ΒΟΑΚ: Δολοφόνος… κατά συρροή

Κανένα σχόλιο

Μπορεί η Κρήτη να είναι το μεγαλύτερο ελληνικό νησί, ωστόσο, ακόμη δεν έχουν δημιουργηθεί εκείνες οι οδικές υποδομές που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν αναπτυξιακά προς όφελός της.
Στον πολύπαθο Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, ελάχιστα είναι τα κομμάτια εκείνα που μπορούν να χαρακτηριστούν κλειστοί αυτοκινητόδρομοι.
Πρόκειται για τα τμήματα:
Βαμβακόπουλο – Σούδα στα Χανιά
Ατσιπόπουλο – Μισίρια στο Ρέθυμνο
Γάζι – Κόμβος Αεροδρομίου στο Ηράκλειο
Στη συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων του είναι ένας επικίνδυνος δρόμος, που αριθμεί δεκάδες νεκρούς σε σχεδόν καθημερινά τροχαία δυστυχήματα.
Άλλωστε έχει το θλιβερό προνόμιο να είναι χαρακτηρισμένος ως ένας από τους πιο επικίνδυνους δρόμους σε όλη την Ευρώπη.
Αδιάψευστος μάρτυρας τα εικονοστάσια που βρίσκονται σε όλο του το μήκος.
Πάνω από 1.400 άτομα έχουν χάσει τη ζωή τους από το 2000 μέχρι και σήμερα.
Ο ΒΟΑΚ έχει «καταπιεί» μία μικρή κωμόπολη κάτω από την άσφαλτό του.
Σήμερα είναι υπό μελέτη περίπου το 1/3 από τα 220 χιλιόμετρα δρόμου, ενώ άλλα 90 χιλιόμετρα δεν είναι καν σε καθεστώς μελέτης!

Τρανή απόδειξη οι παράδρομοι που «εισβάλλουν» στο ΒΟΑΚ, ειδικά σε τμήματα εντός αστικών περιοχών και αποτελούν αιτία τροχαίων δυστυχημάτων.
Δεκάδες παρακλάδια ενώνονται σε διάφορα σημεία με τον κύριο δρόμο και οι οδηγοί κυριολεκτικά δε γνωρίζουν από πού θα πεταχτεί μπροστά τους κάποιο αυτοκίνητο.
Η κατάσταση με το ΒΟΑΚ μόνο ως χαοτική μπορεί να χαρακτηριστεί.
Μπορεί η έναρξη της εταιρείας “Υποδομές Κρήτης ΑΕ” που θα διαχειριστεί τη δημιουργία του νέου, βόρειου οδικού άξονα της Μεγαλονήσου, μετά από χρόνιες διαφωνίες για το αν ο βασικός δρόμος της Κρήτης θα γινόταν με παραχώρηση ή όχι. Ωστόσο, το πάγωμα των οδικών έργων, λόγω κρίσης και απροθυμίας των τραπεζών να χρηματοδοτήσουν κατασκευές, έφερε καθυστερήσεις.
Γενικά πάντως, είμαστε ακόμα πολύ μακριά από το να χαρακτηρίσουμε τον ΒΟΑΚ ως ένα δρόμο που αναβαθμίζεται καθώς το μεγαλύτερο μέρος του παραμένει σε κακή κατάσταση.
Σήμερα, 40 ημέρες μετά τον αδόκητο χαμό του προϊσταμένου του ΕΚΑΒ Δημήτρη Βουρβαχάκη και του προέδρου των εργαζομένων Βαγγέλη Κελαράκη, ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Χατζηδάκης βρίσκεται στις Βρυξέλλες για τους αυτοκινητοδρόμους και τα «παγωμένα» έργα, ανάμεσά τους ο ΒΟΑΚ και η Ιονία Οδός. Στόχος του υπουργείου είναι να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα που έχει ανακοινωθεί, σύμφωνα με το οποίο τα έργα θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Απρίλιο.

"Sponsored links"

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις