Home ΚΟΣΜΟΣ Στάχτη και μπούρμπερη…: Η Burberry καίει προϊόντα αξίας 28 εκατ. λιρών… για να μην τα φορέσουν οι φτωχοί!

Στάχτη και μπούρμπερη…: Η Burberry καίει προϊόντα αξίας 28 εκατ. λιρών… για να μην τα φορέσουν οι φτωχοί!

Στάχτη και μπούρμπερη…: Η Burberry καίει προϊόντα αξίας 28 εκατ. λιρών… για να μην τα φορέσουν οι φτωχοί!

Στη βιομηχανία μόδας «παίζονται» πολλά δισεκατομμύρια και φαίνεται ότι υπάρχουν πολλά χρήματα για… κάψιμο! Τουλάχιστον, αυτό επιβεβαιώνουν οι ιδιότυποι χειρισμοί της Burberry!

Και αυτό γιατί, όπως αποκαλύπτουν οι Times, ο διάσημος οίκος μόδας πολυτελείας έριξε στην… πυρά προϊόντα αξίας 28 εκατ. λιρών (!) το 2017, ποσό που ισοδυναμεί με το κόστος για πάνω από 20.000 καμπαρντίνες Burberry!

Η βιομηχανία μόδας φαίνεται πως περνάει μία μίνι κρίση, αν λάβουμε ως δεδομένο τον όγκο των προϊόντων που καταστρέφει η Burberry! Δεν είναι τυχαίο ότι τα προϊόντα που κατέστρεψε αυξήθηκαν κατά 50% τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ είναι έξι φορές περισσότερα από το 2013!

Γιατί η Burberry που φημίζεται για τις πανάκριβες καμπαρντίνες και τσάντες της καταστρέφει τα προϊόντα της; Σύμφωνα με τους Times… καίγονται όσα δεν πωλούνται, αφού η πολιτική της εταιρείας είναι να μην πωληθούν τα στοκ σε τιμές ευκαιρίας και τελικά φορεθούν από τους «λάθος» ανθρώπους!

Το δημοσίευμα αναφέρει επίσης πως την πολιτική καταστροφής των εμπορευμάτων ακολουθούν κι άλλες μεγάλες εταιρείες, αφού δεν επιθυμούν να τα πουλήσουν σε χαμηλές τιμές, καθώς απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό.

Σύμφωνα με τη Burberry, τα εμπορεύματα καίγονται με ειδικές μεθόδους για να μην υπάρχουν περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Σε δήλωσή τους στους Times, κορυφαία στελέχη της Burberry διαμηνύουν πως το θέμα καταστροφής εμπορευμάτων είναι «πολύ σοβαρό».

Περιβαλλοντικές οργανώσεις έχουν πολλές φορές ασκήσει έντονη κριτική, κατά το παρελθόν, στην πολιτική των εταιρειών να καίνε τα προϊόντα τους. Η H&M είχε στείλει στο παρελθόν εμπόρευμα στη Σουηδία προκειμένου να καεί και να αξιοποιηθεί για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η Richemont που έχει τα Cartier και τα Montblanc, κατέστρεψε τα τελευταία δύο χρόνια ρολόγια αξίας 400 εκατ. λιρών, ενώ η Nike σε ανακοίνωση της παραδέχτηκε ότι κατέστρεψε προϊόντα σε κατάστημα της Νέας Υόρκης. Τέλος, υπάλληλος της Urban Outfitters αποκάλυψε ότι οδηγία της εταιρείας είναι οτιδήποτε δεν πωλείται να… περιχύνεται με πράσινη μπογιά!

Previous article Ο δρόμος των ιστορικών καφέ ξεκινάει από την Κρήτη
Next article Χανιά: 22χρονος αυτοκτόνησε στην αυλή του σπιτιού του
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.