19.8 C
Chania
Thursday, April 25, 2024

Aνοικτή Πρωτοβουλία Πολιτών ενάντια στην εκχώρηση του αεροδρομίου Χανίων: Εκδήλωση στην Πλατεία Δημ. Αγοράς, μετά το τέλος της παρέλασης – Δε μας σταματούν οι εκφοβισμοί

Ημερομηνία:

Με νέο κείμενό της η Ανοικτή Πρωτοβουλία Πολιτών ενάντια στην εκχώρηση του αεροδρομίου Χανίων «Ι.Δασκαλογιάννης» θέτει μια σειρά ερωτήματα, επισημαίνει το τρικ της Fraport να διαφημίζει τις συμβατικές της υποχρεώσεις για επενδύσεις 330 εκ. ευρώ ως κάτι εντυπωσιακό τη στιγμή που το χρεωκοπημένο ελληνικό δημόσιο ξόδεψε μόνο τα τελευταί 4 χρόνια ποσό 500 εκ. ευρώ για επενδύσεις στα αεροδρόμια της χώρας. Μάλιστα, τονίζουν ότι έχουν γίνει προσπάθειες εκφοβισμού πολιτών που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία όμως δεν πρόκειται να τους σταματήσουν. Καταλήγουν καλώντας τους πολίτες να συμμετάσχουν στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στην Πλατεία Δημοτικής Αγοράς αμέσως μετά το τέλος της παρέλασης.

Διαβάστε το κείμενο:

Μετά τις νέες  υπογραφές της κυβέρνησης παραχωρήθηκαν τα ΕΚΑΒ στην χρήση της Γερμανικής Fraport.  Προ ημερών υπήρξε η υπογραφή και για τους Πυροσβέστες αφαιρώντας δυναμικό  της περιφέρειας (Κίσσαμος, Κάνδανος) για την εξυπηρέτηση των «επενδυτών». Για τις παραχωρήσεις αυτές το κράτος θα λάβει από την Γερμανική κρατικά ελεγχόμενη εταιρεία 11 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, αλλά όχι από τα «εισερχόμενα κεφάλαια της» αλλά από τα νέα τέλη που θα επιβάλλει στους επιβάτες…

Ταυτόχρονα παρουσιάζει στο διαδίκτυο και σε όλα τα ΜΜΕ της Χώρας την εικόνα της επένδυσης με ελκυστικές φωτογραφίες αναφέροντας για την συμβατική της υποχρέωση για επένδυση 330 εκατ. ευρώ έως το 2020. Το ότι το Ελληνικό Δημόσιο έχει τα 3-4 τελευταία χρόνια επενδύσεις κοντά 500 εκατομμυρίων είναι στα ασήμαντα. Η δε παράδοση δημόσιας υποδομής που έχει λάβει πρόσφατες κρατικές ενισχύσεις  περνά επίσης στα απαρατήρητα. Αναζητώντας της νομιμότητα της πράξης αυτής βλέπουμε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να  απαντά για άλλα θέματα πλην αυτού.

