονομία”, Τότε ίσως ξεκινήσει μια «αναστροφή» του κλίματος.

‘Όμως επιτρέψτε μου εδώ να εκφράσω τον προβληματισμό και την δυσπιστία μου σε όσους επικαλούνται την «παραγωγική ανασυγκρότηση» χωρίς να λένε – εξηγούν πως η νέα ας πούμε «μεγάλη ιδέα» δεν μπορεί να υλοποιηθεί με ουσιαστικά αποτελέσματα – χωρίς να υπάρξει «ρήξη» με μέτρα «προστασίας της εσωτερικής παραγωγής» και χωρίς να υπάρξει επίσης επιστροφή , με όποιες χώρες αυτό απαιτείται , στο «συμψηφιστικό εμπόριο» – Κλήρινγκ (Clearing). Για παράδειγμα , με την Κίνα και άλλες χώρες της Ασίας και της Αφρικής που παράγουν προϊόντα με 2 ευρώ ημερομίσθιο και παιδικ΄εργασία , μόνο με όρους “Κλήρινγκ” θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε.

Δεν μπορούμε επίσης να επιτρέπουμε να εισάγεται η “Κόκα- Κόλα” της “3 Ε” από την Βουλγαρία , η οποία πήρε τα εργαστάσια της από την Ελλάδα για παράγει στην Βουλγοαρία με μισσθούν στο “1/3” ακόμα και των σημερινών ελληνικών. Τέρμα , όποιος δεν έχει ξεκαθαρίσει όλα αυτά τα ζητηματα , θα πετύχει “ανταγωνιστική” παραγωγική ανασυγκρότηση με την παραγωγή ( τρόπος του λέγειν ) “Κρόκου Κοζάνης” , “Αυγοτάραχου Μεσολογγίου” η “Αρωματικών Βοτάνων” της Πίνδου και του Πηλίου ( καλή περίπτωση αλλά πολύ λίγη , όπως και άλλες αντίστοιχες περιπτώσεις σε όλη την Ελλάδα).

Δεν μπορεί να υπάρξει «παραγωγική ανασυγκρότηση» εάν δεν αποδεσμευτούμε η πετύχουμε σειρά «εξαιρέσεων» από τις βασικές αρχές του «ελεύθερου» – άνισου εμπορίου του «Π.Ο.Ε» και τις σχετικές «Εμπορικές και Τραπεζιτικές Οδηγίες & Συνθήκες της Ε.Ε».

Όποιος μιλά «γενικά και αφηρημένα» για πιθανότητα Παραγωγικής Ανασυγκρότησης της Ελλάδας μέσα σε συνθήκες «παγκσομιοποιημένης αγοράς» κοροϊδεύει τον εαυτό του και ίσως ασυνείδητα εξαπατά και τον κόσμο.

Στην “καλλίτερη” περίπτωση θα έχουμε εκείνη την «Ανασυγκρότηση» που μεταπολεμικά ζήσαμε υπό συνθήκες και όρους «Παγκοσμιοποιημένης Αγοράς των Η.Π.Α» με τις «τρόικες» και τους «γκάουλαϊτερ» του «Σχεδίου Μάρσαλ για την Ανοικοδόμηση της Ευρώπης».

Η οποία ( αιωνία η μνήμη του εκτελεσμένου Δημήτρη Μπάτση και στους επίσης ξεχασμένους συνεργάτες του περιοδικού “Ανταίος” που προειδοποιύσαν από το 1947 μέχρι το 1951 για τι θα κολούθησεΙ το “Σχέδιο Μάρσαλ” , τ΄οποίο “ονειρευόνται” σήμερα εκ νέου οι κ.κ. Βαρουφάκης , Τσίπρας και πολλοί άλλοι),

Μέσα σε δέκα χρόνια ( 1948 – 1958 ) «πέτυχε» να καταλήξει στην από το 1960 μαζική μετανάστευση – εξανδραποδισμό 2 – 3 εκατομμυρίων αναξιοποίητων παραγωγικών δυνάμεων της Ελλάδας , για την ανάπτυξη άλλων «εθνικών οικονομιών».

Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν έγιναν “κάποια έργα” με το “Σ.Μ.”, πέρα από ην χορηγία “παγωμένων πιστώσεων” στην άρχουσα τάξη των μεταπρατών – μαυραγοριτών των Γερμανών και των Αγγλοαμερικανών, αλλά το ερώτημα είναι σε ποιους τομείς και για ποιο σκοπό έγιναν, το τι απέφεραν οι επενδύσεις του Σχεδίου Μάρσαλ.

Πάντως ποιο ουσιαστικά “αναπτυξιακά έργα” έγιναν από τα 105 εκατομμύρια δολάρια των ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΠΟΛΕΜΙΙΚΩΝ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΩΝ Πάρτε τις Γερμανικές Επανορθώσεις και όχι το Σχέδιο Μάρσαλ ! , φάναζαν ο Δ. Μπάτσης και οι συννεργάτες – συντρόφοι του από το περιοδικό “Ανταίος” , τ΄οποίο συπείρωνε όλη την μεταπολεμική επιστημονική διανοηση που προήλθε από το “Ε.Α.Μ”

Μιλάμε για ένα σχέδιο των Η.Π.Α. ( για την μετανάστευση ) που δρομολογήθηκε από το 1948 για τις χώρες του «Ευρωπαϊκού Νότου» , μέσω των προτάσεων του «Σχεδίου Μάρσαλ» και της υπο – Οργάνωσης του Ο.Η.Ε ( ο οποίος από τις αρχές του 1950 είχε περάσει στην υπηρεσία των στρατηγικών , οικονομικών και μη, σκοπών της «παγκοσμιοποίησης» των Η.Π.Α ) , τον γνωστό μας «Δ.Ο.Μ» ( ο οποίος δημιουργήθηκε το 1946 για την οργάνωση της περίθαλψης και της ΠΑΛΙΝΝΟΣΤΗΣΗΣ στις πατρίδες τους – των ξένων εργαζομένων και ομήρων που βρέθηκαν στο Ράιχ και στην συνέχεια τον μετέτρεψαν τα γνωστά «κέντρα» σε οργανωμένο φορέα ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ προς τα μητροπολιτικά κέντρα σύμφωνα με τις «τρέχουσες ανάγκες» για εργατικές δυνάμεις του παγκόσμιου καπιταλιστικού – άνισου καταμερισμού – εργασίας ).

Εάν τα ποσά που θα εξοικονομηθούν από μια «στάση – παύση πληρωμών» , η οποία είναι , μην απατόμαστε , το ίδιο «ρηξικέλευθη» όσο και μια «άμεση διαγραφή η ένα μεγάλο κούρεμα» του χρέους “μας” , αλλά σε αυτή την περίπτωση με το πλεονέκτημα ότι «πετάμε το μπαλάκι» στην αντίπερα όχθη , με την προβολή της άποψης «εμείς δεν διαγράφουμε αυτόματα» αλλά ζητάμε ικανοποιητική «περίοδο χάριτος» και έναν «επανέλεγχο» των δικών σας και των δικών μας οικονομικών αξιώσεων» , ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ σε μια “δημοκρατικά προγραμματιζόμενη” με πλήρη διαφάνεια , οικονομική ανάπτυξη και για την εγγυηση της ελάχιστης κοινωνικής πρόνοιας ΚΑΙ ΔΕΝ αναζητήσουμε νέα κακόφημα «Σχέδια Μάρσαλ» ( «Πακέτο Γιούνγκερ» με τα κονδύλια των λεγόμενων «διαρθρωτικών ταμείων» της Ε.Ε και χωρίς την «ιδία συμμετοχή μας» ) , που θα επιτείνουν την εξάρτηση , την στρεβλή ανάπτυξη της χώρας και την εκβαρβάρωση των εργασιακών σχέσεων και κοινωνικών δικαιωμάτων, ΤΟΤΕ …

“Ίσως” – υπάρξει μια αναστροφή του θλιβερού – καταπιεστικού κλίματος για τον ελληνικό λαό.

