Είχε δώσει 8.000.000 ευρώ ακριβότερη τιμή
Καταδυναστεύει όλες τις άλλες κατασκευαστικές εταιρείες
Να ποιος φταίει για τις καθυστερήσεις
Σήμερα φέρνουμε στο φως άλλη μια. δραστηριότητα του Ομίλου Μπόμπολα. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο που έχει δημοπρατηθεί φέτος (μέχρι σήμερα) στην Ελλάδα, την επέκταση του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 151.219.512 ευρώ (συν ΦΠΑ).
Στον διαγωνισμό που έκανε ο ΟΛΘ, η Άκτωρ, το κατασκευαστικό χέρι του Ομίλου Μπόμπολα, είχε την. ατυχία να προσφέρει η εταιρεία Μοχλός ΑΕ μεγαλύτερη έκπτωση, ήτοι 50,97% έναντι 45,58%, που σε χρήματα ήταν ακριβότερη πάνω από 8.000.000 ευρώ. Απολύτως σωστά ο ΟΛΘ, τηρώντας όλες τις νόμιμες διαδικασίες, κατακύρωσε το έργο στη Μοχλό, που είχε προσφέρει τη φθηνότερη τιμή. Στον διαγωνισμό πήραν μέρος εννέα εταιρείες.
Τα πήρε στο. κρανίο ο Όμιλος Μπόμπολα και από κείνη τη στιγμή κατέφυγε στη γνωστή τακτική. Ξεκίνησε έναν νομικό και δικαστικό αγώνα κατά της μειοδότριας εταιρείας και του ΟΛΘ. Και μέχρι σήμερα έχει μπλοκάρει το απαραίτητο για τη Θεσσαλονίκη έργο, εμποδίζοντας την υπογραφή της σύμβασης.
Αποτελεί πλέον. καθεστώς αυτή η τακτική ενστάσεων και προσφυγών κατά (φανταστικών) παραλείψεων που γίνονται (δήθεν) αντιληπτές μήνες ή και χρόνια μετά τον διαγωνισμό. Και θα συνεχίζεται στο διηνεκές, μέχρι η Άκτωρ να πετύχει τελικά τον (προφανή) σκοπό της, που δεν είναι άλλος από το να καθυστερήσει τη διαδικασία ανάθεσης της σύμβασης του έργου, ελπίζοντας τελικά σε ακύρωση και επαναδημοπράτησή του. Άλλωστε, με αυτήν την τακτική που ακολουθεί, γνωρίζει πια τις προσφορές των ανταγωνιστών της (το πιο απόρρητο στοιχείο κάθε διαγωνισμού, μέχρι την αποσφράγισή τους), οπότε θεωρεί ότι η επικράτησή της κατά την επαναδημοπράτηση θα είναι πολύ εύκολη.
Το μεγάλο ερώτημα που μπαίνει είναι αν το ελληνικό Δημόσιο θα επιτρέψει στην Άκτωρ να εμποδίζει τη νόμιμη ανάθεση όλων των έργων στα οποία δεν είναι μειοδότης, επειδή κάποια άλλη εταιρεία (όπως η Μοχλός ή η Ίντρακατ στις περιπτώσεις που φέραμε στο φως – υπάρχουν κι άλλες, πάρα πολλές, που στα επόμενα φύλλα θα αποκαλύψουμε) υπέβαλε ανταγωνιστικότερη προσφορά από εκείνη.
Βέβαια, για να πούμε και του στραβού το δίκιο, δεν είναι και τόσο εύκολο σε καμία κυβέρνηση, είτε πράσινη είτε γαλάζια, να γράψει στα παλιά της τα παπούτσια τις μεθοδεύσεις και τις έμμεσες ή άμεσες πιέσεις και να μην κάνει βήμα πίσω απ’ αυτό που προστάζει η νομιμότητα. Όπως επίσης και οι αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες, όταν απέναντί τους είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες των ΜΜΕ, που έχουν τεράστια δύναμη. Και εδώ, αν δεν ισχύουν αυτά, θα φανεί από το πού θα καταλήξει το έργο του ΟΛΘ, όπως και του Λασιθίου, που βρίσκονται στο Συμβούλιο της Επικρατείας και εκεί οι δικαστές θα πρέπει να κλείσουν τ’ αυτιά τους προς κάθε κατεύθυνση.
Ίδωμεν.
www.paron.gr
Σ.Σ.: Το ανωτέρω σχόλιο αναδημοσιεύεται επειδή παρόμοια «παρατράγουδα» συμβαίνουν με εργολάβους ιδιοκτήτες Μέσων Ενημέρωσης, σε όλη την επικράτεια και πολύ πιθανόν και στην Κρήτη. Και ο νοών νοείτω.
Η βουλευτής Χανίων αποκαλύπτει, σε συνέντευξή της στα «Νέα» και στον Χρήστο Χωμενίδη, το παρασκήνιο…
Αναπάντεχη τροπή πήραν οι τελευταίες προετοιμασίες για έναν γάμο που επρόκειτο να γίνει σήμερα σε…
Εκπρόσωπος της ένοπλης πτέρυγας της Χαμάς ανακοίνωσε πως ισραηλινή όμηρος έχασε τη ζωή της, στον…
Μια πρόσφατη ανακάλυψη των επιστημόνων αναφορικά με τον Ήλιο δημιουργεί ερωτήματα. Στο σημείο υπάρχουν μερικά παράξενα…
Ο Γιώργος Αγοραστάκης, πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Μίκης Θεοδωράκης και πρώην αντινομάρχης Χανίων, συμεμτείχε στη μαζική…
Σοκαριστικές στιγμές είχε ζήσει η Νικολέτα Κάρδαρη, μαθήτρια της Γ' Λυκείου στο Μουσικό Σχολείο Χανίων…
This website uses cookies.