21.8 C
Chania
Friday, March 29, 2024

ΣΕΠΕ Χανίων: “Τα σχολεία πρέπει να ανοίξουν και να μείνουν ανοιχτά και ασφαλή αλλά με μέτρα όμως και όχι με επικοινωνιακές ανακοινώσεις και πειραματισμούς”

Ημερομηνία:

“Τα σχολεία πρέπει να ανοίξουν και να μείνουν ανοιχτά και ασφαλή. Με μέτρα όμως και όχι με επικοινωνιακές ανακοινώσεις και πειραματισμούς”, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Χανίων.

Πιο αναλυτικά στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

«Τόσο καιρό προτείνουμε – διεκδικούμε – κινητοποιούμαστε, ώστε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και η Κυβέρνηση να λάβουν μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων, αλλά η Κυβέρνηση της ΝΔ και το Υπουργείο Παιδείας αδιόρθωτοι!

Η Κυβέρνηση επιλέγει να ανοίγει και να κλείνει τα σχολεία με τους ίδιους όρους λειτουργίας των σχολείων του Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου – Νοεμβρίου χωρίς να αναλογίζεται τι έχει συμβεί και τι συμβαίνει στην εκπαιδευτική κοινότητα και στην ευρύτερη κοινωνία, όλο αυτό το χρονικό διάστημα, καθώς – δυστυχώς για όλους/ες – είχαμε πολλούς φίλους και συγγενείς ασθενείς, διασωληνωμένους ακόμα και απώλειες ζωών.

Το υπουργείο Παιδείας περιορίστηκε στην διάθεση των μασκών προστασίας και στα παγούρια των μαθητών ενώ δεν πήρε ούτε ένα άλλο μέτρο για την συνέχεια των μαθημάτων με ανοιχτά σχολεία.

Συνεχίζουν με επικοινωνιακούς όρους να χειρίζονται την τραγική κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, ως προς τη λειτουργία των σχολείων στο πλαίσιο της πανδημίας, παρουσιάζοντας μια εικόνα κανονικότητας, χωρίς στην ουσία να λαμβάνει, ακόμα και τώρα,
κανένα μέτρο, ώστε τα σχολεία να ανοίξουν και να παραμείνουν ανοιχτά με ασφάλεια.

Οι πολιτικές επιλογές και προτεραιότητες που θέτει η ΝΔ και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, αναδεικνύουν με εμφατικό τρόπο την αδιαφορία για παροχή των βασικών κοινωνικών αγαθών σε όλους τους πολίτες και μαθητές ισότιμα, την αδιαλλαξία και την εμμονή σε καταστροφικές επιλογές για την κοινωνία επιχειρώντας κορυφαία ζητήματα, που αφορούν την συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών, να τα «κρύψουν κάτω από το χαλί».

Τη θέση των ουσιαστικών μέτρων παίρνουν τα ατομικά τεστ και η «ατομική ευθύνη» που δεν απολείπουν από το οπλοστάσιο της Κυβέρνησης. Η εβδομαδιαία χρήση των ατομικών τεστ εργαλειοποιείται και επιβάλλεται υπό την απειλή προς την κοινωνία του παρατεταμένου lock down σε λιανεμπόριο, επιχειρήσεις, εστίαση, τουρισμό και δικαστήρια.

Συνολικά από τις 8 Μάρτη μέχρι σήμερα τα κρούσματα εκπαιδευτικών και μαθητών στο νομό Χανίων είναι 15 εκπαιδευτικοί και 39 μαθητές μας ενώ αυξάνονται με γοργούς ρυθμούς.

Η κατάσταση που διαμορφώνεται χωρίς ουσιαστικά μέτρα συνιστά εγκληματική αμέλεια της υγείας μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

Το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση έστω και τώρα να συναισθανθεί τι κάνει και να προχωρήσει τώρα σε όλα τα αναγκαία μέτρα, ώστε η λειτουργία των Σχολείων να είναι τέτοια, που θα ελαττώνει κατά πολύ τους κινδύνους.

Τα σχολεία πρέπει να ανοίξουν και να μείνουν ανοιχτά και ασφαλή. Με μέτρα όμως και όχι με επικοινωνιακές ανακοινώσεις και πειραματισμούς.

Απαιτούμε ΑΜΕΣΑ :

Α) Λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων διασφάλισης της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών, με μέγιστο αριθμό τους 15 μαθητές ανά τμήμα και έναν μαθητή ανά θρανίο, προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας και πλήρη κάλυψη υγειονομικών–καθαριστικών μέσων, αραίωση των μαθητών στα μέσα μεταφοράς στο 50% πληρότητας, με δωρεάν και επαναλαμβανόμενα τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Προτεραιότητα στους εμβολιασμούς πρέπει να έχουν οι εκπαιδευτικοί. Ειδική μέριμνα για τα σχολεία ειδικής αγωγής που έμειναν ανοικτά και ανοχύρωτα.

"google ad"

Β) Αύξηση δαπανών, μέσω της ενίσχυσης του τακτικού προϋπολογισμού, για τη δημόσια εκπαίδευση.

Γ) Κάλυψη όλων των αναγκών σε τεχνολογικό εξοπλισμό των εκπαιδευτικών και μαθητών. Προσαρμογή των εκπαιδευτικών αντικειμένων και μαθημάτων για ουσιαστική εξ αποστάσεως εκπαίδευση, εφόσον απαιτηθεί ξανά. Αναπροσαρμογή της ύλης και σχεδιασμός κάλυψής της τους επόμενους μήνες.

Δ) Ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης. Να ληφθούν όλα τα απαιτούμενα μέτρα προστασίας για τη λειτουργία των σχολείων. Μείωση των μαθητών ανά τμήμα, αξιοποίηση άδειων δημόσιων και δημοτικών χώρων, μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών και προσωπικού καθαριότητας. Δωρεάν τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Αύξηση των δαπανών για τη λειτουργία των σχολείων και την εκπαίδευση.

Ε) Επίταξη του ιδιωτικού τομέα Υγείας και Πρόνοιας, με ένταξη στον κρατικό σχεδιασμό και όχι αγορά υπηρεσιών. Δωρεάν τεστ στον λαό.

Στ) Μαζικές μόνιμες προσλήψεις υγειονομικών, γιατρών, νοσηλευτών, εκπαιδευτικών, καθαριστριών. Μονιμοποίηση συμβασιούχων.

Ζ) Αποσυμφόρηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς με προσλήψεις προσωπικού, επίταξη χιλιάδων ιδιωτικών λεωφορείων που βρίσκονται σε απραξία.

Η) Να δοθούν όλα τα στοιχεία στη δημοσιότητα, από την επιτροπή των λοιμωξιολόγων και την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, για την εικόνα της διασποράς του ιού στα σχολεία της χώρας και των δεδομένων καταγραφής κρουσμάτων σε εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Θλίψη στον Δικηγορικό Σύλλογο Χανίων για τον θάνατο του Ιωάννη Αρετάκη

Ο Δικηγορικός Σύλλογος Χανίων με ιδιαίτερη θλίψη αποχαιρετά τον...

Προοπτικές ανάπτυξης ποδηλατικού τουρισμού στην Κίσσαμο

Ο ποδηλατικός τουρισμός μπορεί να συμβάλλει στην προσέλκυση υψηλού...

Επίκαιρα θέματα – Έσχατες λύσεις

Του Δημήτρη Κ. Τυραϊδή * Στην ηλικία που είμαι σήμερα...