Τεράστιο λάθος η ενίσχυση Εισαγωγικών Επιχειρήσεων όπως οι Εισαγωγές Αυτοκινήτων

Κανένα σχόλιο

Συνεχίζονται οι Καταστροφικές Αποφάσεις της Κυβέρνησης

Ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Γεωπολιτικών και Οικονομικών Μελετών, καθηγητής Ίων Στεριώτης, δήλωσε τα εξής:

Έχουμε επισημάνει λανθασμένες κινήσεις και δηλώσεις της Κυβέρνησης και ειδικότερα του Υπουργού Οικονομικών τόσο προς τους Έλληνες και προς την διεθνή κοινότητα.

"Sponsored links"

Εξ αιτίας τους 32 δισεκατομμύρια καταθέσεις σε Ευρώ έφυγαν από τις Ελληνικές Τράπεζες μετά από ανερμάτιστες δηλώσεις του ΥΠΟΙΚ για ουσιαστική άρση του Τραπεζικού απορρήτου και οδήγησαν την εσωτερική αγορά, τους Καταναλωτές, τους Επαγγελματίες, τους Επιχειρηματίες  και τις Τράπεζες σε πρωτοφανή κρίση ρευστότητας.

Πριν από δύο μήνες είχαμε προτείνει την πλήρη κατάργηση του μέτρου του Πόθεν Έσχες στην αγορά ακινήτων, που είχε οδηγήσει σε ολική καταστροφή τον δυναμικότερο κλάδο της Ελληνικής παραγωγικής μηχανής.

Τώρα καταργείται το Πόθεν Έσχες αλλά μόνο για την πρώτη κατοικία και μέχρι του ποσού των 200.000 Ευρώ ενώ θα ήταν μια ευκαιρία για πλήρη κατάργηση του και δυνατότητα επιστροφής τεραστίων Ελληνικών και διεθνών κεφαλαίων από το εξωτερικό και τοποθέτηση τους στον κλάδο της Οικοδομής.

Ο ΥΠΟΙΚ επανέφερε ταυτόχρονα και το μέτρο της “απόσυρσης” και δήλωσε ότι αυτά τα δύο μέτρα θα αναθερμάνουν την Οικονομία μας.

Με τις δηλώσεις του αυτές ο Υπουργός Οικονομικών αποδεικνύει άλλη μια φορά ότι αγνοεί τα βασικά δεδομένα της Ελληνικής Οικονομίας.

Το κύριο πρόβλημα της χώρας μας είναι το έλλειμμα στο ισοζύγιο των τρεχουσών (εξωτερικών) συναλλαγών κι όχι το δημοσιονομικό έλλειμμα ή το δημόσιο χρέος. Δηλαδή οι εισαγωγές από το εξωτερικό είναι πολλαπλάσιες από τις εξαγωγές μας με πρακτική συνέπεια όλα μας τα συναλλαγματικά αποθέματα να έχουν μηδενιστεί και να αναγκαζόμαστε να δανειζόμαστε για να πληρώνουμε τα εισαγόμενα αυτοκίνητα, τα εισαγόμενα Κινεζικά προϊόντα και τα λοιπά εισαγόμενα προϊόντα στην Ελλάδα.

Εάν το ισοζύγιο μας ήταν πλεονασματικό θα είχαμε εξοφλήσει όλα μας τα χρέη προς τους ξένους δανειστές μας και δεν θα χρειαζόταν να μπούμε κάτω από την μέγγενη του Δ.ΝΤ. Η Ρωσία πριν από 5 χρόνια επωφελήθηκε από την πετρελαϊκή κρίση και την εξαιρετικά υψηλή τιμή του αργού πετρελαίου και του φυσικού αερίου για να εξοφλήσει μέσα σε τέσσερεις μήνες ολόκληρο  το εξωτερικό της χρέος πολλών δεκαετιών.

Οι ΗΠΑ έχουν το ίδιο πρόβλημα με την Ελλάδα γιατί οι εξαγωγές τους έχουν μειωθεί σε σχέση με τις εισαγωγές αλλά στην δική τους περίπτωση η διεθνής της θέση της επιτρέπει να τυπώνει χαρτονόμισμα (πρόσφατα 600 δις δολάρια) και να δανείζεται χωρίς – μέχρι στιγμής – συνέπειες από την Κίνα, η οποία όμως έχει αρχίσει από πέρυσι τις προειδοποιήσεις της.

Η μείωση των φορολογικών επιβαρύνσεων των εισαγομένων αυτοκινήτων, η οποία επιχειρήθηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση και έμεινε στην μέση από έλλειψη χρημάτων, και επανέρχεται τώρα ως δήθεν “απόσυρση” από τη σημερινή κυβέρνηση του Σοσιαλιστή κ. Παπανδρέου, επιδεινώνει την κατάσταση της Χώρας μας και του απλού Πολίτη.

"Sponsored links"

Με τον τρόπο αυτό οι περικοπές από συντάξεις, μισθούς, επιδόματα τοποθετούνται στα χέρια των Εισαγωγέων για να φέρουν κι άλλα καινούργια αυτοκίνητα, την στιγμή, που 150.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν καταθέσει πινακίδες γιατί δεν μπορούν να πληρώσουν τα τέλη και τους φόρους για τα αυτοκίνητα, που κατέχουν.

Την ίδια στιγμή οι έμποροι αυτοκινήτων και οι εφημερίδες είναι γεμάτες από χιλιάδες καταχωρήσεις για πωλήσεις εκατοντάδων χιλιάδων αυτοκινήτων όλων των τύπων και των κατηγοριών, που καλύπτουν πλήρως όλες τις ανάγκες και όλες τις επιθυμίες της εγχώριας ζήτησης.

Ο Κλάδος των Εισαγωγέων αυτοκινήτων δεν προσφέρει απολύτως τίποτα στην Ελληνική Οικονομία. Το επιχείρημα, ότι το Δημόσιο χάνει τεράστια ποσά από δασμούς από την μη εισαγωγή αυτοκινήτων, είναι αίολο γιατί στην ουσία η εισαγωγή των εκατομμύριών αυτοκινήτων, που κυκλοφορούν σε ολόκληρη την Ελλάδα είναι ένα από τα βασικά στοιχεία, που μας οδήγησαν εδώ, στην ουσιαστική πτώχευση – όπως γίνεται με όλους αυτούς, που ξοδεύουν περισσότερα από όσα κερδίζουν.

Φυσικά το μπλοκ των Εισαγωγέων είναι από τα πιο ισχυρά στην Χώρα μας, μια και θεωρούνται οι μεγαλύτεροι Χορηγοί των κομμάτων αλλά και οι θέσεις τους προβάλλονται από όλα τα ΜΜΕ, που επιζητούν τις πολυάριθμες διαφημίσεις τους.

Η κυβέρνηση, εάν θέλει να δείξει ότι παίρνει σκληρά μέτρα κατά του απλού εργαζόμενου Πολίτη για να σώσει την Χώρα, θα πρέπει να φανεί εξίσου άτεγκτη και με τις ιδιωτικές επιχειρήσεις, που εισάγουν προϊόντα από το εξωτερικό. Εκτός αν πρόκειται να επιδοτηθούν και τα Κινεζικά εισαγόμενα προϊόντα για να βελτιώσουμε τις σχέσεις μας μαζί τους – όπως προφανώς κάνουμε τώρα για να ευχαριστήσουμε την κυρία Μέρκελ επιδοτώντας γερμανικά και άλλα προϊόντα.

ΙΩΝ Π. ΣΤΕΡΙΩΤΗΣ

Πρόεδρος Ινστιτούτου ΓεωΠολιτικών & Οικονομικών Μελετών (ΙΓΟΜ)

Νομικός & Οικονομικός Σύμβουλος

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live