Virgin Hyperloop One: Ταξίδι με 1200 χλμ/ώρα και εισιτήριο ενός συμβατικού τρένου

Κανένα σχόλιο

Τα εισιτήρια για το υπερσύγχρονο μεταφορικό σύστημα, Hyperloop, δεν θα κοστίζουν περισσότερο απ’ όσο κοστίζει ο ναύλος για ένα συμβατικό τρένο υψηλής ταχύτητας, όπως δήλωσε την Τρίτη ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της Virgin, Ρίτσαρντ Μπράνσον.

Συγκεκριμένα, η Virgin Hyperloop One, είναι «πολύ κοντά» στο να ξεκινήσει εργασίες κατασκευής στην Ινδία, ενώ, όπως τόνισε ο Μπράνσον, ανάλογο ενδιαφέρον έχουν δείξει και άλλες χώρες, μεταξύ των οποίων το Ντουμπάι και η Σαουδική Αραβία.

Τα Hyperloop πρόκειται για συστήματα μεταφοράς κατά τα οποία βαγόνια ή πιο σωστά κάψουλες προωθούνται εντός σωλήνων χαμηλής πίεσης, με σκοπό την αποφυγή της αντίστασης του αέρα, με αποτέλεσμα να φτάνουν σε τεράστιες ταχύτητες. Η συγκεκριμένη ιδέα θεωρείται ότι είναι πνευματικό τέκνο του οραματιστή επιχειρηματία, Έλον Μασκ, από το 2013.

"Sponsored links"

Μιλώντας για τις τιμές των εισιτηρίων του Hyperloop One, ο Μπράνσον σημείωσε στο CNBC πως «δεν θα κοστίζουν περισσότερο από ένα εισιτήριο τρένων υψηλής ταχύτητας και ενδεχομένως θα είμαστε σε θέση να μειώσουμε περαιτέρω την τιμή».

Οι εργασίες στο πρώτο Hyperloop One πρόκειται να ξεκινήσουν εντός της επόμενης χρονιά και όταν ολοκληρωθούν θα μειώσουν ταξίδια διάρκειας 5 ωρών σε μόλις μισή ώρα. «Η Ινδική κυβέρνηση έδωσε το πράσινο φως για το δρομολόγιο Βομβάη – Πούνε», δήλωσε ο Μπράνσον. «Εκεί το ταξίδι διαρκεί 5 ώρες και είναι μια πραγματική κόλαση, αφού συμβαίνουν πολλά δυστυχήματα.»

«Έχουμε πάρει την άδεια να κατασκευάσουμε ένα hyperloop στη δεξιά άκρη του δρόμου και να μειώσουμε το χρόνο ταξιδιού σε λίγο περισσότερο από μισή ώρα».
Σύμφωνα με τον Μπράνσον, το ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη τεχνολογία αναμένεται να είναι «γιγαντιαίο» μόλις το πρώτο έργο ολοκληρωθεί.

«Στο Ντουμπάι συζητάμε για τη σύνδεση του νέου αεροδρομίου με το παλιό αεροδρόμιο», τόνισε ο Μπράνσον, ενώ «στη Σαουδική Αραβία συζητάμε για ένα σύστημα που να διασχίζει την έρημο».

Να σημειώσουμε πως η Virgin του Ρίτσαρντ Μπράνσον δεν είναι μόνη στο συγκεκριμένο τομέα μεταφορών, αλλά έχει να ανταγωνιστεί και την SpaceX του Musk, την Hyperloop Transportation Technologies, αλλά και την καναδική εταιρεία TransPod.

Δείτε το βίντεο:

"Sponsored links"

Στα : Επιστήμη

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις