14.8 C
Chania
Friday, March 29, 2024

Ελ Γκρέκο μετά μουσικής στο Μέγαρο Μουσικής

Ημερομηνία:

Στις 27 Νοεμβρίου το συγκρότημα «Εν Χορδαίς» «ακολουθεί» τη δημιουργική πορεία του κορυφαίου ζωγράφου

Τετρακόσια χρόνια μετά τον θάνατo ενός από τους σημαντικότερους ζωγράφους στην εικαστική ιστορία της ανθρωπότητας, του Ελ Γκρέκο, το συγκρότημα «Εν Χορδαίς» ακολουθεί βήμα – βήμα το ταξίδι του από την Κρήτη στη Βενετία και από εκεί στο Τολέδο. Και «αφουγκράζεται τα μουσικά ερεθίσματα του μεγάλου ζωγράφου από τη μεταβυζαντινή Κρήτη, τη Βενετία της Αναγέννησης και το Τολέδο της θρησκευτικής ανάτασης» για να αποκαλύψει «το μουσικό ψηφιδωτό που πλαισίωνε τον μέγα πρόδρομο της σύγχρονης τέχνης, με έργα μεταβυζαντινών μελουργών, σκοπούς και τραγούδια από την κρητική παράδοση καθώς και με αναγεννησιακή μουσική από την Ιταλία και την Ισπανία».

Το εξαιρετικά ενδιαφέρον μουσικό ταξίδι ερευνά τη σχέση του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου με τη μουσική, και θέτει ερωτήματα, όπως: Πώς επηρέαζε το ζωγραφικό του έργο την έμπνευση και την καθημερινότητά του; Ποιες μυστικές διαδρομές συνδέουν τη μουσική της εποχής του με τους αξεπέραστους εικαστικούς κώδικές του; Φιλική συμμετοχή: Μαρία Φαραντούρη.

Info:

27 Νοεμβρίου 2014

ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ, Βασιλίσσης Σοφίας & Κόκκαλη , Αθήνα

Τηλ.: 2107282333

Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης. Ώρα: 20.30. Εισιτήρια: Φοιτητές, νέοι, άνεργοι, ΑΜΕΑ: € 6,5, Πολύτεκνοι, 65+: € 8,5, Ζώνη Γ: € 11, Ζώνη Β: € 20, Ζώνη Α: € 28, Διακεκριμένη Ζώνη: € 40.

 

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