Επιστολή – Απάντηση στην εκπρόσωπο των ζωόφιλων

Κανένα σχόλιο

Κυρία μου, λίαν ατυχώς, προτάσσετε του κειμένου σας τον Μαχάτμα Γκάντι (Το Μαχάτμα Μεγάλη ψυχή στα ινδικά), τον πατέρα της Ινδικής Ανεξαρτησίας. Όπως λίαν ατυχώς (και ασεβώς) αναφέρεστε στους αρχαίους ημών προγόνους αναπτύσσοντας τα ζωοφιλικά σας αισθήματα ή σύνδρομα θα τα έλεγα. Ακριβώς γιατί οι πολιτισμικοί μας γενάρχες, δημιούργησαν το υπόβαθρο επί του οποίου στοιχειοθετείται το δικαίωμα μας να αμυνόμαστε ενάντια στους ξένους (μας) που μας κατηγορούν για τα πατημένα από τροχούς ή νεκρά δι’ άλλων τρόπος ζωάκια!

Και πάει πολύ, να με και μας εγκαλείτε για ανθρώπινη αναλγησία, απέναντι στα προστατευόμενα σας τετράποδα πλάσματα! Που κατά τον Ιπποκράτη «έχουν ψυχή». Τα περί ψυχής είναι μεγάλη κουβέντα και χρειάζεται ανάλυση. Το αν είστε ή όχι ανένταχτοι κοινωνικά ή όπως αλλοιώς, ο τόπος μας είναι μικρός και γνωριζόμαστε! Κι αφήστε παρακαλώ τα «… γιατί τέτοιος πόνος και τόση θλίψη, στα καθημερινά δελτία ειδήσεων και στον Τύπο». Αυτά είναι «άλλου παπά ευαγγέλιο» και δεν έχουν καμιά απολύτως σχέση με τα θέματα ζωοφιλίας, που σας έχουν συνεπάρει! Αν κρίνω γενικά από το ύφος σας, δεν έχω και πολλή διάθεση να σας γνωρίσω, και μην με παρεξηγήσετε!

"Sponsored links"

Το να ασχολείστε ΚΥΡΙΩΣ με τα ζώα, κι αν περισσεύει χρόνος να λειτουργείτε στα πλαίσια της υπόλοιπης κοινωνικής σας ένταξης , συγχωρήστε με να πω ότι κάτι δεν πάει καλά, όσον αφορά αυτό που λέμε κοινωνικοποίηση και κοινωνικότητα! Οι Ρωμιοί κυρία μου- εκτός αν είστε δεν είστε ή απαξιείτε να είστε Ρωμιά είναι αγωνιστές, αλτρουιστές και ευαίσθητοι. Και για τα υπόλοιπα «τέτοιος πόνος και τόση θλίψη…» ψάξτε τους ενόχους σε άλλους χώρους και κύκλους! Που σαν ψυχικά διεστραμμένοι, επικεντρώνουν την αγάπη των σε λάθος πλάσματα κι όχι στον πάσχοντα άνθρωπο.

Κι όμως παρ’ όλα όσα λέτε, ο Ρωμιός αγαπάει τα ζώα. Το έγραψα και πρωτογράφως… Στρεψοδίκικα μου καταλογίζετε πως κάνω «σύνδεση των ζωόφιλων με το χιτλερικό στρατό». Ούτε ήταν στις προθέσεις μου. Όσο για το «ανιστόρητο, να ταυτίζονται οι λαοί με τους ηγέτες», στο ζήτημα του Γερμανικού λαού της Χιτλερικής περιόδου, δεν έχετε δίκιο.

Γιατί όλοι των – πλην των Κομμουνιστών- ήταν φασίστες ή συνεργάσιμοι! Και μεταπολεμικά δεν ενοούσαν να πιστέψουν το οπτικό υλικό από τη φρίκη των στρατοπέδων, με τα εκατομμύρια ανθρώπινα πτώματα! Εκεί προς το τέλος του κειμένου σας, ζητάτε να εφαρμοστεί ο Νόμος που η ίδια η Πολιτεία έχει θεσπίσει. Ερώτηση: Ζητάτε να εφαρμοστούν ή να ψηφιστούν αν δεν υπάρχουν, κι όσα αφορούν τα παιδιά, τους ΑΜΕΑ και άλλες ευπαθείς κοινωνικές ομάδες; Ας αφήσουμε λοιπόν την υποκρισία και τα ηχηρά λόγια! Επιτρέψτε μου να επιμείνω πως η ζωοφιλία καλύπτει συναισθηματικά κενά, παρά τα όσα λέτε! Κι αυτό επειδή ποτέ δεν μασάω τα λόγια μου.

