21.8 C
Chania
Thursday, April 18, 2024

Οι φλύαροι και εμμονικοί Ιαβέρηδες

Ημερομηνία:

Γράφει ο Ειρηναίος Μαράκης

Όλα τα έχουμε, έχουμε και τον Ιαβέρη που έχει αναδειχθεί ως ο γκουρού της οδικής ασφαλείας εν Ελλάδι που όλα τα σφάζει κι όλα τα μαχαιρώνει, δηλώνοντας σε προχθεσινή εκδήλωση στα Χανιά και με αφορμή το πρόσφατο μεγάλο τροχαίο όπου δύο φοιτητές, η Στέλλα κι ο Γιάννης, έχασαν τη ζωή τους έξω από το Πολυτεχνείο Χανίων, στον κεντρικό δρόμο, ότι με τα τροχαία ατυχήματα συντηρείται μία γενοκτονία (χωρίς να ορίζει από ποιούς και γιατί) και υποστηρίζοντας πως έχουμε πολίτες με κακή παιδεία, ιδιοτελείς και κουτοπόνηρους, που ευθύνονται για αυτές τις καταστάσεις…

Αλλά για τα βασικά θέματα, που είναι ότι το κοινωνικό κι ανθρώπινο περιβάλλον και αυτοί που, έχοντας εξουσία και την ιδεολογική κυριαρχία, το διαμορφώνουν καθορίζοντας/επιβάλλοντας και τις αντίστοιχες συμπεριφορές μαζί με την (από την κεντρική πολιτική σκηνή και τους εκπροσώπους της στην Τοπική Αυτοδιοίκηση) σχεδιασμένη και ηθελημένη αδιαφορία περί οδηγικής πρόληψης (που σημαίνει, μεταξύ άλλων, δημόσιες συγκοινωνίες για όλους χωρίς ακριβά εισιτήρια, δωρεάν δημόσια πάρκινγκ, πεζοδρόμια και δρόμους ασφαλείς για οδηγούς και πεζούς, σωστή οδηγική συμπεριφορά ήδη από τα σχολικά χρόνια) ούτε κουβέντα! Στην έλλειψη παιδείας και στην ιδιοτέλεια, επιρρίπτει τις ευθύνες για τα τροχαία και τους νεκρούς στην Ελλάδα ο Ιαβέρης, κουνώντας το δάχτυλο στους απλούς πολίτες και βγάζοντας λάδι τους πραγματικούς υπεύθυνους, υποστηρίζοντας και προωθώντας την ενίσχυση της οικονομικής καταστολής, που είναι ήδη έντονη, ως απάντησης στο ζήτημα.

Μόνο γενικόλογες καταγγελίες είδαμε και ακούσαμε από τον Ιαβέρη, σχόλια για τους πολίτες που ψηφίζουν και επιλέγουν ένα σύστημα το οποίο συντηρείται χρόνια τώρα και το μόνο που κάνει είναι να στέλνει τον κάθε πολίτη στον αγύριστο, όπως σχολιάζει ο ίδιος, δίνοντας παράλληλα την ερμηνεία ότι για όλα αυτά ευθύνη έχουν οι άνθρωποι που επιλέγουν… ανθρώπους στην πολιτική μόνο με βάση το συμφέρον τους, για να βολευτούν, όχι με κοινωνικά κριτήρια. Τι ωραία άποψη! Και πόσο βολική! Μεγιστοποιώντας τις προφανείς ευθύνες από μεμονωμένους οδηγούς ή και σε ευρύτερες παραβιάσεις, φτιάχνει ο παλαίμαχος οδηγός μια θεωρία που βγάζει λάδι κυριολεκτικά τους πραγματικούς υπεύθυνους αυτής της τραγικής κατάστασης. Είναι βέβαια η ίδια θεωρία που υποστηρίζει ότι στην χώρα μας επικρατεί η κουλτούρα του ραγιαδισμού και της εσωστρέφειας, της πολιτικής και κοινωνικής παραίτησης, του ωχαδερφισμού, την ίδια ώρα και στιγμή που οι άνθρωποι σε αυτό εδώ τον τόπο αλλά και διεθνώς, αμφισβητούν, μαζί με χιλιάδες αντιφάσεις, τα δεδομένα και τις ιδέες μιας ζωής που την θέλουν, ο καπιταλισμός και τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα καθώς και οι πολιτικοί εκφραστές τους, μίζερη και υποταγμένη. Ναι, δεν είναι τίποτα άλλο οι θεωρίες του Ιαβέρη από την εφαρμογή του «όλοι το ίδιο είναι» και του No Politica του ποδοσφαίρου στον χώρο της οδηγικής κουλτούρας και συμπεριφοράς.

Ο Ιαβέρης, κι ο κάθε αντίστοιχος, που βάζει τον εαυτό του πάνω από τους άλλους, σαν σοφός Νέστορας και σαν αδέκαστος κριτής, ξεχνώντας(;) ότι ως οδηγός αγώνων, έστω και παλαίμαχος, δεν εκφράζει και την υγιέστερη έκφραση οδηγικής συμπεριφοράς! Να πούμε εδώ, κλείνοντας, πως ολόκληρο το προηγούμενο χρονικό διάστημα η συζήτηση στην πόλη μας σχετικά με το προαναφερθέν τροχαίο είχε εστιάσει, αποκλειστικά και μόνο, και πολύ σωστά, στις ευθύνες των τοπικών αρχόντων που συντηρούσαν και συντηρούν ένα δρόμο σε μια πολύ κεντρική και πυκνοκατοικημένη περιοχή της πόλης χωρίς πεζοδρόμια, διαβάσεις και φανάρια της προκοπής. Αλλά όπως είδαμε και παραπάνω, αυτά για τους φλύαρους και εμμονικούς Ιαβέρηδες είναι ψιλά γράμματα…

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αλέξης Χαρίτσης: Σκοτεινή υπόθεση η υποψηφιότητα Μπελέρη

Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξή του ο Αλέξης...

Γκλέτσος κατά Κασσελάκη για τα… θαύματα: Τι απογοήτευση είναι αυτή

Για απογοήτευση προς το πρόσωπο του Στέφανου Κασσελάκη έκανε λόγο ο Απόστολος...