Μείωση «Τροχαίων ατυχημάτων» μέσω της ανάπτυξης υποδομών

Κανένα σχόλιο

Οι εκδηλώσεις μνήμης για τα θύματα των τροχαίων ατυχημάτων, η ανάλυση των συνθηκών που συμβάλουν στην αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων και των συνεπειών τους για το κοινωνικό σύνολο, είναι αναμφισβήτητα ένα εργαλείο αφύπνισης για τους νέους.

Του Γεώργιου Κ. Πετρακάκι

Σήμερα όμως στην Ελληνική Επικράτεια και στον Νομό Ρεθύμνου οι νέοι στερούνται τις αναγκαίες υποδομές για την άρτια εκπαίδευση τους και κατάρτιση τους, διότι οι προηγούμενοι Υπουργοί Μεταφορών και Επικοινωνιών για να μην μειώσουν την κερδοφορία των επιχειρηματιών και των γνωστών άγνωστων «διεκπεραιωτών», δεν τόλμησαν να εφαρμόσουν την ισχύουσα νομοθεσία και να χρηματοδοτήσουν την ανάπτυξη υποδομών εκπαίδευσης – κατάρτισης σε κάθε Δήμο που διέθετε την απαραίτητη οικοπεδική έκταση και θα αποτελούσε εργαλείο για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, ώστε να αναπτυχθούν τα προγράμματα εκπαίδευσης κυκλοφοριακής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, προγράμματα εκπαίδευσης κατάρτισης των Υποψηφίων Οδηγών και Οδηγών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών κ.λ.π., που σήμερα λόγο έλλειψης υποδομών μένουν αναξιοποίητα.

"Sponsored links"

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το ιστορικό της κατασκευής του συνδυασμένου έργου «Πίστα Εκπαίδευσης – Εξέτασης Υποψηφίων Οδηγών και Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου Γεροποτάμου», το οποίο δεν χρηματοδοτήθηκε από το Γ΄ ΚΠΣ και απώλεσε το Ελληνικό Δημόσιο τους σχετικού πόρους, διότι ο Νομάρχης Ρεθύμνου (αρμόδιος από εγκύκλιο της ΔΟΑΠ και όχι από νομοθετική ρύθμιση) στα πλαίσια της προστασίας της κερδοφορίας κάποιων επιχειρηματιών, δεν προώθησε το έργο που ήδη είχε εγκριθεί με σχετικές ομόφωνες αποφάσεις από το ΔΣ της ΤΕΔΚΡ και το Νομαρχιακό Συμβούλιο και είχε όλες τις προαπαιτούμενες εγκρίσεις.

Ακόμη και σήμερα ο Σύμβουλος του ΥΜΕ (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο) δεν αποστέλλει τα σχετικά σχέδια για την έκδοση των Οικοδομικών αδειών, σύνταξη τευχών δημοπράτησης και την αυτοχρηματοδότηση του έργου ή ένταξης του σε άλλες δράσεις για την Οδική Ασφάλεια της ΕΕ, διότι «..περιμένει τηλέφωνο από την ΔΟΑΠ…» η ΔΟΑΠ «..περιμένει τηλέφωνο από τον Υπουργό…» οι προηγούμενοι Υπουργοί «..περίμεναν τηλεφώνημα από τον Νομάρχη ….» ο Νομάρχης Ρεθύμνου «…περιμένει τηλέφωνο…..», με συνέπεια να περιμένουμε να σταματήσουν τα τροχαία ατυχήματα με ευχολόγια και εκδηλώσεις επικοινωνιακού χαρακτήρα για τις επόμενες εκλογές.

Η Τοπική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων του Ν. Ρεθύμνου σε συνεργασία με όλους τους φορείς που ενδιαφέρονται (Εκπαιδευτικοί, Εκπαιδευτές Υποψηφίων Οδηγών κ.λ.π.) και τις μη κερδοσκοπικές οργανώσεις που ασχολούνται με δράσεις για την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, καλούνται να διεκδικήσουν την ένταξη της ανάπτυξης υποδομών εκπαίδευσης κατάρτισης των νέων σε θέματα οδικής ασφάλειας με την δημιουργία τουλάχιστον τεσσάρων συνδυασμένων έργων «Πίστα Εκπαίδευσης – Εξέτασης Υποψηφίων Οδηγών και Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής» στο Νομό Ρεθύμνου, από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών και την Ευρωπαϊκή Ένωση, ώστε το 2015 τα θανατηφόρα ατυχήματα που θα προξενηθούν από Ρεθεμνιώτες οδηγούς να τείνουν στο «μηδέν».

Ο Πρωθυπουργός των Ελλήνων σε συνεργασία με τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, παρακαλούνται να επιτρέψουν στις τοπικές κοινωνίες – Δήμους να αναπτύξουν όλες εκείνες τις υποδομές, που σε συνδυασμό με τις δράσεις εκπαίδευσης – κατάρτισης θα συμβάλουν να επιτευχθεί ο στόχος « πεζοί, επανεκπαιδευόμενοι και νέοι οδηγοί οχημάτων χωρίς κανένα σοβαρό τροχαίο στο ενεργητικό τους μέχρι το 2015».

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες παραπέρα ενέργειες σας.

* Πτυχιούχος Μηχανικός Οχημάτων (ΤΕ) / Εκπαιδευτής Υποψηφίων Οδηγών και Οδηγών

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live