Όσο για τον ισχυρισμό σας «τον αδύναμο άνθρωπο ή το αδέσποτο», επιτρέψτε μου μια … μικρή αμφιβολία. Με το συμπάθειο μας ζαλίσατε με την επί μονίμου βάσεως αναφορά σας στα ζώα, ενώ για τον άνθρωπο τίποτα, παρά τα όσα λέτε στην απάντησή σας σε μένα. Στα Χανιά ζω… Όσο για το ό,τι «σας προσβάλω», πάρτε το όπως θέλετε! Κι αν θέλετε κάτι, εσείς μας προσβάλετε συλλογικά, επιστρατεύοντας μάλιστα και τους αρχαίους ημών προγόνους! Πρόβλημά σας βέβαια, να επιχειρηματολογείτε έτσι, όμως στην ουσία με αφήνουν παγερά αδιάφορο οι αιτιάσεις σας.

Κι όσο για πολιτισμό- σε σχέση με τους ξένους επισκέπτες (μας) που φρίττουν στη θέα σκοτωμένων ζώων- δεν είναι άξιοι να μας δίνουν μαθήματα πολιτισμού. Γνωρίζουμε τις ιστορίες των, εθνικώς- πολιτισμικές στις οποίες συχνά δεν έχει θέση ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ! Αυτό ανεξαρτήτως αν «το επίπεδο της παιδείας (των) είναι υψηλά (και) τα ποσοστά της ζωοφιλίας είναι αυξημένα»…

Καταλήγοντας θέλω να σας πω ότι δεν με εκπλήττετε, γιατί σε μια κοινωνία πολλαπλώς πάσχουσα, οι (καθαρώς) αντικοινωνικές εντάξεις και επιλογές – μεταξύ αυτών και η ζωοφιλία κατ’ αποκλειστικότητα- απλώς δείχνουν την παθογένειά των! Παρά τα όσα λέτε.

Υστερόγραφο: οι κτηνίατροι σας κατηγορούν ότι κακοποιείται τα ζώα και τα εμπορεύεστε; Αυτή είναι η ζωοφιλία σας… αξιότιμοι κύριοι ζωέμποροι; Είστε άξιοι χλευασμού.

Με απαξιωτική διάθεση

Αντώνης Χαρχαλάκης

"Sponsored links"

Στα : Θεσεις

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Κανένα σχόλιο

  1. Μαρία Αδέσποτα

    Μόνο βλακείες και ψέματα έγραφε ο Α. Χ. – και ούτε την Ελληνική ορθογραφία ξέρει καλά. Εγώ μάλιστα, σαν ξένη, το έχω καταλάβει!

  2. Seth

    εγώ δεν τα βλέπω για βλακείες αυτά που γράφει. Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ απόλυτα όμως κιόλλας. Πιστεύω ότι το νόημα των λεγομένων του δεν είναι αυτό που κατάλαβες εσύ πάντως. Δεν νομίζω ότι επιτίθεται σε κάποια συγκεκριμένη φιλοζωική οργάνωση ή σε συγκεκριμένα άτομα αλλά γενικά σε όσους μέσω της δραστηριότητάς τους αυτής οδηγούν τον εαυτό τους σε μια κοινωνική και ψυχολογική κάθαρση αδιαφορώντας για όλα τα δεινά που συμβαίνουν στον συνάνθρωπό τους. Ε ντάξει, στην τελική υπάρχουν και φιλοζωικές οργανώσεις που δεν είναι τόσο “ηθικές” και “αδιάφθορες” και με μέλη τόσο “δραστήρια” όπως διάβαζα και στην προηγούμενη επιστολή απάντηση. Εξάλλου καμία σημασία δεν έχει αυτό. Δηλαδή, τι σημασία έχει αν ένας φιλόζωος είναι και μάγειρας στην ενορία της γειτονιάς του για να τρώνε τα μεσημέρια οι μετανάστες; Αυτό όμως που έχει σημασία είναι η καθημερινή μας ζωή, ο τρόπος ζωής που επιλέγουμε και οι αποφάσεις που παίρνουμε και όχι τόσο οι “δραστηριότητές μας” στον ελεύθερο μας χρόνο. Από αυτή την άποψη λοιπόν ο Χαρχαλάκης έχει πιάσει το νόημα κι εσύ Μαρία σαφώς όχι. Προφανώς επειδή ένιωσες θιγμένη από τα λεγόμενά του και ίσως και να έχεις και δίκιο. Αλλά το να βγαίνεις και να γράφεις απλά ότι λέει βλακείες χωρίς να καταθέτεις ούτε ένα επιχείρημα που να υποστηρίζει τον χαρακτηρισμό σου…

  3. Mαριλενα Τριανταφύλλου

    Προσωπικά τα ζώα με αφήνουν αδιάφορη.Δεν θα τα πείραζα ποτέ βέβαια.Διαβάζοντας όμως τα τρία άρθρα μάλλον κλείνω προς τη μεριά των φιλόζωων.Το κείμενό της κυρίας ήταν μεστό,χωρίς χλευασμούς και υποτιμητικά σχόλια.Υποστήριζε τις απόψεις της και δεν έβριζε κανέναν.Και καλώς “μας τα ζάλισε με τα καυμένα τα ζωάκια” γιατί αυτό ήταν το θέμα του άρθρου.
    Όσο για τον κύριο,φάσκει και αντιφάσκει. Τελικά δεν κατάλαβα. Την γνωρίζει την κυρία ή όχι?Τη μια λέει ότι ο τόπος είναι μικρός και όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους και την άλλη ότι δεν έχει διάθεση να τη γνωρίσει.
    Επίσης στο πρώτο κείμενο που αναφέρεται στο χιτλερικό λαό συνδέει καθαρά τους φιλόζωους μαζί του.Στο δεύτερο το αναιρεί.Μάλλον εκνευρίστηκε και μπερδεύτηκε λίγο.Επίσης θεωρώ άδικη την επίθεση του για τα λεγόμενα του Γκάντι και του Ιπποκράτη.Δεν έβρισε κανέναν.Μετέφερε αυτούσια τις απόψεις τους.
    Συμφωνώ με το προηγούμενο σχόλιο ότι σημασία έχει η καθημερινή μας ζωή.Αλλά που φάνηκε το αντίθετο?Αλλωστε και ο ελεύθερος χρόνος είναι μέρος της καθημερινότητάς μας.Αν κάποιος θέλει να πίνει καφέδες ή να βοηθά ανθρώπους και ζώα είναι επιλογή του.Γιατί να μην κατακρίνουμε αυτούς που δεν κάνουν απολύτως τίποτα και να δέχονται κριτική αυτοί που αγαπούν -έστω- τα ζώα?
    Υ.Γ. Την κυρία αυτή θα ήθελα να τη γνωρίσω γιατί οι απόψεις της προσωπικά μου φαίνονται ισορροπημένες, σε αντίθεση με του πολυγραφότατου κου Χαρχαλάκη.Που όντως θα πρέπει να προσέξει τα ορθογραφικά του λάθη…

  4. NΙΚΟΣ

    Συμφωνώ μαζί σου σε πολλά σημεία Μαριλένα.Το ειρωνικό του ύφος και η χλευαστική του διάθεση με προσβάλλουν σαν αναγνώστη,άσχετα με τις απόψεις μου. Αυτό τώρα είναι κριτική επιπέδου; Μπράβο και στους κτηνίατρους.

  5. Iωάννα Σολάκη

    Σε ένα σημείο του κειμένου του Χαρχαλάκη θα σταθώ: Εκεί που λέει ότι για τον πόνο και τη θλίψη ευθύνονται εκείνοι που σαν “ψυχικά διεστραμμένοι επικεντρώνουν την αγάπη τους σε λάθος πλάσματα και όχι στον άνθρωπο”
    Καλά, θα μας τρελάνει εντελώς;Είναι δυνατόν ένας λογικός άνθρωπος να υποστηρίζει κάτι τέτοιο;
    Τα συμπεράσματα δικά σας…
    Εξαφανίστε τους ζωόφιλους και ο κόσμος αυτόματα θα γίνει καλύτερος…..

  6. frank

    Ναι, το βρίσκω κι εγώ εξοργιστικό, τη στιγμή κατά την οποία δίπλα μας άνθρωποι κοιμούνται σε παγκάκια, να είναι τόσο ευαίσθητοι – μυγιάγγιχτοιθα έλεγα – κάποια για τα ζώα. Βλέπετε, τα ζώα, δε μπορούν ν’ αντιμιλήσουν, δε μπορούν να σε κοροϊδέψουν, είναι εξαρτημένα από την ύπαρξή μας και χρειάζονται την προστασία μας. Ποιος όμως μπορεί ή θέλει να προστατέψει τον άνθρωπο; Ποιος είπε πως ένας άνθρωπος θέλει την προστασία κι όχι τη δύναμη να σταθεί ξανά στα πόδια του; Με τον άνθρωπο τα πράγματα γίνονται πολύ πιο πολύπλοκα και η φιλοζωία, πολλές φορές είναι η παραίτηση από τον άνθρωπο. Μία αναζήτηση ασφάλειας, μία ανάγκη κυρίως του ανθρώπου – ιδιοκτήτη ή προστάτη ενός ζώου – να εκφράσει πολύ ανθρώπινα συναισθήματα, αυτά που ο κόσμος αυτός που ζούμε, μας αποκλείει από το να τα εκφράζουμε. Οπότε, αν και ο κ. Χαρχαλάκης είναι εριστικός και προσβλητικός κάποιες φορές, δεν τον κατηγορώ. Πόσο μάλλον όταν εγκαλείται στην τάξη ενός ψευδεπίγραφου καθωσπρεπισμού, σε μια επιστροφή σ’ έναν στεγνό “μη προσβλητικό” τρόπο γραφής γιατί έχει το προσωπικό του ύφος, κι αυτό ενοχλεί…. Ενοχλεί λοιπόν, χωρίς κάποιος να μπορεί να απαντήσει πειστικά στο ζήτημα που θέτει, κι επιλέγουν να καταφύγουν στα ορθρογραφικά λάθη – άγνωστο αν είναι δικά του ή του κειμενογράφου – για ν’ απαξιώσουν τα λεγόμενά του. Είναι εύκολο να θυμώνεις και να παλεύεις για τα ζώα, είναι δύσκολο να μιλάς για τον άνθρωπο.

    Τέλος, σχετικά και με την τελευταία παρατήρησή μου, παραθέτω αυτά τα λινκ:
    http://arkoudos.com/blog/?p=1309
    http://blog.teleologikos.eu/?p=468

    Πιστεύω είναι αρκετά ενδεικτικό για την ευκολία ενός φανατισμού ο οποίος, επειδή είναι τόσο αποδεκτός απ’ όλους, οφείλει ν’ αναπαράγεται παντού, έστω και ως ψέμα.

  7. Γιώργος Α.

    Το επίπεδο της ζωοφιλίας είναι ανάλογο με το επίπεδο αποξένωσης σε μία κοινωνία. Δεν είναι άλλωστε περίεργο που οι χώρες στις οποίες η ζωοφιλία ως κίνημα είναι πιο ανεπτυγμένο είναι κι’ αυτές οι οποίες ο άνθρωπος, ως συλλογικό – κοινωνικό ων, έχει μπει στο περιθώριο εις όφελος ενός άκρατου ατομικισμού.
    Και βεβαίως, όσο ο άνθρωπος μένει στο περιθώριο, τόσο και η εκμετάλλευση των ζώων, η βία ενάντιά τους θα γίνεται και πιο ακραία. Και τόσο θα χρειάζονται ζωόφιλοι, προστάτες των ζώων. Με αυτό, θέλω να πω, πως ίσως ένας αποτελεσματικός αγώνας για τα ζώα δε μπορεί να μένει στο επίπεδο της φιλοζωίας, αλλά να βάζει σε πρώτο πλάνο τον άνθρωπο, την κοινωνία. Δηλαδή, τις συνθήκες οι οποίες δημιουργούν το πλέγμα εκμετάλλευσης άνθρωπο από άνθρωπο και συνεπακόλουθα εγκατάλειψής του όταν δεν είναι προσεφορόφος. Το πρώτο ζώο είναι ο άνθρωπος…

  8. ΕΦΗ

    Βαρέθηκα όλα αυτά τα σχόλια σχετικά με τη ζωοφιλία….Ποιός, μα ποιός, υποστήριξε ότι πρέπει να προστατεύουμε τα ζώα και να εκμεταλλευόμαστε τον άνθρωπο?’Ελεος πια….Γιατί όμως σε όλους φαίνεται αφύσικο και εξωπραγματικό η προστασία των ζώων?Δεν μπορεί κάποιος παράλληλα να ενδιαφέρεται για τον άνθρωπο,την ανακύκλωση,τον πλανήτη ΚΑΙ τα ζώα?Ηθικολογούμε χωρίς νόημα…. Ή μήπως όλοι που ΔΕ νοιάζονται για τα ζώα φροντίζουν τους άστεγους και τα παιδιά του τρίτου κόσμου????Και εμένα μου φαίνεται εξωπραγματικό να αγοράζει κάποιος ένα ρούχο που κοστίζει όσο έξι δικοί μου μισθοί αλλά είναι η πραγματικότητα….Και βέβαια εκνευρίζομαι όταν βλέπω τους κάδους σκουπιδιών άδειους και τα σκουπίδια να ξεχειλίζουν στα πεζοδρόμια,αλλά είναι και αυτό μια πραγματικότητα….Μια πραγματικότητα στον κόσμο των ανθρώπων….Ας κοιτάζει λοιπόν ο καθένας τη δικιά του καθημερινότητα και ας αφήσει ήσυχους αυτούς που διεκδικούν οτιδήποτε, να το διεκδικήσουν με όποιο τρόπο μπορούν….Από την καρέκλα μας είναι εύκολο να κρίνουμε και να κατακρίνουμε….

  9. frank

    ΕΦΗ, απ’ τα κείμενα που διάβασα και τα συνεπακόλουθα σχόλια, κανείς δεν υποστήριξε πως η προστασία των ζώων συνεπάγεται εκμετάλλευση των ανθρώπων. Αντιθέτως, τουλάχιστον εγώ προσωπικά, κι επειδή εδώ μόνο απόψεις μπορούμε να εκφράσουμε, είναι πίστη μου πως δεν αλλάζει τίποτα με μερικούς ανθρώπους οι οποίοι τρέχουν για την προστασία των ζώων όταν δεν αντιμετωπίζεται η κατάσταση η οποία οδηγεί στην εκμετάλλευση – κακοποίηση των ζώων – δηλαδή την ίδια την ανθρώπινη κοινωνία που ζούμε με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που έχει σήμερα. Δηλαδή, μεμονωμένα, τίποτα δεν διεκδικείται – συντηρείται μία κατάσταση χωρίς διέξοδο από την οποία κάποιοι επωμίζονται το “βάρος” πια του προστάτη με την κοινωνία να παραμένει απαθής. Αυτό είναι μία κριτική πέρα από τη φιλοζωία. Είναι μία κριτική ίσως κι αυτού που εννοούμε κοινωνία των πολιτών. Από εκεί και πέρα, στο κείμενο του Χαρχαλάκη, επιμένω, πως αυτά που εκφράζει είναι θέσεις πολλών ανθρώπων πέρα από τον αρθρογράφο. Ως τέτοια, δε μπορεί η κριτική που γίνεται να είναι σε τέτοια θεμέλια όπως αυτή που έγινε εδώ. Και ναι, η φιλοζωία είναι ένα προνομιούχο πεδίο δράσης, τόσο από την πλευρά της ηθικής – ψυχικής ικανοποίησης που προσφέρει όσο και από την πλευρά της αποδοχής της απ’ το ευρύ “σκεπτόμενο” κοινό. Κι αυτό με ανησυχεί εμένα. Δε βρίσκω πως το κοινό είναι πράγματι “σκεπτόμενο” ή πραγματικά “ευαίσθητο”. Αντιθέτως, λειτουργεί σε πλαίσια τα οποία ορίζονται από την εποχή μας τα οποία αντικατοπτρίζουν τον κόσμο μας με ένα βλέμμα που πάσχει από αχρωματοψία: μαύρο ή άσπρο. Μίας επιφανειακής επιλογής κάποιου στρατόπεδου στα πλαίσια μίας κοινής λογικής που ορίζεται από φαινομενικά αντίθετα. Η οποία επειδή είναι τόσο επιφανειακή και ρηχή, τόσο ελαφρή και με τον κίνδυνο απών, το ίδιο εύκολα τα στρατόπεδα μπορούν να πάρουν άλλες μορφές όπως και η στάση αυτών των “σκεπτόμενων”. Λοιπόν, τα πράγματα δεν είναι έτσι, ποτέ δεν ήταν, δε θα είναι έτσι. Και τα παιδιά του τρίτου κόσμου δε νοιάζονται για τους φιλόζωους όσο δε νοιάζονται και για τους μη φιλόζωους, θα μπορούσα κι εγώ ν’ ανταπαντήσω. Πάλι, θα μπορούσαν ίσως και να νοιάζονται… και για τον άνθρωπο, και για την ανακύκλωση, για τον πλανήτη και τα ζώα. Ηθικολογίες; Ποιος ηθικολογεί;
    Κι επιτέλους, ας αφήσουμε την καρέκλα ήσυχη… δε μας φταίει σε τίποτα. Τουλάχιστον δεν αποτελεί πρόβλημα όταν συμφωνούμε, γιατί ν’ αποτελεί όταν διαφωνούμε;;;;

  10. ΕΦΗ

    Aγαπητέ Γιώργο,σαφέστατα τα προβλήματα δε λύνονται από μια μικρή ομάδα και αυτή είναι και ο βασική μου θέση.Δεν είμαι σύμφωνη με την άποψη του να μαζευτούν τα αδέσποτα και να κλειστούν σε ένα άθλιο κυνοκομείο.Το θέμα είναι να περιοριστεί ο αριθμός τους.Και αυτό μόνο αν αλλάξει η στάση της πολιτείας αλλά και η δική μας απέναντι στα ζώα μπορεί να γίνει.Αν τα δούμε σαν όντα που πονούν και έχουν ψυχή.Αν δεν τα κακοποιούμε.Δεν απαιτώ από κανέναν να είναι φιλόζωος.Ας είναι απλά αδιάφορος.Δεν δέχομαι όμως να με θεωρούν άτομο που ανήκω σε μια μειονότητα και έχω χιλιάδες προβλήματα που τα καλύπτω πίσω από το πέπλο της ζωοφιλίας και να δέχομαι κριτική και απαξίωση όταν θα ταίσω το αδέσποτο της γειτονιάς μου. Είναι κάτι που ούτε χρόνο μου τρώει,ούτε ενοχλεί κανέναν.Βαρέθηκα να δέχομαι σχόλια στις βόλτες με τα ζώα μου παρόλο που είμαι συνειδητοποιημένη φιλόζωη και δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να υπάρχουν ίχνη τους πουθενά.Μια χαρά ευχαριστημένη είμαι από τη ζωή μου και κοινωνικότατη.Αλλά αυτό καλύτερα να μην το λέω εγώ γιατί θα θεωρηθεί κομπασμός.
    Και ναι, θέλω να εφαρμοστεί ο νόμος που έχει θεσπιστεί από την Πολιτεία και να υλοποιηθούν αυτά που προβλέπει.Θέλω κάποιος να προστατέψει τα ζώα αλλά και αυτούς που τα αγαπούν . Τόσες μίζες και λεφτά σκορπίζονται καθημερινά χωρίς να πάρουμε χαμπάρι,από αυτό θα πέσει εξω ο “περίφημος” πρoυπολογισμός;
    Στατιστικές και μελέτες κορυφαίων πανεπιστημίων και του FBI έχουν δείξει ότι οι μεγαλύτεροι εγκληματίες του κόσμου στα παιδικά τους χρόνια είχαν όλοι κακοποιήσει ζώα.Επομένως το θέμα είναι πολύπλοκο και αφορά άμεσα τον άνθρωπο και την κοινωνία.Είναι λοιπόν κακό μέσα από τα σχολεία και από εμάς τους ίδιους να μάθουν τα παιδιά μας ότι τα ζώα είναι φίλοι μας και ότι η κακοποίησή τους είναι σοβαρή μορφή βίας;Aς πάψουμε λοιπόν να τα βλέπουμε σαν κάτι μιαρό και ας πιστέψουμε ότι υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που είναι πράγματι σκεπτόμενοι και πραγματικά ευαίσθητοι άσχετα εαν “η κοινωνία των πολιτών” προσπαθεί να τους κάνει να ντρέπονται και γι’αυτό.
    Υ.Γ Και πίστεψέ με, μια χαρά μπορεί να ζήσει ο κόσμος χωρίς γούνες.Δεν έχει δα και όλος ο πλανήτης πολικό ψύχος.(άσχετο με την απάντησή μου προς εσένα αλλά ήθελα να το πω)

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live