Περί μαντήλας ο λόγος

Κανένα σχόλιο

Θρησκευόμενο άτομο δεν είμαι. Κάθε άλλο μάλιστα. Όμως σέβομαι την ανάγκη αυτού που «θρησκεύεται». Όταν ζητά μια ελπίδα στα προβλήματά του, όταν νοιώθει ανίσχυρος και τρομαγμένος και όταν αντλεί ψυχική δύναμη πιστεύοντας σε δύναμη υπερφυσική, σε προστασία και λύση σε θέματα του, «θρησκεύεται». Δικαίωμά του. Και όλες οι θρησκείες αυτήν την ανάγκη καλύπτουν. Επομένως, ουσιαστικά, είναι ίδιες με μικρές παραλλαγές. Δημιουργίες της ανάγκης των ανθρώπων.

Οι διαφορές έχουν να κάνουν με ζητήματα εξουσίας αυτών που οδηγούν τα θρησκευόμενα «ποιμνία». Γι’ αυτό άλλωστε τα αποκαλούν και ποιμνία. Ο πρόλογος έγκειται στο γεγονός ότι δεν έχω κανένα λόγο να υπερασπισθώ ή όχι την ισλαμική μαντήλα. Απλά δεν μπορώ την υποκρισία της Δύσης. Το να είναι ισλαμιστές δεν είναι δικαίωμά τους;

Εμείς, πως είμαστε Χριστιανοί; Δικαίωμά μας δεν είναι; Δηλαδή, θα τους υποδείξομε με ποιον τρόπο θα ντύνονται; Γιατί; Υπάρχει το γιατί, και θα σας το πω παρακάτω. Κατά την ταπεινή μου γνώμη έχει να κάνει με το «money». Δηλαδή, γιατί να με ενοχλεί η μαντήλα που τους υποδεικνύει η θρησκεία τους και να μην μας ενοχλεί η μαντήλα που τυχόν μας υπόδειξε η βιομηχανία της μόδας;

"Sponsored links"

Αν βγει μόδα να φοράμε μαντήλες θα τρέξουμε να βάλουμε όλες. Και γιατί ακόμα να με ενοχλεί η μαντήλα που επιθυμεί να φορά μια γυναίκα και να μη με ενοχλεί το καπέλλο που επιθυμεί να φορά μια γυναίκα; Και τα δύο το κεφάλι καλύπτουν.

Αλήθεια, για να πάψει ο «διωγμός» θα προτείνω στους μόδιστρους, στη βιομηχανία της μόδας, στα πρέτα πορτέ της να συμπεριλάβει τα μαντήλια. Χρυσές δουλειές θα κάνει. Υπάρχει τόσο μεγάλη ποικιλία χρωμάτων, υφασμάτων, μεταξωτά, μάλλινα, μπροκάρ, ό,τι επιθυμεί μια γυναίκα. Και τόσοι ωραίοι τρόποι να δεθούν στο κεφάλι, για να αναδειχθούν τα ωραία μας πρόσωπα, τα μάτια, τα χείλη μας..

Κατά τη γνώμη μου κολακεύουν περισσότερο απ’ τα καπέλλα. Και είναι και πιο πρακτικά, πιο ανάλαφρα, δεν τα πέρνει ο αέρας, πιο άνετα… Λοιπόοον! Κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα. Ο Διωγμός της μαντήλας έγκειται στο γεγονός ότι η βιομηχανία της μόδας που κάνει χρυσές δουλειές στην Δύση, θέλει να κάνει χρυσές Δουλειές και στην Ανατολή.

Η εισβολή της βιομηχανίας της μόδας εκεί θα τους επιφέρει πολλά επιπλέον πλούτη. Αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει να πάψουν να ντύνονται παραδοσιακά. Που όμως είναι ωραίο το παραδοσιακό τους. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Πρέπει να πείσουν τις Ανατολίτισσες να ντύνονται Ευρωπαϊκά για να κερδίσουν όλον αυτόν τον κόσμο οι βιομηχανίες και να επεκταθούν. Ξεκινούν λοιπόν χλευάζοντας την μαντήλα.

Που είναι ωραία ανάλογα με το καπέλλο. Θα μπορούσα να φορέσω και καπέλλο και μαντήλα. Ωραία δεμένη με χίλιους τρόπους και όπως εκείνες οι ωραίες Αιγύπτιες στην δεξίωση που έγινε στο κρουαζιερόπλοιο στον Νείλο. Γιόρταζαν γενέθλια πάνω στο κρουαζιερόπλοιο (εμείς είμαστε εκδρομή και τύχαμε πάνω στο πλοίο) και ήρθαν ντυμένες με πανέμορφα υφάσματα και πανέμορφες μεταξωτές μαντήλες δεμένες υπέροχα. Άλλες με ντυρμπάν, άλλες δεμένες στο πλάι, με ύφασμα πάνω στο μέτωπο σαν κορδέλα και από πάνω δεμένα ωραία το μαντήλι.

Προτείνω στη βιομηχανία της μόδας να συμμαχήσει με την μαντήλα και να την συμπεριλάβει στις κολεξιόν της αντί να την διώκει. Εκτός και αν η δίωξη συμφέρει οικονομικά περισσότερο. Γιατί εκεί και ο ρατσισμός προς το διαφορετικό, προς το ντύσιμο.

Β.Γ.

Στα : Θεσεις

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live