Βεβαίως και ουδεμία αναφορά  σε «ασήμαντα» ερωτήματα όπως :
==> Γιατί αναλαμβάνουν ξένα κράτη πύλες εισόδου της Χώρας και μάλιστα όταν είναι μαζί με στρατιωτικά αεροδρόμια; Τούτο λέγεται εθνική κυριαρχία;
==> Γιατί  να παραχωρηθούν οι πλουτοπαραγωγικές πηγές της Χώρας;  Πως μπορεί μετά αυτή ν’ ανακάμψει; Παραδίδεται ο έλεγχος του κερδοφόρου τουριστικού προϊόντος όπως και τα κέρδη στο Γερμανικό Κράτος;
==> Γιατί  το ήδη κερδοφόρο αεροδρόμιο, μετά την πλήρη ανανέωση από το Ελληνικό κράτος εκχωρείται με ζημιογόνο τρόπο σε «ιδιώτη»;
==> Γιατί  συμβατικά υπόσχονται αύξηση των πτήσεων τουρισμού κατά 2,5% την στιγμή που οι πρόσφατες αυξήσεις ετησίως βαδίζουν στο 13,8%;
==> Γιατί  ανοίγουμε διάπλατα τους δρόμους για είσοδο Ξένων Πολυκαταστημάτων τύπου  Mall; Αντέχουν οι τοπικές επιχειρήσεις;
==> Γιατί  το αεροδρόμιο μας να  έχει την τύχη του «Ελ. Βενιζέλος» που κατέληξε ένα πανάκριβο αεροδρόμιο, αναγκάζοντας αρκετές αεροπορικές εταιρείες να μεταφέρουν τις έδρες τους σε άλλες Χώρες;
==> Γιατί  αποψιλώνουν την Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ;  Γιατί  ο Δήμος θα παρέχει δωρεάν συλλογή απορριμμάτων, περιφερειακό φωτισμό χωρίς πληρωμή Δημοτικών Τελών;
==> Γιατί  επιχειρείται να παρακαμφθεί ο ΕΟΠΠΕΠ που είναι φυσικός διοργανωτής πιστοποιήσεων των υπαλλήλων ασφαλείας;  Για να μείνουν στον “αέρα” 35.000 πιστοποιημένοι υπάλληλοι security και να προσληφθούν φύλακες με 250 ευρώ;
==> Γιατί  οι αποζημιώσεις λήξης των υφιστάμενων συμβάσεων σε όλα τα Αεροδρόμια θα βαρύνουν το Ελληνικό Κράτος αλλά και οι αποζημιώσεις ατυχημάτων και θανάτου στα επόμενα 50 χρόνια;
==> Γιατί  το 77% των Ευρωπαϊκών Αεροδρομίων (και το 100% των στρατηγικών)  είναι υπό τον δημόσιο έλεγχο των κρατών στα οποία εδρεύουν; Σε εμάς δεν υπάρχει πρόβλημα;
==> Γιατί λένε πως  τα χρήματα από την πώληση των Υποδομών της Χώρας θα πάνε στο Κράτος (και μάλιστα βιάζονται) όταν είναι γνωστό ότι θα οδηγηθούν το 100% αυτών, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ στους Δανειστές;
==> Γιατί είναι λογικό για αυτούς – έστω και αν διαφωνούμε κάθετα με την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων –  η πώληση των 14άρων κερδοφόρων αεροδρομίων ώστε το Ελληνικό κράτος να συντηρεί μετά τα υπόλοιπα 30 ζημιογόνα;

Είμαστε βέβαιοι για τον αγώνα μας και καλούμε όσους μπορούν να παρευρεθούν στο Συντονιστικό της Παρασκευής στις 19:30 σε αίθουσα του Ε.Β.Ε.Χ. για να οργανώσουμε μαζί την αντίστασή μας

*** ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΕΙΣ – ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !

*** ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ.

*** ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΣΤΑΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΦΟΡΕΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ

ΟΛΟΙ στην ΕΚΔΗΛΩΣΗ στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ αμέσως μετά το τέλος της ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κασσελάκης: Δε μας αφορούν οι νεοναζί ψηφοφόροι

Ο Στέφανος Κασσελάκης πέρασε στην αντεπίθεση για το σχόλιο του Νίκου Ρωμανού, ο...

ΜέΡΑ25: Παρουσίασε το ευρωψηφοδέλτιο – Ξεχωρίζουν Βενετσάνου, Γρηγοριάδης, Ρεβενιώτη, Χρανιώτης

Το ευρωψηφοδέλτιο της ενωτικής πρωτοβουλίας ΜέΡΑ25 | Ανατρεπτική Οικολογική Αριστερά για...

Αυτοί είναι οι 42 υποψήφιοι ευρωβουλευτές της Νέας Αριστεράς – Μάρω Δούκα, Σακελλαρίδης και Φίλης στη λίστα, όλα τα ονόματα

Τους 42 υποψήφιους και υποψήφιες ευρωβουλευτές/τριες της Νέας Αριστεράς ανακοίνωσε ο...