Κι άλλο έργο έχει μπλοκάρει ο Όμιλος Μπόμπολα επειδή το έχασε

Είχε δώσει 8.000.000 ευρώ ακριβότερη τιμή
Καταδυναστεύει όλες τις άλλες κατασκευαστικές εταιρείες
Να ποιος φταίει για τις καθυστερήσεις

Όλα δικά του τα θέλει ο Όμιλος Μπόμπολα. Δεν διανοείται ότι υπάρχει περίπτωση να χάσει το οποιοδήποτε έργο. Ακόμη και μικρό σε προϋπολογισμό. Μετά την αποκάλυψή μας στο προηγούμενο φύλλο ότι ΕΝΝΕΑ μήνες έχει μπλοκάρει το έργο στο Λασίθι, με συνεχείς ενστάσεις και προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας (να δούμε, θα. ελεήσει τον. φτωχό;), φαίνεται ότι ταράξαμε τα νερά, και βροχή οι πληροφορίες για τις παρεμβάσεις του Ομίλου Μπόμπολα σε κάθε έργο, που λόγω ακριβότερης τιμής που έχει προσφέρει το χάνει και προσπαθεί σε άλλο επίπεδο να το κερδίσει, αδιαφορώντας για τις τεράστιες χρονικές καθυστερήσεις, που έχουν μεγάλες επιπτώσεις στην ανάπτυξη διάφορων περιοχών της χώρας και στην καλυτέρευση των συνθηκών διαβίωσης των πολιτών.

Σήμερα φέρνουμε στο φως άλλη μια. δραστηριότητα του Ομίλου Μπόμπολα. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο που έχει δημοπρατηθεί φέτος (μέχρι σήμερα) στην Ελλάδα, την επέκταση του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 151.219.512 ευρώ (συν ΦΠΑ).
Στον διαγωνισμό που έκανε ο ΟΛΘ, η Άκτωρ, το κατασκευαστικό χέρι του Ομίλου Μπόμπολα, είχε την. ατυχία να προσφέρει η εταιρεία Μοχλός ΑΕ μεγαλύτερη έκπτωση, ήτοι 50,97% έναντι 45,58%, που σε χρήματα ήταν ακριβότερη πάνω από 8.000.000 ευρώ. Απολύτως σωστά ο ΟΛΘ, τηρώντας όλες τις νόμιμες διαδικασίες, κατακύρωσε το έργο στη Μοχλό, που είχε προσφέρει τη φθηνότερη τιμή. Στον διαγωνισμό πήραν μέρος εννέα εταιρείες.
Τα πήρε στο. κρανίο ο Όμιλος Μπόμπολα και από κείνη τη στιγμή κατέφυγε στη γνωστή τακτική. Ξεκίνησε έναν νομικό και δικαστικό αγώνα κατά της μειοδότριας εταιρείας και του ΟΛΘ. Και μέχρι σήμερα έχει μπλοκάρει το απαραίτητο για τη Θεσσαλονίκη έργο, εμποδίζοντας την υπογραφή της σύμβασης.
Αποτελεί πλέον. καθεστώς αυτή η τακτική ενστάσεων και προσφυγών κατά (φανταστικών) παραλείψεων που γίνονται (δήθεν) αντιληπτές μήνες ή και χρόνια μετά τον διαγωνισμό. Και θα συνεχίζεται στο διηνεκές, μέχρι η Άκτωρ να πετύχει τελικά τον (προφανή) σκοπό της, που δεν είναι άλλος από το να καθυστερήσει τη διαδικασία ανάθεσης της σύμβασης του έργου, ελπίζοντας τελικά σε ακύρωση και επαναδημοπράτησή του. Άλλωστε, με αυτήν την τακτική που ακολουθεί, γνωρίζει πια τις προσφορές των ανταγωνιστών της (το πιο απόρρητο στοιχείο κάθε διαγωνισμού, μέχρι την αποσφράγισή τους), οπότε θεωρεί ότι η επικράτησή της κατά την επαναδημοπράτηση θα είναι πολύ εύκολη.
Το μεγάλο ερώτημα που μπαίνει είναι αν το ελληνικό Δημόσιο θα επιτρέψει στην Άκτωρ να εμποδίζει τη νόμιμη ανάθεση όλων των έργων στα οποία δεν είναι μειοδότης, επειδή κάποια άλλη εταιρεία (όπως η Μοχλός ή η Ίντρακατ στις περιπτώσεις που φέραμε στο φως – υπάρχουν κι άλλες, πάρα πολλές, που στα επόμενα φύλλα θα αποκαλύψουμε) υπέβαλε ανταγωνιστικότερη προσφορά από εκείνη.
Βέβαια, για να πούμε και του στραβού το δίκιο, δεν είναι και τόσο εύκολο σε καμία κυβέρνηση, είτε πράσινη είτε γαλάζια, να γράψει στα παλιά της τα παπούτσια τις μεθοδεύσεις και τις έμμεσες ή άμεσες πιέσεις και να μην κάνει βήμα πίσω απ’ αυτό που προστάζει η νομιμότητα. Όπως επίσης και οι αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες, όταν απέναντί τους είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες των ΜΜΕ, που έχουν τεράστια δύναμη. Και εδώ, αν δεν ισχύουν αυτά, θα φανεί από το πού θα καταλήξει το έργο του ΟΛΘ, όπως και του Λασιθίου, που βρίσκονται στο Συμβούλιο της Επικρατείας και εκεί οι δικαστές θα πρέπει να κλείσουν τ’ αυτιά τους προς κάθε κατεύθυνση.
Ίδωμεν.

www.paron.gr

Σ.Σ.: Το ανωτέρω σχόλιο αναδημοσιεύεται επειδή παρόμοια «παρατράγουδα» συμβαίνουν με εργολάβους ιδιοκτήτες Μέσων Ενημέρωσης, σε όλη την επικράτεια και πολύ πιθανόν και στην Κρήτη. Και ο νοών νοείτω.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ντ. Μπακογιάννη: Αν ο Σαμαράς ψήφιζε το πρώτο Μνημόνιο, θα βγαίναμε πέντε χρόνια νωρίτερα

Η βουλευτής Χανίων αποκαλύπτει, σε συνέντευξή της στα «Νέα» και στον Χρήστο Χωμενίδη, το παρασκήνιο…

27 mins ago

Κρήτη: Έπιασαν τον γαμπρό με κόκα, σχόλασε ο γάμος!

Αναπάντεχη τροπή πήραν οι τελευταίες προετοιμασίες για έναν γάμο που επρόκειτο να γίνει σήμερα σε…

33 mins ago

Γάζα: Ακόμα ένας όμηρος σκοτώθηκε από ισραηλινό βομβαρδισμό

Εκπρόσωπος της ένοπλης πτέρυγας της Χαμάς ανακοίνωσε πως ισραηλινή όμηρος έχασε τη ζωή της, στον…

35 mins ago

Ανησυχούν οι επιστήμονες: Αποκολλήθηκε μέρος του Ήλιου – Πώς επηρεάζεται ο πλανήτης μας

Μια πρόσφατη ανακάλυψη των επιστημόνων αναφορικά με τον Ήλιο δημιουργεί ερωτήματα. Στο σημείο υπάρχουν μερικά παράξενα…

35 mins ago

Γ. Αγοραστάκης: “Συλλάβαμε τους Αμερικάνους των βάσεων με τη γίδα στον ώμο, καθώς σκορπούσαν στην περιοχή μας επικίνδυνα απόβλητα”

Ο Γιώργος Αγοραστάκης, πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Μίκης Θεοδωράκης και πρώην αντινομάρχης Χανίων, συμεμτείχε στη μαζική…

40 mins ago

Η μαρτυρία της Χανιώτισσας μαθήτριας από την τρομακτική εισβολή μεθυσμένων Αμερικανών στρατιωτικών στο δωμάτιό της

Σοκαριστικές στιγμές είχε ζήσει η Νικολέτα Κάρδαρη, μαθήτρια της Γ' Λυκείου στο Μουσικό Σχολείο Χανίων…

46 mins ago

This website uses cookies.