Μετά από 17 αιώνες θεατρικής σιωπής, η ραψωδία μ της Οδύσσειας με τη συνοδεία μουσικής στο αρχαίο Θέατρο Απτέρας

Κανένα σχόλιο

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Χανίων σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, την Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, την Κοινωφελή Επιχείρηση Πολιτισμού και Περιβάλλοντος Δήμου Χανίων-Κέντρο Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου (ΚΕΠΠΕΔΗΧ-ΚΑΜ) και το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κρήτης (ΔΗΠΕΘΕΚ) παρουσιάζουν την Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2018 και ώρα 20:30 τη ραψωδία μ της Οδύσσειας του Ομήρου, μέσα από την δραματοποιημένη αφήγηση των ηθοποιών Σοφίας Χιλλ και Αντώνη Μυριαγκού, με τη συνοδεία μουσικής από τη λύρα του Γιώργου Καλούδη και το κανονάκι της Ρουθ Χιλλ, στο αρχαίο θέατρο Απτέρας.

Το ανασκαμμένο και αναστηλωμένο μοναδικό αυτό μνημείο της Κρήτης θα ζωντανέψει και πάλι μετά από 17 αιώνες θεατρικής σιωπής!

«Στη ραψωδία μ, αντιπροσωπευτική της αντίληψης περί ατομικής ευθύνης που διέπει την Οδύσσεια, παρακολουθούμε τους ήρωες να συντρίβονται, όχι από την ανεξέλεγκτη και τυφλή τιμωρητική διάθεση των θεών αλλά από τη δική τους ανυπακοή και την υπέρβαση των ορίων˙ γεγονός που συνιστά πρόκληση του κλασικού ηθικού σχήματος «Ύβρις – Τίσις – Νέμεσις», το οποίο χαρακτηρίζει την κοσμοαντίληψη των αρχαίων Ελλήνων…»

"Sponsored links"

Είσοδος δωρεάν μόνο με ατομικά δελτία εισόδου

Ώρα προσέλευσης στον αρχαιολογικό χώρο από 19:45 έως 20:15

Διάθεση αριθμημένων δελτίων εισόδου την Δευτέρα 18 και την Δευτέρα 25 Ιουνίου από τα γραφεία της Εφορείας Αρχαιοτήτων Χανίων στη Στοά Βαρδινογιάννη-4ο όροφος (δύο δελτία ανά άτομο)

Πληροφορίες στα τηλέφωνα 2821094487 & 2821040095 (κκ.Καλαϊτζάκη και Μάντακα)

Επιμέλεια οργάνωσης: Πολιτιστική Εταιρεία Κρήτης

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις