ΕΠΚΧΑΝ: Σύσταση προς τις επιχειρήσεις που διαθέτουν ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα για κρούσματα hacking

Κανένα σχόλιο

Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, μετά από δημόσια σύσταση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, εφιστά την προσοχή των επιχειρήσεων που διαθέτουν ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα στα εξής:

Σύμφωνα με την ενημερωτική ανακοίνωση της Ε.Ε.Τ.Τ, πρόσφατα έχουν εντοπισθεί περιστατικά παραβίασης των συστημάτων τηλεφωνικών κέντρων και χρέωση των επιχειρήσεων με υψηλούς λογαριασμούς.
Η παραβίαση των ψηφιακών συστημάτων τηλεφωνικών κέντρων (PABX) επιχειρήσεων, η οποία επωφελείται κενών ασφαλείας, μπορεί να πραγματοποιηθεί από κακόβουλη επέμβαση εξωτερικών φορέων (hackers) με στόχο την πραγματοποίηση κλήσεων υψηλής χρέωσης (π.χ. προς χώρες του εξωτερικού με υψηλή χρέωση). Σε κάποιες περιπτώσεις, οι κλήσεις γίνονται όταν οι επιχειρήσεις είναι κλειστές, ενώ συχνά η ασυνήθιστα μεγάλη κίνηση πραγματοποιείται σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Αποτέλεσμα αυτών είναι η δημιουργία υπέρογκων λογαριασμών τηλεφωνίας που οι επιχειρήσεις καλούνται να πληρώσουν στον πάροχο τηλεφωνίας τους.

Για αποφυγή τέτοιων κρουσμάτων οι επιχειρήσεις θα πρέπει:

"Sponsored links"

1) Να έρθουν σε επαφή με τον προμηθευτή του τηλεφωνικού τους κέντρου/συστήματος, προκειμένου να επιβεβαιώσουν ότι το λογισμικό που χρησιμοποιούν έχει ενημερωθεί με τις τελευταίες αναβαθμίσεις για την αποφυγή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης και ότι έχουν τεθεί σε εφαρμογή οι πλέον επικαιροποιημένοι και αποτελεσματικοί μηχανισμοί ασφαλείας

2) Να ενημερώσουν άμεσα με τον πάροχο τηλεφωνίας τους, εάν διαπιστώσουν μη συνηθισμένη χρέωση στον λογαριασμού τους, και περίεργη αύξηση. Σε περίπτωση όπου διαπιστώνεται κακόβουλη κίνηση, έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν από τον πάροχο, τη φραγή της εξερχόμενης κίνησης προς τους απεικονιζόμενους προορισμούς. Κρίνεται δε φρόνιμο και θα πρέπει να ενημερώσουν ταυτόχρονα και το Τμήμα Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ασφάλειας Αττικής για έρευνας του συμβάντος.

Τέλος κάθε θιγόμενη επιχείρηση μπορεί να επικοινωνήσει με την η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ,για περισσότερη ενημέρωση και στήριξη στο τηλ. 2821092666

H Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live