Drift show και GP Tuning στο Ρέθυμνο: Το θέαμα χτύπησε … κόκκινο!

Κανένα σχόλιο

Εντυπωσιακό θέαμα και άψογη οργάνωση ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά του αγωνιστικού διήμερου που διοργάνωσε η Pro Action, το Σαββατοκύριακο 23 και 24 Μαΐου στη Μαρίνα Ρεθύμνου. Drift show με οδηγούς από Αθήνα και Πάτρα, καθώς και αγώνας Drift για το Παγκρήτιο Κύπελλο ήταν το κύριο μενού, ενώ την Κυριακή το απόγευμα το … επιδόρπιο περιλάμβανε Παγκρήτιο GP Tuning για το αντίστοιχο Κύπελλο.

Παρά την πολύ ζέστη, περισσότεροι από δυόμισι χιλιάδες θεατές παρακολούθησαν το υπερθέαμα και τις δυο μέρες και σίγουρα αποζημιώθηκαν στο έπακρο. Το Σάββατο πραγματοποιήθηκαν ελεύθερα και βαθμολογημένα περάσματα για τους Κρητικούς οδηγούς, που αξίζει να αναφέρουμε ότι αγώνα με τον αγώνα βελτιώνονται αισθητά προσφέροντας πλούσιο θέαμα. Την παράσταση βέβαια έκλεψαν τα εκτός Κρήτης «τέρατα» με τους πολύπειρους οδηγούς τους που φυσικά είναι σε άλλο επίπεδο.

"Sponsored links"

Την Κυριακή το πρωί τα πράγματα ήταν ακόμα καλύτερα, αφού όλοι οι οδηγοί είχαν μάθει την πίστα και με τη βοήθεια του κόσμου που αποθέωνε τις προσπάθειες τους, έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό προσφέροντας ανεπανάληπτο θέαμα, ενώ η πίστα τις περισσότερες φορές θύμιζε … τοπίο στην ομίχλη! Στον τελικό για τον Παγκρήτιο αγώνα Drift επικράτησε ο Ιωαννίδης αφήνοντας 2ο τον Τσαντάκη, ενώ στο μικρό τελικό επικράτησε ο Καραμπακάκης και κατετάγη 3ος.

Το απόγευμα της Κυριακής πραγματοποιήθηκε ο πέμπτος αγώνας της χρονιάς για το Παγκρήτιο Κύπελλο GP Tuning όπου και εδώ το θέαμα ήταν πλούσιο, οι μάχες δυνατές και οι περισσότερες θέσεις σε όλες τις κατηγορίες κρίθηκαν στα χιλιοστά του δευτερολέπτου. Στη μεγάλη κατηγορία αγωνιστικών και επιβατικών, καθώς και στα πισωκίνητα επικράτησε ο Κρασάς με Opel, σημειώνοντας και τον απόλυτο χρόνο όλου του αγώνα. Στα δίλιτρα απόλυτος κυρίαρχος ήταν ο Αναπολιωτάκης με Mini, ενώ στα 1600άρια ο Μαρκάκης με Citroen Saxo δεν άφησε περιθώρια στους διώκτες του, αφού σημείωσε εκπληκτικούς χρόνους τερματίζοντας στην κορυφή της κατάταξης. Στα 1400άρια, επιβατικά και αγωνιστικά, επικράτησε ο Βρέντζος με Citroen AX, ενώ στην κατηγορία με τα Cinquecento νικητής για άλλη μία φορά ήταν ο Κτιστάκης.

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Κανένα σχόλιο

  1. ria

    itan ena teleia apogebmata….teleio to show paidia…mpravo sas…

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live