Αντιστροφή που μπορεί να δρομολογηθεί και να υλοποιηθεί από μια τετραετή μετωπική διακυβέρνηση της χώρας , από δημοκρατικές πολιτικές δυνάμεις «Εθνικής και Κοινωνικής Χειραφέτησης» ( που δεν έχουν εμπλακεί στις μέχρι τώρα «διασώσεις» μας ).

Οι οποίες οφείλουν να παρουσιάσουν και να “ζυμώσουν” μέσα στον ελληνικό λαό ένα κατανοητό και εύληπτο “πενταετές πρόγραμμα οικονομικής ανάπτυξης” , αποδέσμευσης από κάθε είδους Κηδεμονία και αποκατάστασης της δημοκρατίας με ένα νέο Σύνταγμα που θ΄ αντικαταστήσει το εδώ και πολλά χρόνια κορεσμένο σε πολλά άρθρα, Σύνταγμα του 75». Πενταετές Πρόγραμμα τ΄οποίο πρέπει να τηρηθεί , με διαδικασίες πλήρους διαφάνειας και δημοκρατικού προγραμματισμού , αυστηρά & απαρέγκλιτα.

Και μόνο τότε θα μπορέσουμε “ίσως” να μιλήσουμε , εάν δεν θέλουμε να παραμείνουμε σκλάβοι , μεταξύ «πραγματικού και ιδεατού» , της κάθε … EURO – “VISION” και των «δημοσκοπήσεων» η καλλίτερα «ανασκαλοπίσεων» της κοινής γνώμης ( που καταργώντας την αναγκαιότητα προσφυγής στην λαϊκή ετυμηγορία , τώρα πια μια θεωρούμενη από τους Επικυρίαρχους «λαϊκίστική» έκφραση , – δημιουργούν – δεν καταγράφουν τη «βούληση» της κοινωνίας ) , για την «εξυπηρέτηση» της όποιας «κοινά αναγνωρισμένης » και αποδεκτής με δημοψήφισμα του ελληνικού λαού ( όχι απλά από τους άβουλους «βουλευτές» του ) , λογιστικά – οικονομικά – ελεγμένης ΚΑΙ πολιτικά αποφασισμένης , οφειλής μας .

Επειδή για να κριθεί «βιώσιμο» ένα χρέος , δεν απαιτούνται μόνο «οικονομοτεχνικές μελέτες και διαπραγματεύσεις« , αλλά και πολιτικές αποφάσεις & συμμαχίες με άλλες χώρες , η πολιτική απόφαση και βούληση καθορίζει την οικονομία και τους στόχους της και όχι το αντίθετο.

Εξάλλου και της χαριστικής «Συνθήκης για την Ρύθμιση των Γερμανικών Χρεών» («Συνθήκη του Λονδίνου» το 1953) προηγήθηκε μια – πολιτική απόφαση – των «δυτικών συμμάχων».

Υ.Γ. Εδώ ορισμένες δημοσιεύσεις και μελέτες που αφορούν τις οφειλές που πρέπει να “εξυπηρετήσουμε” τα επόμενα χρόνια ( σε βάθος τουλάχιτον δυο δεκαετιων ) , από τις οποίες πρέπει να απαλαγούμε , όχι με “ελάφρυνση” τόκων αλλά με “πληρη στάση πληρωμών” :

15.11.2015
Σε ποιους και πόσα χρωστάει η Ελλάδα
http://www.kathimerini.gr/…/se-poioys-kai-posa-xrwstaei-h-e…

«Θηλιά» οι δανειακές ανάγκες της Ελλάδας, ειδικά μετά το 2021
13,1 δισ. για τοκοχρεολύσια το 2016 – Η εξομάλυνση στο επίκεντρο της αναδιαπραγμάτευσης του χρέους
Τετάρτη, 02 Δεκεμβρίου 2015

http://www.naftemporiki.gr/…/thilia-oi-daneiakes-anagkes-ti…

Η Ελλάδα πρέπει να εξυπηρετήσει χρέη ύψους 322,1 δισ. ευρώ έως το 2030
ΣΩΤΗΡΗΣ ΝΙΚΑΣ
http://www.kathimerini.gr/…/h-ellada-prepei-na-e3yphrethsei…

14s18ypoxreos-thumb-large

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